quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beste cuisine zijn nog altijd frikandellen
jij had toch ook geen gaydar zei jequote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is een lekkere jongen.hij is straight, toch? Kreeg niet een gay vibe..
hehe nee hij niet , tenminste van gezicht ken ik em nietquote:
speciaal met uitjes en curryquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij met je frikandelen.
hmmm nou heb ik honger. Frikandelen met mayo op een bolletje....
het water loopt al in mijn mond.
Nee heb ik ook niet. Maar aan sommigen merk je dat wel, dat had ik bij hem niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij had toch ook geen gaydar zei je
ik zeg gewoon frikandel en patatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
of is het frikadel...
lijkt wel op die discussie ' patat of friet" in die andere topics.![]()
maar geen enig contact met nicolaas meer??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe nee hij niet , tenminste van gezicht ken ik em niet
nee ik heb 1 keer met hem in ene project gezeten, maar daar na heb ik niet met hem te maken gehad verderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
maar geen enig contact met nicolaas meer??
quote:
dat past toch nooit op een bolletjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij met je frikandelen.
hmmm nou heb ik honger. Frikandelen met mayo op een bolletje....
het water loopt al in mijn mond.
aw das heulll jammer voor mij!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee ik heb 1 keer met hem in ene project gezeten, maar daar na heb ik niet met hem te maken gehad verder
Door midden snijden en naast elkaar leggen en dat flink mayo erop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat past toch nooit op een bolletje
jij hebt tenminste pan bimbo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
edit ik mis hollandse puntjes en bolletjes
je ging toch voor Jeroen?quote:
waar kom jij zo laat vandaan?quote:
ja, maar via nicolaas kan je in contact komen met jeroen.quote:
ja, puddingbroodjes mis ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
edit ik mis hollandse puntjes en bolletjes
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja, maar via nicolaas kan je in contact komen met jeroen.
jeroen reageert op twitter geeneens meer.. kutnicht
Je hebt em toch niet zitten stalken, he?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja, maar via nicolaas kan je in contact komen met jeroen.
jeroen reageert op twitter geeneens meer.. kutnicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |