Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ingewikkeld. Al die codewoorden. G_L,
, Pup, T, Brad... En die wonen allemaal weer ergens anders
!
doe eens niet zo raar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is hier gewoon een groot parallel universum met allerlei dimensies
Nou precies en ik heb gewoon gróte moeite daarmee om te gaan!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is hier gewoon een groot parallel universum met allerlei dimensies
Sorryquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou precies en ik heb gewoon gróte moeite daarmee om te gaan!
not in Kansas anymore?quote:
Ik had het weer uit gezet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Current location unavailable!
Hallo?
Hallo?!
Hallo!!! Oinaru_isan!!!
Da's best sneu jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
Wel slecht trouwens dat een bedrijf als Super de boer een mail naar de winkels stuurt met als titel: "Herindering"
Ach ja, ik weer en mijn eeuwige mosterd na de maaltijd.quote:
Niet eens met dubbel R?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
Wel slecht trouwens dat een bedrijf als Super de boer een mail naar de winkels stuurt met als titel: "Herindering"
Ja, voor je het weet staat hier een gek voor de deur te kwijlen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ja, ik weer en mijn eeuwige mosterd na de maaltijd.
Maar ik begrijp het wel... Om je nou door de hele wereld te laten volgen en alles zou ook niet mijn kop thee zijn.
Ik heb het tot twee keer toe meegemaakt dat iemand ging zoeken, dus het gebeurt me geen derde keer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet staat hier een gek voor de deur te kwijlen.
is voor jullie al duidelijk of jullie jumbo danwel c1000 worden ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
je wacht niet op apple iphone 4 ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:25 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik een Sony Ericsson Experia X10 gaan kopen?
[ afbeelding ]
Kun je er mee bellen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:25 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik een Sony Ericsson Experia X10 gaan kopen?
[ afbeelding ]
Handig! (not)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Doktoren!
WRAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGH!!!!!!!
Aldi... die zijn veel lekkerderquote:
Wat kookt Vlarp eigenlijk allemaal voor dingen voor jou?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Of juist niet, je moet wel kunnen koken natuurlijk. [ afbeelding ]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.quote:
Ik heb geen zin om enkel voor mezelf te koken als ik ook binnen 5 minuten klaar kan zijn en toch lekker eetquote:
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.Zo van hop, ik heb een auto, dan maar goed vol ook!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.Zo van hop, ik heb een auto, dan maar goed vol ook!
Ja nou, ik wil echt niet bewust in elke post "grappig" zijn hoor...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |