congratz!quote:
zit ze daar als een debiel te janken daar als ze eens mee moet doen bij een 'stunt' in die iru geller shitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een super tof wijf
alleen mn zusje zegt dat ook dt ze aanstellerig is geworden op tv
Ach dat is toch sowieso allemaal voor opgezet spel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit ze daar als een debiel te janken daar als ze eens mee moet doen bij een 'stunt' in die iru geller shit
ja dat blijkbaar, heb et nooit gezienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit ze daar als een debiel te janken daar als ze eens mee moet doen bij een 'stunt' in die iru geller shit
o God ja, hereniging met LUV.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dochter op dure kostschool in zwitserland, gedoe met die rene. Bezoek aan alle exen, herenigin van luv en met haar ouders
ja, dat is niet leuk. Ik heb twee afleveringen van gezien. Tering wat een Tokkies. Een of andere asshole die als de Joker is. En het publiek ziet er ook uit als...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja, dat was hier ook een tijd geleden op tv. Maar dan met goochelaars. Was wel leuk om te zien hoe ze de trukjes doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach dat is toch sowieso allemaal voor opgezet spel?
(wel grappig dat RTL nu; 'mentalisten ontmaskerd' heeft)
Heb dat ook vandaag gezien al zappend. (Ja, we hebben een schotel). Die jongen, which btw een hot bitch is, die eruit moest omdat ie zijn telefoon had gebruikt!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:40 schreef Deceit het volgende:
project catwalk geeneens gekeken want jeroen ligt er toch uit.. en de winnaar, ofja en ook de finalisten waren al bekend bij me voor dit gebeuren op tv kwam.. nu is er echt niks aan meer :S
Goedeavond btw
Het is zo simpel dat het bijna irritant isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat was hier ook een tijd geleden op tv. Maar dan met goochelaars. Was wel leuk om te zien hoe ze de trukjes doen.
een verdwaalde hetero.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb dat ook vandaag gezien al zappend. (Ja, we hebben een schotel). Die jongen, which btw een hot bitch is, die eruit moest omdat ie zijn telefoon had gebruikt!
O. kut, ik heb het toch niet voor je verneukt? Moest je het nog kijken?quote:
was de afl. van de lepels buigen al geweest?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat het bijna irritant is
Dat je echt zo iets hebt van "waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?"
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O. kut, ik heb het toch niet voor je verneukt? Moest je het nog kijken?
Ja, volgens mij heette die zo.
o jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |