TS is geen vrouw hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:57 schreef dubbel1 het volgende:
Niet zelf gemaakt, maar voor de meeste vrouwen werkt de douchekop nog altijd het beste
Thanks, Morpheus...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:37 schreef Paginabeheerder het volgende:
Het brein is de grootste seksorgaan. Veel belangrijker dan de geslachtsdelen... dat is al tijden bekend.
Het lijkt me dan ook meer aan te raden om "in gedachten te experimenteren" dan allerlei seks speeltjes te proberen. Free your mind van alles dat "zogenaamd niet kan of mag" en fantaseer er over tijdens het masturberen.
Die dingen heten karabijnhaken of musketonhaken. En dat verstelbare, kijk eens bij de bouwmarkt voor zo'n verlenggeval voor verfrollers...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:06 schreef GewoneMan het volgende:
wat ik trouwens wel zelf wil maken zijn afstands stokken voor pols en enkel boeienzodat de benen en of armen geforceerd uit elkaar staan
mooiste zou zijn als ze verstelbaar zouden zijn maar dat maakt het ook meteen lastiger en duurder :S
zelf dacht ik aan een houten steel met 2 oogjes en dan van die metalen dingen waarmee je 2 oogjes aan elkaar vast kan haken (geen idee hoe zoiets heet?) of heeft iemand een beter idee?
dankquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die dingen heten karabijnhaken of musketonhaken. En dat verstelbare, kijk eens bij de bouwmarkt voor zo'n verlenggeval voor verfrollers...
houden plastic verlengdingen voor verfrollers een paar benen tegen zonder door te buigen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die dingen heten karabijnhaken of musketonhaken. En dat verstelbare, kijk eens bij de bouwmarkt voor zo'n verlenggeval voor verfrollers...
dat zat ik me ook af te vragen maar wellicht zijn er ook wat sterke versies... anyway binnenkort maar eens in een bouwmarkt gaan shoppenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
houden plastic verlengdingen voor verfrollers een paar benen tegen zonder door te buigen?
Ik zie niet hoe ze zouden moeten buigen. Dat ding wat beschreven wordt is om te voorkomen dat je je benen bij elkaar kan doen. Tenzij je Schwarzenegger er aan zet, heeft volgens mij niemand zoveel kracht dat ie zo hard zn enkels naar elkaar toe kan duwen dat zo'n stuk plastic buigt. Je kan die stang immers ook niet klem zetten ofzo, als je gaat rellen trek je alleen maar aan je boeien / touw. Volgens mij kan zo'n stang dat wel hebben, hij kan immers ook redelijk wat gewicht en geduw hebben als je er mee bezig bent qua verven. Je vouwt m niet zomaar dubbel ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:54 schreef pasopikbijt het volgende:
houden plastic verlengdingen voor verfrollers een paar benen tegen zonder door te buigen?
zit wat in ga maar eens op onderzoek uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe ze zouden moeten buigen. Dat ding wat beschreven wordt is om te voorkomen dat je je benen bij elkaar kan doen. Tenzij je Schwarzenegger er aan zet, heeft volgens mij niemand zoveel kracht dat ie zo hard zn enkels naar elkaar toe kan duwen dat zo'n stuk plastic buigt. Je kan die stang immers ook niet klem zetten ofzo, als je gaat rellen trek je alleen maar aan je boeien / touw. Volgens mij kan zo'n stang dat wel hebben, hij kan immers ook redelijk wat gewicht en geduw hebben als je er mee bezig bent qua verven. Je vouwt m niet zomaar dubbel ofzo.
foutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:57 schreef dubbel1 het volgende:
Niet zelf gemaakt, maar voor de meeste vrouwen werkt de douchekop nog altijd het beste
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |