Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Turn the world into your dance floor.
eindelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen geheimen voor mij he, anders verbreek ik de relatie
Hm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen geheimen voor mij he, anders verbreek ik de relatie
benj ook niet als je ff een avond doet..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil niet afhankelijk zijn van drank.
Tsja. Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
benj ook niet als je ff een avond doet..
Liggen allemaal in de prullenbak, inhoud in de pleequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:46 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen.
Hebben jullie nog zo'n mooi grolsch blik (met twente logo) in ontvangst kunnen nemen en in de slaapkamer opgestald?
Ja, ben niet echt best te pas laten we maar zeggenquote:
Hahahah, had niet anders van je verwachtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, ben niet echt best te pas laten we maar zeggen
Echt belachelijk zuipen gister
Een meisjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahahah, had niet anders van je verwacht
En verliefd? Op wie?
Tofquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:45 schreef haakon het volgende:
[..]
uhhuMSN heb ik van dr, Hyves heeft ze niet
hoo hoo nog een psver...één is al genoegquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hoo hoo nog een psver...één is al genoeg![]()
![]()
hoi
en sms-enquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof
Hyves is toch pathetic, dus dat maakt niet uit. Lekker msn'enSucces
High tea?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:56 schreef haakon het volgende:
[..]
en sms-enthnx
Ze wou binnenkort wel wat doen zei ze zondag nog
Dus jij hebt al moeite met 2 PSVersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hoo hoo nog een psver...één is al genoeg![]()
![]()
hoi
Wat maak jij een leuk grapje, Bas. Ik lig helemaal dubbel.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, 1 in z'n kont doet al pijn, moeten er eens 2 worden
Da wasz heul geen grapje..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat maak jij een leuk grapje, Bas. Ik lig helemaal dubbel.
Ik heb kriebels in de buik
haha iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Da wasz heul geen grapje..
Maar leuk voor je...zou dr hier maar niet introduceren
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef F.M.D. het volgende:
Heb maar 1 ding te zeggen, fc twente heeft ECHTE supporters!, zo,n feest met 70.000 mensen daar int oosten zonder noemenswaardigerommel en geen vernielingen DAT ZIJN SUPORTERS. Bij ons wordt de halve stad afgebroken. Daarom vanuit Rotterdam mijn respect voor de Fc Twente aanhangers.
Nog steeds?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:16 schreef Samzz het volgende:
Ik moet m'n ov chip activeren. Maar die kastjes zijn altijd kapot
Juist die zijn altijd kapot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:18 schreef Fems het volgende:
Niet ergens een bij een supermarkt?
Gebruik dat blauwe kastje in de bus, werkt (bijna) altijd!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:20 schreef Samzz het volgende:
Juist die zijn altijd kapot.
Maar de bus komt er zo aan en daar zit ook een kastje in. Serieus, verlies nooit je kaart, ze naaien je waar je bij staat en je kan er nog niks aan doen ook niet
Ik neem de honeurs wel voor je waar...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Nou, de rest vd dag ben ik er niet.. Doei!
Laterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Lees jij posts wel eens?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
.TVP.
[..]
Gebruik dat blauwe kastje in de bus, werkt (bijna) altijd!
Succesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Dan weet je dus ook dat ik al lang van plan was het blauwe kastje te gebruiken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup behalve die van jou, weinig boeiends over het algemeen.
P0wn3d!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup behalve die van jou, weinig boeiends over het algemeen.
Nee dus, aangezien ik die van jou nooit lees op deze ene keer de eerste regel na maar daar maak ik ook maar geen gewoonte van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat ik al lang van plan was het blauwe kastje te gebruiken.
Doe dat inderdaad maar niet. Zonde van de serverruimte zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee dus, aangezien ik die van jou nooit lees op deze ene keer de eerste regel na maar daar maak ik ook maar geen gewoonte van.
Jij wilt altijd naar huisquote:
Wat heeft het door mij lezen van jou berichten te maken met serverruimte, volg het even niet meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat inderdaad maar. Zonde van de serverruimte zo.
Je reageert er toch op, of niet dan? Houd daar dan gewoon mee opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat heeft het door mij lezen van jou berichten te maken met serverruimte, volg het even niet meer.
Sorry, ik stop al mevrouw!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
Je reageert er toch op, of niet dan? Houd daar dan gewoon mee op
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
Verder snap ik niet waarom je zo lullig doet. Slaat nergens op.
Gelukkig meen ik het ook nogquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef DerUberMensch het volgende:
Anders komt ome UberMensch jullie billenkoek geven!
Ja, blijkbaar doe ik steeds dingen fout of zo. Ach ja, intresseren doet het me niet.quote:
Maar... Dan moet je achter je computer weg en het echte leven inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef DerUberMensch het volgende:
Anders komt ome UberMensch jullie billenkoek geven!
Fout is het niet, maar komt soms nogal bot over, past niet iedereen even goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
Ja, blijkbaar doe ik steeds dingen fout of zo.
haha wel vaak hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt altijd naar huisTenminste, als je op je stage bent.
Ik denk dat je t wel overleefdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:04 schreef haakon het volgende:
[..]
haha wel vaak he
Maar nu ben ik echt lam in de bott'n
Donderdag moet ik met een kerel hier van stage eerst naar Amersfoort rijden, en daar heeft hij dan een afspraak, en daarna door naar Eindhoven !
Mooi stuk jagen dusDat vind ik wel mooi werk !
Maar nu is gewoon pure lamheid
Interpretatie op een forum. Je kan ook een pb sturen of vragen hoe ik iets bedoel. Want ik ben echt niet bot of zo. Tenzij iemand erom vraagt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Fout is het niet, maar komt soms nogal bot over, past niet iedereen even goed.
Doe niet zo botquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interpretatie op een forum. Je kan ook een pb sturen of vragen hoe ik iets bedoel. Want ik ben echt niet bot of zo. Tenzij iemand erom vraagt.
Je kunt ook proberen iets duidelijker te zijn, bespaart weer moeite en vooral SERVERRUIMTE!.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Samzz het volgende:
Interpretatie op een forum. Je kan ook een pb sturen of vragen hoe ik iets bedoel. Want ik ben echt niet bot of zo. Tenzij iemand erom vraagt.
Dat snap ik, gelukkig is het maar internet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar doe ik steeds dingen fout of zo. Ach ja, intresseren doet het me niet.
Hoe is t met Femke dan?
Wat is er niet duidelijk aan mijn vraag dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen iets duidelijker te zijn, bespaart weer moeite en vooral SERVERRUIMTE!.
Daarbij is het PM en niet PB!
Hier prima hoor. En ja, ov is geluktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat snap ik, gelukkig is het maar internet.Opzich ook wel weer leuk, om wat te lezen!
Het gaat, zit hier met knallende koppijn, zere keel, een nek die ik niet meer kan bewegen en wss een beetje koorts op de bank!
Hoe is het daar?:) Is het gelukt met ov?
Aan jou vraag is volgens mij niets onduidelijk, maar je zegt dat iemand je mag PM'N voor uitleg, als je nou probeert om het direct duidelijk te doen bespaart die moeite voor de persoon die anders zou moeten PM'N en dus bespaart het ook nog is SERVERRUIMTE, wat wil een mens nog meerquote:
Doe jij ook WDN ipv WTF?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
En PB is gewoon de Nederlandse afkorting. Niks mis mee.
Ach! Gelukkig ben ik thuisthuis! Een grote tv voor mijn beschikking en lekker bij paps en mams!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier prima hoor. En ja, ov is geluktBlauwe kastjes ftw!
Oh jee... SterkteTrouwens, strepsils helpen goed voor de keel
Laura nieuwsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:14 schreef haakon het volgende:
Toezicht zeilmeisje verlengd
eerste comment
ik lag helemaal dubbel
Als jij moeite hebt met het interpreteren van iets wat ik zeg, dan moet je maar pb'en ja. Of gewoon vragen hoe ik iets bedoel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Aan jou vraag is volgens mij niets onduidelijk, maar je zegt dat iemand je mag PM'N voor uitleg, als je nou probeert om het direct duidelijk te doen bespaart die moeite voor de persoon die anders zou moeten PM'N en dus bespaart het ook nog is SERVERRUIMTE, wat wil een mens nog meer?
[..]
Doe jij ook WDN ipv WTF?
Machiel is de naamquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:23 schreef Fems het volgende:
Hai Haakon, zullen wij lief tegen elkaar doen hier?:D
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ach! Gelukkig ben ik thuisthuis! Een grote tv voor mijn beschikking en lekker bij paps en mams!
Zit je nu in de trein naar wageningen ofzo?
Hallo, aangenaam. Ik ben Femke:Dquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Machiel is de naam
Is goed ! Moeten toch een beetje liefde in het forum houden he
Noeessquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Liggen allemaal in de prullenbak, inhoud in de plee
goedemorgen nog
Sannquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
Justin
As
Pa heeft geloof ik nog van die blikken. Wil je er wat hebbeb of zo?
Oh zo. Ja die zullen er vast zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sann
nee ik was gewoon nieuwsgierig of er mensen waren die dat ook spaarden
ipv alleen maar sjaaltjes en shirts
Ja net als de 200 mensen met die tattoo'squote:
love is in the air, the love is in the air (van dat liedjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Machiel is de naam
Is goed ! Moeten toch een beetje liefde in het forum houden he
fixed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
love is in this forum, the love is in this forum (van dat liedje)
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja net als de 200 mensen met die tattoo's
er zullen er vast wat tussen zitten die spijt hebben
Sanquote:
Eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San![]()
Ze zijn zo goed als klaar bij mij voor de deur. Alleen een gedeelte richting Grotestraat moet nog. Het is net als gisteren heerljk stil. Rust doet een mens goed.
Zitten balen dat ik vrijdag jarig benquote:
Ik ook nog niet. Denk ff naar de kinderboerderij. Dierenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zitten balen dat ik vrijdag jarig ben![]()
Nee zonder gekheid, ik heb nog geen idee. Jij dan?
pafipo!
[ afbeelding ]
Lekker he verliefd zijn?quote:
meer verliefd..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker he verliefd zijn?![]()
Of komt het door de alcohol?
Trouwens, wanneer is de zuipmeet jongens?
Verliefd zijn is heerlijk... Tot het voorbij isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker he verliefd zijn?![]()
Of komt het door de alcohol?
Trouwens, wanneer is de zuipmeet jongens?
Oja, jij weet wat ik krijgquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Denk ff naar de kinderboerderij. Dieren
En waarom balen? Je krijgt toch een machtig mooi cadeau?
Uur of vijfquote:
Ah, oke.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uur of vijfMeteen doorgereden voor een flurry toen we klaar waren bij Veldhuis.
Neee, niet ophangen. Zelfmoord is sneuquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, jij weet wat ik krijgAls ik het niet krijg hang ik mezelf op!
Kinderboerderijen zijn leuk! Sowieso zijn dieren leuk.
Ja met Bas, Justin, David, Henrike en moi.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verliefd zijn is heerlijk... Tot het voorbij is
Is er een zuipmeet?
Ja, wij hebben er ook lang over gedaan om bij de havens te komen. De Mc draait goede omzetten zo hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke.
Nee, ik kwam om 7 uur. Gelijk met de verschrikkelijke drukte die tot half 10 bleef
Heujheujquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja met Bas, Justin, David, Henrike en moi.Maar waar en wanneer is me nog onduidelijk.
En hoe, hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij hebben er ook lang over gedaan om bij de havens te komen. De Mc draait goede omzetten zo he
Dat zijn hele intelligente dieren he. Ze zijn slimmer dan honden Maar veel mensen weten dat niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee, niet ophangen. Zelfmoord is sneu
En ja, varkentjes
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
Verliefd zijn is heerlijk... Tot het voorbij is
En ik danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja met Bas, Justin, David, Henrike en moi.Maar waar en wanneer is me nog onduidelijk.
Oh, verder is niemand uitgenodigd?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben degene die erover begon, you knowquote:
Ziekenwerk is het toch ook...quote:
Klopt! Ik verwar iemand met jou.quote:
Ik was al bang dat ik vergeten wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klopt! Ik verwar iemand met jou.Hen is er niet bij?
Goedemiddag nog Nath
Ik houd van varkentjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Moet ik morgen en zaterdag nog bijna de hele dag mee werken
Ze smaken in ieder geval lekkerder dan honden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zijn hele intelligente dieren he. Ze zijn slimmer dan honden Maar veel mensen weten dat niet.
Oh en bokjes en geitjes zijn ook zo schattig.
Nee Vionquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van varkentjes
Worden de varkens bij jullie trouwens door Dijk opgehaald?
Maar ze zijn wel ongezondquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:23 schreef DerUberMensch het volgende:
[..]
Ze smaken in ieder geval lekkerder dan honden.
* DerUberMensch heeft zojuist een schnitzel gegeten.
Huh... Doet Vion ook ophalen? Nooit geweten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee VionDe zeugen tenminste, de biggen gaan, als ze 25 kilo wegen, naar de broer van mijn baas
Daar brengen we ze zelf heen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
Geile envelopjes zijn okay. Maar dat terzijde.
Kreaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
Gele envelopjes zijn okay. Maar dat terzijde.
Was dat een hint?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
Gele envelopjes zijn okay. Maar dat terzijde.
True, maar dat compenseer ik wel weer met m'n flesje Spa blauw, een dagelijkse smoothie met vers fruit en 2x per week hardlopen...quote:
Ah, okequote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja maar neit voor jou want reageert wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:47 schreef Fems het volgende:
Ik remco half, alleen hij weet lekker niet wie ik ben! En rudolf!
Omdat appel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Ja hoi, kan iemand mij vertellen waarom het zo godsgruwelijk druk is in Enschede, moest de auto weer een kuteind verderop neerzetten omdat hier de parkeerplaats bomvol staat
Ze zijn nog blijven hangen van gister?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Ja hoi, kan iemand mij vertellen waarom het zo godsgruwelijk druk is in Enschede, moest de auto weer een kuteind verderop neerzetten omdat hier de parkeerplaats bomvol staat
dinsdag is markt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve het OVquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef DrMarten het volgende:
en de duitsers die op de markt afkomen die zijn nog blijven plakken van 1945?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze zijn nog blijven hangen van gister?
roodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Zat dat lelijke rode ding altijd al in je UI/AVAquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:55 schreef rulerofdeath het volgende:
en de duitsers die op de markt afkomen die zijn nog blijven plakken van 1945?
Mjah, normaal staat er op dinsdag niet zo'n enorme file op de Zuiderval en staat hier de parkeerplaats niet vol .Dit is wel redelijk extreem voor een nietszeggende doordeweekse dag.quote:
Net zoals jij laatst beweerde dat een dorp een paar weken geleden eindelijk bevrijd was van de Duitsers?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de duitsers die op de markt afkomen die zijn nog blijven plakken van 1945?
Geesteren (OV) is nog altijd bezet maar dat even helemaal terzijde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net zoals jij laatst beweerde dat een dorp een paar weken geleden eindelijk bevrijd was van de Duitsers?![]()
hahaha dat is van rotten.comquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zat dat lelijke rode ding altijd al in je UI/AVA?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net zoals jij laatst beweerde dat een dorp een paar weken geleden eindelijk bevrijd was van de Duitsers?![]()
Nah, het is wel een paar dagen na het landskampioenschap en vanavond is dodenherdenking, misschien heeft het daar wat mee te maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, normaal staat er op dinsdag niet zo'n enorme file op de Zuiderval en staat hier de parkeerplaats niet vol .Dit is wel redelijk extreem voor een nietszeggende doordeweekse dag.
nee, vanaf gister. David wou meer dood en verderf zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zat dat lelijke rode ding altijd al in je UI/AVA?
Glanerbrug en Enschede zijn nog regelmatig bezetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Schoolvakantie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, normaal staat er op dinsdag niet zo'n enorme file op de Zuiderval en staat hier de parkeerplaats niet vol .Dit is wel redelijk extreem voor een nietszeggende doordeweekse dag.
en een deel van de ring ligt er uit. misschien dat dat er ook wat mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het is wel een paar dagen na het landskampioenschap en vanavond is dodenherdenking, misschien heeft het daar wat mee te maken.
En de meeste scholen hebben vakantie
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, vanaf gister. David wou meer dood en verderf zien
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]!, Dan eis ik iets fleurigs/zomers in je UI
.
Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een deel van de ring ligt er uit. misschien dat dat er ook wat mee te maken heeft.
Die zouden dan via de Haaksbergerstraat de stad in komen, en die was redelijk rustig. Is echt de Zuiderval die vast staat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een deel van de ring ligt er uit. misschien dat dat er ook wat mee te maken heeft.
hmm. tjah, dan was je gewoon op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaatsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zouden dan via de Haaksbergerstraat de stad in komen, en die was redelijk rustig. Is echt de Zuiderval die vast staat.
niet altijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Loop jij ook altijd in van die zwarte kleding enzo!
ik denk werkenquote:
Zwolle , tenminste volgens mij welquote:
Zeg maar 99% van de tijd welquote:
Ik woon daar, dus wel op de goede plaatsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. tjah, dan was je gewoon op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats
nee hoor. op 't werk heb ik hooguit een zwart grolsch t-shirt aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zwolle , tenminste volgens mij wel.
[..]
Zeg maar 99% van de tijd wel
quote:
tjah... het verkeerde tijdstip dan maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik woon daar, dus wel op de goede plaats
Epic.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop gaat maar is EP 19 & 20 van 24 kijken, joodels.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, vanaf gister. David wou meer dood en verderf zien
PSVquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef manderveen het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang voordat het weekend is
Joow koning, ze was wel te oudquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat meisje van 13 was echt lekker Machiel!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Joow koning, ze was wel te oud
Ik werd uit Aspen Valley gezet omdat ik m'n jas aanhield omdat ik aju tegen jullie wou zeggen
En omdat ik iets teveel ophad denk ik
klopt. ik ben tot aan hemelvaart erg druk met van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter, we moeten eens afspreken wanneer je jouw bier krijgt van me.
Haha, ik heb het emailadres nog wel gescoord van die Russische bij Aspenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Joow koning, ze was wel te oud
Ik werd uit Aspen Valley gezet omdat ik m'n jas aanhield omdat ik aju tegen jullie wou zeggen
En omdat ik iets teveel ophad denk ik
Olga@mail.ruquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Haha, ik heb het emailadres nog wel gescoord van die Russische bij Aspen
quote:
welke Russische ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik heb het emailadres nog wel gescoord van die Russische bij Aspen
Ahh okéquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. ik ben tot aan hemelvaart erg druk met van alles en nog wat.
hahaha geniaal !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?
Een ei heeft wel een schaal
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef haakon het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen baby's en pannenkoeken bakken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Hehehe, die is leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?
Een ei heeft wel een schaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ja, echt geniaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef haakon het volgende:
http://nos.nl/video/154897-theo-janssen-heeft-geen-stem-meer.html
wat een held
Toffe gozer, datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef haakon het volgende:
http://nos.nl/video/154897-theo-janssen-heeft-geen-stem-meer.html
wat een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |