Whehe. Kon een scene uit Mr Bean zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Dreef net een omgekeerde kayak op de Amstel. En niet veel later zag ik een kletsnat jochie over een brug rennen met een roeispaan.
Leuk tafereel om de dag mee te beginnen.
Da word betaluh!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus, den'auto heeft een kapotte koppakking..
Is die nog wel zoveel waard? De emotionele waarde niet meegerekend uiteraard.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, die. De garage gaf als opgave alvast 1000 - 1500 euro.
Eigenlijk zie ik het niet voor me, JK. Jij zo zonder je "Maar buurman wat doet u nou?" bolide.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik heb er 5 jaar geleden ¤ 850,- voor betaald, UI.
En daarna ettelijke duizenden euro's voor onderhoud, maar dat even terzijde.
Ik ken de scène, JK. Het ging me dan ook om het resultaat van die beroemde woorden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ook niet zo, UI.
Al was de bolide waarop Tatjana die beroemde woorden uitte een CX en de auto die Johnny daarvoor na afpersing kreeg een BX 1 en ik een BX 2 had, snap ik wat je bedoelt..
*klein traantje laat*
Ik zou ff kijken hoe rot hij isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat is dus het moeilijke, hoe zeer ik ook verknocht ben aan die auto, ik weet niet of het dat waard is.
Dat vermoeden had ik eerlijk gezegd al.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ken de scène, JK. Het ging me dan ook om het resultaat van die beroemde woorden.
Nou, er zit weinig tot geen roest aan/op/in, BX-en staan niet echt bekend om hun roestgevoeligheid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:06 schreef Tally het volgende:
Ik zou ff kijken hoe rot hij is
Want lassen is een dure hobby.
Als de buitenkant er goed uit ziet zou ik het doen als ik jou was. Anders een andere kopen.
Franse auto's echter welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, er zit weinig tot geen roest aan/op/in, BX-en staan niet echt bekend om hun roestgevoeligheid.
5 jaar maar!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik ook T. Maar na 5 jaar in zo'n zweefdoos ben ik misschien wel toe aan iets anders.
Dat is het risico met een dure wagen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ik zo bang voor ben is dat als ik er nu zoveel geld in steek dat over een half jaar er weer iets anders megaduurs kapot gaat enz.
IS dat zo eentje waar je die relais-hack op uit kan voeren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog een oude Saab 900 in de garage, die mag ook nooit weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |