Doktoren!

Gister: Geen idee wat het is. Ene helft zegt blinde darm, andere helft zegt niet. We gaan bloedonderzoek doen en ik zet er spoed achter zodat we meteen morgen de uitslag hebben en we dan verder kunnen kijken.
Vandaag: Om 7:30 bloed laten prikken. Gevraagd nog even extra van de spoed. Uitslag zou in de loop van de middag bekend zijn. Dan werd ie naar de dokter gestuurd en die zou me bellen.
Uiteindelijk: Om 17:30 uit de meeting, met telefoon naast me steeds, maar geen belletje gehad. Bel je de gedeelde lijn van de 2 praktijken A & B .... antwoord apparaat. Locatie A sluit om 17:00, locatie B om 18:30 ... maar het nummer waarop je ze beide kan bereiken blijkbaar dus al om 17:00. Niet echt handig.
Dus: Omdat TMM zei dat morgen de huisartsen waarschijnlijk dicht waren toch maar even gewoon zonder afspraak langs de locatie B gereden. Na even wachten (patiënt voor me) een andere huisarts gesproken, want de mijne was er vandaag niet. "O, even kijken of we die uitslag dan al binnen hebben. Weet niet of ik dat zelf kan zien".
Gelukkig: Ze kon het zien. Wow. De bezinkselwaarden in mijn bloed waren niet verhoogd wat zou betekenen dat er geen ontsteking was en dus ook geen blindedarmontsteking. Fijn. Gelukkig. En wat dan wel? "Uh ja... wat zijn de klachten?". Ik opnoemen terwijl ze het dossier van haar collega las. "O ja.... nou ja... het lijkt op naweeën van een voedselvergiftiging". Ok. Ik zou niet weten waarvan, maargoed. En toen? "Wordt vanzelf minder. Zo niet, bellen".

WRAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGH!!!!!!!