Solo iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:01 schreef Bosbeetle het volgende:
dat moet dan solo geweest zijn of niet of met de stooges?
De leeftijd slaat bij hem wel heel erg toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Midden jaren tachtig gezien op Pinkpop.
1987 was dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Midden jaren tachtig gezien op Pinkpop.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Weet nog goed dat Jan-Douwe Kroeske de aankondigingen deed en toen hij Iggy aankondigde, stond deze al te springen aan de kant van het podium; ready to rock!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
Jaar weet ik niet meer misschien 1985.
Waren een dag eerder naar Pinkpop gegaan. Die dag 's avonds naar het culturele centrum van Geleen. Er zouden een paar bandjes spelen. Wij de zaal in stond geen hond. Dus wij aan de bar gaan zitten zuipen in de zaal ernaast. Hoorden we plots Answering machine van The Replacements. Leuke coverband dachten we en gingen kijken. 20 man in de zaal. wij met ons pilsje achterin de zaal tegen de muur gaan zitten kijken in afwachting van de volgende cover. Speelden ze weer een nummer van The Replacements.
Zegt een vriend hij lijkt nog op Paul Westerberg ook. Andere vriend 'Weet je wat het is Paul Westerberg zelf.'
Stonden we plots naar één van onze favoriete bands te kijken zonder dat we het eerst in de gaten hadden.
Voor ons werd het een legendarisch optreden. Ze waren op een gegeven mopment dronken en hadden schijt aan het publiek dat er niet was. De drummer ging zingen Westerberg ging drummen en er werden nummers gespeeld zoals YMCA. Hilarisch geweldig optreden. Met de bassist later nog aan de bar gehangen. Nou ja hij bestelde een paar builen chips en wilde een chips fight houden. Die avond was leuker dan heel pinkpop de dag erna.
Ik had het al eens van je gelezen maar mán wat een goed verhaal dit!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
Jaar weet ik niet meer misschien 1985.
Waren een dag eerder naar Pinkpop gegaan. Die dag 's avonds naar het culturele centrum van Geleen. Er zouden een paar bandjes spelen. Wij de zaal in stond geen hond. Dus wij aan de bar gaan zitten zuipen in de zaal ernaast. Hoorden we plots Answering machine van The Replacements. Leuke coverband dachten we en gingen kijken. 20 man in de zaal. wij met ons pilsje achterin de zaal tegen de muur gaan zitten kijken in afwachting van de volgende cover. Speelden ze weer een nummer van The Replacements.
Zegt een vriend hij lijkt nog op Paul Westerberg ook. Andere vriend 'Weet je wat het is Paul Westerberg zelf.'
Stonden we plots naar één van onze favoriete bands te kijken zonder dat we het eerst in de gaten hadden.
Voor ons werd het een legendarisch optreden. Ze waren op een gegeven mopment dronken en hadden schijt aan het publiek dat er niet was. De drummer ging zingen Westerberg ging drummen en er werden nummers gespeeld zoals YMCA. Hilarisch geweldig optreden. Met de bassist later nog aan de bar gehangen. Nou ja hij bestelde een paar builen chips en wilde een chips fight houden. Die avond was leuker dan heel pinkpop de dag erna.
En om te zorgen dat hij het zeker niet vergeet post Tong elke 3 maanden dit verhaal ergens op Fok!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat lijken mij avonden die je nooit vergeet
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:23 schreef Iwanius het volgende:
Nou, waar beginnen we:
Met de ouders begin jaren 70 in Las Vegas zijn en meegesleurd worden naar de International Hotel waar Elvis in de zomer optrad. Kortom "The King"als jong aapje al meemaken.![]()
Later in de jaren 80 The Stones,Kiss,Stevie Wonder,Neil Diamond, Lionel Ritchie o.a.allemaal live gezien! Nee, live concert gebeuren was i.v.g nu een echte happening waar je naar uitkeek en waar dingen spontaan gebeurde en.... de kaartjes nog een normale prijs hadden!
Thin White Rope, Screachin Weasle, Dinosaur Jr, Mudhoney, The Wipers, L7, Screaming Trees, Buffalo Tom, Supersuckers, Ten Feet Pole, Poison Idea, Butthole Surfers, Lemonheads, Big Black, Moving Targets..........Ik ben ze niet vergeten hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:42 schreef Kingstown het volgende:
Solo-concerten spraken me eigenlijk nog meer aan als festivals en ik was dan ook geregeld te vinden in Vera (Groningen) waas de meest obscure bands optraden die ondertussen allang in de vergetelheid zijn geraakt,
Shake hands.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef WeezerButler het volgende:
1e festival Pinkpop 1979 ; Police, Rush, Elvis Costello
1e keer Vredenburg 1982 Examenfestival voor de Simple Minds of Depeche Mode
1e keer Torhout/Werchter 1983 Peter Gabriel, U2
Ik was toen 19. Kan het mis hebben maar er speelden meer bands dacht ik. Als dat niet zo is was ik er voor de Simple Minds.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Goed bezig tong
Maaruh, jij bij Depeche Mode ??
Ben ik ook geweest met een groepje. Steels Pulse schiet me ook tebinnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Kingstown het volgende:
Nu ik Utrecht voorbij zie komen, schiet het No Nukes festival me weer te binnen met een meesterlijk optreden van Bad Manners.
The Stranglers, The Beat, Ideal, The Sound....leuk ja!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest met een groepje. Steels Pulse schiet me ook tebinnen.
The Sound met Missiles was daar wel op z'n plaats. Deden in Engeland niks. Ging Adrian Borland in Haarlem wonen. Fisher Z scoorde ook nul in Engeland.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The Stranglers, The Beat, Ideal, The Sound....leuk ja!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Sound met Missiles was daar wel op z'n plaats. Deden in Engeland niks. Ging Adrian Borland in Haarlem wonen. Fisher Z scoorde ook nul in Engeland.
Het was niet het einde met "The Wall" Het was het gehele album "The Wall" integraal gespeeld bij de Berlijnse muur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben er niet in persoon bij geweest maar is er iemand hier die dat grootste Pink Floyd concert dat ook toen op Veronica werd uitgezonden live heeft meegemaakt? Ik weet ook niet meer waar dat werd gehouden maar het was een gigantisch event waar vooral het einde met "The Wall"het finale klapstuk was en bijna iedereen na afloop iets had van: "wow...wat hebben we hier meegemaakt!"
Zo indrukwekkend als spektakelstuk was het.
Zeg ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Ah kijk. Dat concert was het!
[ afbeelding ]
Mijn vader was daarbij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Ah kijk. Dat concert was het!
[ afbeelding ]
Eind jaren 80 toch ?quote:
Geweldig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, Klein Orkest als voorprogramma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |