Whehe. Kon een scene uit Mr Bean zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Dreef net een omgekeerde kayak op de Amstel. En niet veel later zag ik een kletsnat jochie over een brug rennen met een roeispaan.
Leuk tafereel om de dag mee te beginnen.
Da word betaluh!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus, den'auto heeft een kapotte koppakking..
Is die nog wel zoveel waard? De emotionele waarde niet meegerekend uiteraard.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, die. De garage gaf als opgave alvast 1000 - 1500 euro.
Eigenlijk zie ik het niet voor me, JK. Jij zo zonder je "Maar buurman wat doet u nou?" bolide.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik heb er 5 jaar geleden ¤ 850,- voor betaald, UI.
En daarna ettelijke duizenden euro's voor onderhoud, maar dat even terzijde.
Ik ken de scène, JK. Het ging me dan ook om het resultaat van die beroemde woorden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ook niet zo, UI.
Al was de bolide waarop Tatjana die beroemde woorden uitte een CX en de auto die Johnny daarvoor na afpersing kreeg een BX 1 en ik een BX 2 had, snap ik wat je bedoelt..
*klein traantje laat*
Ik zou ff kijken hoe rot hij isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat is dus het moeilijke, hoe zeer ik ook verknocht ben aan die auto, ik weet niet of het dat waard is.
Dat vermoeden had ik eerlijk gezegd al.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ken de scène, JK. Het ging me dan ook om het resultaat van die beroemde woorden.
Nou, er zit weinig tot geen roest aan/op/in, BX-en staan niet echt bekend om hun roestgevoeligheid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:06 schreef Tally het volgende:
Ik zou ff kijken hoe rot hij is
Want lassen is een dure hobby.
Als de buitenkant er goed uit ziet zou ik het doen als ik jou was. Anders een andere kopen.
Franse auto's echter welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, er zit weinig tot geen roest aan/op/in, BX-en staan niet echt bekend om hun roestgevoeligheid.
5 jaar maar!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik ook T. Maar na 5 jaar in zo'n zweefdoos ben ik misschien wel toe aan iets anders.
Dat is het risico met een dure wagen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ik zo bang voor ben is dat als ik er nu zoveel geld in steek dat over een half jaar er weer iets anders megaduurs kapot gaat enz.
IS dat zo eentje waar je die relais-hack op uit kan voeren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog een oude Saab 900 in de garage, die mag ook nooit weg
Ik ben net terug!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
dan naar het ziekenhuis voor wat fijne testjes
Ik ga nu!quote:
Voor mij niet meer, JK.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo! Is het normaal als je meer dan 40 km fietst op 5 mei dat je dan geen spierpijn hebt de dag erna?
Ik kom er net achter dat ik voor niets ben geweest!quote:
Ja het is echt een schatjequote:
Dan word ik weer volgespoten (whehehehe) met hormonen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom alleen de komende (whehehehe) weken?
Daar zie ik ook onwijs tegen opquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef Chowi het volgende:
Ja, het zijn heuse vlegels, die mormonen. Je kunt ze met geen zweep temmen.
* Chowi duikt achter het bureau en gooit repen chocola naar Tally.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zie ik ook onwijs tegen op![]()
Hijs zo lief. En ik..... ik........ IK NIET
Dat willie nooitquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:21 schreef Chowi het volgende:
Nou omdat je toen een keer je penis niet naar mij wou mailen. Dat vond ik gemeen.
Die punten hebben we wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja. Daar heb je een paal punt.
Oh nee, juist niet dus.
Nou ja, ik heb er hier in de buurt wel één. Maar ik zou er graag twee hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja. Daar heb je een paal punt.
Oh nee, juist niet dus.
Hebberik!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:24 schreef Chowi het volgende:
Nou ja, ik heb er hier in de buurt wel één. Maar ik zou er graag twee hebben.
Now downloading: JK's Penisquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville gaat een T-shirt laten drukken met My P-nis is too large for internet.
Zo komen we er weer bovenop met zijn allen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Op huis aan. Fuck dat proeftentamen maar.
Huilliequote:
Dat is geen probleem JK.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het regent T. Misschien word je wel nat.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jongejongejonge, wat heb ik nog zeldzaam weinig zin.
Nee overuren mag ik niet meer draaien. Dus weekenden kunnen ze in hun kont steken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? Moet je morgen weer werken ofzo?
Ja ik nu ook. Maar de bedoeling was het niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dat. Dan ben ik ook aanwezig op mijn werk.
dattum..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jongejongejonge, wat heb ik nog zeldzaam weinig zin.
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het is ook nog eens een partijtje takkeweer.
Ja helaas een lollie KOM.quote:
Uhhuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Chup-a-chup? Zo'n "Pak me, lik me"-unit?
Neh daar doen we niet aan. Hebben al een tijdje geen nieuwsbrief meer gehad trouwens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, volgende maand in de "Wist u datjes" in de bedrijfskrant dus.
Vind ik alleen maar leuk JK.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe. Daar krijg je wel roddels van, T.
Nee niet eens.. Hij knip oogt zelf naar me als ik zulke dingen zeg.quote:
Niels is al (whehehe) 26 en ik dacht dat hij veeeeeeel jonger was.quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is toch een deel van je leven, zo'n youngtimer..
Huh, niet an die arbeit?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
Het zal hier in de zon toch wel oplopen naar een graadje of 17 hoop ik, gewoon beetje rommelen buiten prima imo.
Arbeiden is voor het voetvolk A.quote:
ik kom net tot de conclusie dat mijn heineken bier op is JK ! Wat nu ?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voordeel: Je bier blijft langer koel buiten.
Ah, rommelen. Dat moet ik ook hoognodig doen, dingen in dozen pakken of wegtyfen liefst vóór de verhuizingquote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Arbeiden is voor het voetvolk A.
Nee ik heb even 1,5 week vrij , beetje rommelen in en om het huis enzo.
Inderdaad. Al moet ik wel veel doen.quote:
Nee, ben met de tuin bezig geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Te veel gebatst?
En hoe het buurmeisje van 19 zonnebaadt en heur vriendin insmeert.quote:
Dat is ook correct, een echte man staat louter op van zijn tuinstoel als er geBBQ't dient te worden. Armadinges snapt dat alleen nog niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap het volwassen leven nog niet heren. Ik dacht dat mannen gewoon in hun tuinstoel gingen zitten met bier om de vrouwen te coördineren met het tuinwerk.
Grinttegels van 35kg per stuk gaan vrouwen niet tillen JK.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap het volwassen leven nog niet heren. Ik dacht dat mannen gewoon in hun tuinstoel gingen zitten met bier om de vrouwen te coördineren met het tuinwerk.
Kopen ze van hun spaargeld maar een kruiwagen of zo.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Grinttegels van 35kg per stuk gaan vrouwen niet tillen JK.
En jij blijkbaar ook niet meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Grinttegels van 35kg per stuk gaan vrouwen niet tillen JK.
Haha, wat een dijenkletser. Vrouwen die mannenwerk doen. Pics van het resultaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef KingOfMars het volgende:
Had ik al verteld dat mijn vrouw vorig jaar zelf de voortuin heeft gedaan? En ik niet dus??
Jij vindt bloemetjes, plantjes, kabouterbeeldjes en leuke ornamentjes mannenwerk?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, wat een dijenkletser. Vrouwen die mannenwerk doen. Pics van het resultaat.
Lekker boeiend hoe het eruit ziet C. Alsof ik ooit naar de voortuin kijk!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, wat een dijenkletser. Vrouwen die mannenwerk doen. Pics van het resultaat.
Inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En jij blijkbaar ook niet meer.
Oh, bij 'de tuin doen' denk ik eerder aan bestratingen en timmerwerk en dingen sjouwen enzo. Zal wel aan mij liggen. In mijn tuin is dan ook geen enkel ornament te vinden.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij vindt bloemetjes, plantjes, kabouterbeeldjes en leuke ornamentjes mannenwerk?
We hebben niet allemaal een stoep en een parkeerplaats voor ons kozijn liggen C.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, bij 'de tuin doen' denk ik eerder aan bestratingen en timmerwerk en dingen sjouwen enzo. Zal wel aan mij liggen. In mijn tuin is dan ook geen enkel ornament te vinden.
Bij mij ook niet. Enkel beton nu!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, bij 'de tuin doen' denk ik eerder aan bestratingen en timmerwerk en dingen sjouwen enzo. Zal wel aan mij liggen. In mijn tuin is dan ook geen enkel ornament te vinden.
Booooooooooooom boooom booooooooooooooooooomquote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef Chowi het volgende:
Heb je ooit een bos gezien... zonder bomen?
Bomen zijn relaaaxed, vet relaxed.
Zo even dat je wakker wordt met wat opgedroogd kwijl rond je mond en een ranzige smaak in je bek? Zoeen?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef Joene het volgende:
Nee Nee JK ik heb vakantie dus ik heb ook even een uiltje geknapt op de bank.
Ik denk meer dat je dan wakker wordt in een poel van zweet, met zo een schok en een angstschreeuw.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
Zo even dat je wakker wordt met wat opgedroogd kwijl rond je mond en een ranzige smaak in je bek? Zoeen?
Hallo Tquote:
Ik vermijd uiltjes als de neten J, ik word altijd zo vertieft wakkerquote:
Maakt dat uit danquote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn we opeens de avond oldbies geworden ofzo?.
Ik denk dat we of allemaal geen zin hebben om te neuken of geen sociaal leven ?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn we opeens de avond oldbies geworden ofzo?.
Zin wel een beetjequote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat we of allemaal geen zin hebben om te neuken of geen sociaal leven ?
J. in mn verkansie kan me dat niet verdomme , normaal na mn werk wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vermijd uiltjes als de neten J, ik word altijd zo vertieft wakker. Duurt echt 2 uur voordat ik weer bij ben dan.
ook niks te neuken dus.quote:
Ik heb altijd wat te neuken, J. Altijd.quote:
Mja, lopen. M'n keel zit nog aardig dicht, evenals m'n oren. Dit is week 3 GVD. Maar ik geef het tot donderdag, dan ga ik. Desnoods dood.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
J. in mn verkansie kan me dat niet verdomme , normaal na mn werk wel.
Morgen even voorzichtig een km of 8 hardlopen
Waarom ben je dan nu hier he C.quote:
Hoe gaat het met je (tieten)?quote:
ik ga ook 3x door denk ik en minimaal 50 minuten onderweg maar ik moet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, lopen. M'n keel zit nog aardig dicht, evenals m'n oren. Dit is week 3 GVD. Maar ik geef het tot donderdag, dan ga ik. Desnoods dood.
Met mijn tieten goed! Ze worden een tikkie groter door de hormonenquote:
8km is wel lekker. Tof als je dat haaltquote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga ook 3x door denk ik en minimaal 50 minuten onderweg maar ik moet.
Neh donderdag weer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
8km is wel lekker. Tof als je dat haalt. Nog bij de AV geweest ook?
Om bij te komen van mijn enerverende rock and roll lifestyle.quote:
Ik mag dat. Ik heb privileges.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Taly d'r tieten hoeven niet tussen haakjes hoor.
Godverdomme, nu is mijn onderbroek nat. Voelen!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Met mijn tieten goed! Ze worden een tikkie groter door de hormonen
Met mijzelf kan beter. Maar niet slecht!
Godverdomme, zit ik hier worden die oldbie wijfuh geilquote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, nu is mijn onderbroek nat. Voelen!
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, nu is mijn onderbroek nat. Voelen!
Wat J zegt dus.quote:
Nee voor z'n hippe telefoontjequote:Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef Joene het volgende:
Werk 4.0 ? Software om zo min mogelijk te doen.
Lopen d'r in Antwerpen niet iets teveel van die negerts voor jou J?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat J zegt dus.
ik ben nog an het bijkomen dus van 3 dagen antwerpen en elke dag sex men.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |