Hoppa, da's ook niet mis!! Flinke verzameling!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan valt het wel mee.
Ik heb er 113, met 18 onderweg. Met alles erbij kom ik op 177 (zonder onderwegdingen).
Had verkeerd geteld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan valt het wel mee.
Ik heb er 113, met 18 onderweg. Met alles erbij kom ik op 167 (zonder onderwegdingen).
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had verkeerd geteld.
7 base coats, 15 top coats (aantal dubbelen), 9 special top coats, 18 frenchlakjes inc tip coat (aantal dubbelen), 2 stripers, 3 stamp polishes, 113 lakjes.
Ik heb een tic, dat als ik van een merk een hoop lakjes heb dat ik er dan ook een base en top coat van wilquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG!! Ik dacht dat ik al veel top- en basecoat had, dat valt nog best mee vergeleken bij jou!
Hahaha, serieus!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een tic, dat als ik van een merk een hoop lakjes heb dat ik er dan ook een base en top coat van wil.
Maar wel een mooie OPIquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik had nog een foto!
[ afbeelding ]
OPI Ogre The Top Blue. Niet helemaal goed op de foto want mijn camera is stuk en mijn back-up is crappy maar dat maakt niet zoveel uit want het is toch maar een OPI.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Niet helemaal goed op de foto want mijn camera is stuk en mijn back-up is crappy maar dat maakt niet zoveel uit want het is toch maar een OPI.
Wat is er zo bijzonder aan die David topcoat, heb al vaker vraag naar die topcoat gehoord maar is het zo speciaal dan??quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Als iemand nog een David topcoat over heeft, hou ik mij zeer aanbevolen!
Mooi kleurtje!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik had nog een foto!
[ afbeelding ]
OPI Ogre The Top Blue. Niet helemaal goed op de foto want mijn camera is stuk en mijn back-up is crappy maar dat maakt niet zoveel uit want het is toch maar een OPI.
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:54 schreef Lindytje het volgende:
Enne, hoeveel lakjes had je bij je laatste telling?
Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!!
Enne, hoeveel lakjes had je bij je laatste telling?
1,2, veelquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.![]()
Heeft wel ergens in deze reeks gestaan volgens mij.
Mooi!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:10 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag met Luna gelakt van China Glaze, wat een mooierd! Heerlijk shinyen vol met glitturs
![]()
Plaatje van dah intahwebz, morgen eigen foto!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:10 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag met Luna gelakt van China Glaze, wat een mooierd! Heerlijk shinyen vol met glitturs
![]()
[ afbeelding ]
Als je wilt graagquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
Miss moana, ik lig al in bed dus kan je nu ff niet helpen, zal ik morgen ff mee kijken?
Glitturrrrrquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:10 schreef Diconnected het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
het is gewoon een heel fijne topcoatquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:51 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die David topcoat, heb al vaker vraag naar die topcoat gehoord maar is het zo speciaal dan??
Ik zie niks geels. Maar wat wel helpt is buffen met zo'n 4wegvijlquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:47 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand hoe ik dit van mijn nagels af kan krijgen? De bovenste helft is dus geel(het was eerst de hele nagel die geel was maar hoera voor het uitgroeien)
Ik heb al Herome Nailwhitener, Koh calcium nail whitener, Sephora Deyellowing serum geprobeerd en meerdere keren flink gebufferd maar het werkt niettips zijn dus welkom
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:24 schreef Loqi het volgende:
Ik blijf achter bij jullie, ik heb nu rond de 80 lakjes (rond de 90 met base/topcoats stripers etc)
Pauperstudent ende zo
Wat bescheidenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb ff geteld, zit nu op 83 lakjes (excl basecoat, topcoat, en een paar glittertopcoats)
Ik ook ongeveer, net ietsje minder geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer, net ietsje minder geloof ik.
Ik heb een mooie mani gemaakt gisteren al zeg ik het zelf, eens kijken of ik stiekem op de WC ff een fotooke kan makenben op mijn werk...
Haiquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Haiveuls te druk om de topics bij te houden
Ik heb gewoon ff een foto van achter mijn bureau genomenen close-ups are brutal!
[ afbeelding ]
Oh wow, love it!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ff een foto van achter mijn bureau genomenen close-ups are brutal!
[ afbeelding ]
Liefdequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je enig idee of je daar ook aanvragen kunt doen voor nagellak? Ik zie namelijk de Ecollection wel staan, maar de losse lakjes niet, en daar wil ik er graag één vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
Oh en dit is volgens mij wel een goeie shop, $ 18,- verzendkosten voor 12 flesjes!
http://stores.ebay.com/ttluvspolish?_rdc=1
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OH HAI. You needz to be on mah wishlizt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:10 schreef Diconnected het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jouw nagels zijn ook gewoon perfectie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik had nog een foto!
[ afbeelding ]
Tof!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |