Twee keer tegen NEC. Thuis in de goffert met 3-4 en uit met 1-2, door twee keer die klote Ruiz in de laatste 5 minuten. NEC had gvd mijn nieuwe favoriete club kampioen kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Twente heeft vaak maar met 1 doelpunt verschil gewonnen
hehehe zondag is de liefde voor je weer over tochquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef larry91 het volgende:
[..]
Twee keer tegen NEC. Thuis in de goffert met 3-4 en uit met 1-2, door twee keer die klote Ruiz in de laatste 5 minuten. NEC had gvd mijn nieuwe favoriete club kampioen kunnen maken.
Mooie ik sta met 2-0 achter dus net of het me niks boeit houdingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Kunnen jullie serieus echt nog blij zijn met die kut-beker?
Ja vanaf zondag wel weer. Maar donderdag gaat voor het eerste mijn club een prijs pakkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehehe zondag is de liefde voor je weer over toch
Ik heb ook nog wel m'n twijfels bij een eventuele echte doorbraak in de top van Ruiz. Hij heeft natuurlijk een prachtig seizoen gehad bij Twente. In de competitie was hij doorslaggevend, maar in de Europa League heeft hij niet echt zijn stempel op de wedstrijden kunnen drukken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had eerder aangegeven dat er een aantal ajacieden zaten te zieken in het Feyenoord-topic. Dat vond ik reden om mijn eigen 'feestje' te houden in dit topic.
Ruiz gaat ook wel weg, ik moet wel zeggen dat ik bij Ruiz niet echt het idee heb dat hij dit nog een seizoen zou kunnen doen.
En het is altijd leuk om van Feyenoord te winnenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Al met al hebben we een prachtig seizoen gehad en we gaan de beker ook pakken, dus jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Het is inderdaad van meer factoren afhankelijk dan alleen maar de kwaliteiten die je hebt als speler en dus moeilijk in te schatten. Maar het viel allemaal goed voor Twente en Ruiz en zoals je aangaf kon hij europees geen potten breken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel m'n twijfels bij een eventuele echte doorbraak in de top van Ruiz. Hij heeft natuurlijk een prachtig seizoen gehad bij Twente. In de competitie was hij doorslaggevend, maar in de Europa League heeft hij niet echt zijn stempel op de wedstrijden kunnen drukken.
Het is natuurlijk altijd lastig om in te schatten of een speler het daadwerkelijk in zich heeft om het te maken in de absolute top, maar bij Ruiz ben ik toch wel erg sceptisch.
Aan de andere kant was ik er van overtuigd dat Sulejmani wel door zou groeien bij Ajax, dus zoveel zegt dat ook weer niet.
Ik weet niet wat het is maar ik zie Ruiz liever bij een Aston Villa ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is inderdaad van meer factoren afhankelijk dan alleen maar de kwaliteiten die je hebt als speler en dus moeilijk in te schatten. Maar het viel allemaal goed voor Twente en Ruiz en zoals je aangaf kon hij europees geen potten breken.
We gaan het wel zien, bij Vi hoorde ik de naam van Sevilla voorbij komen, is dat 1 van de kandidaten voor hem? Mooie club in ieder geval
Neu, al vanaf het moment dat Gudde ermee in stemde 2 wedstrijden te spelen kon die hele beker al in de aars van Suarez gestoken worden. Opeens van mening veranderen nadat je de eerste wedstrijd verliest is zwak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie ik sta met 2-0 achter dus net of het me niks boeit houding
En goed dan kunnen de helemaal niets in Amsterdam liedjes ook stoppen
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad in een kolkende kuip met supporters van beide clubs maar helaas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu, al vanaf het moment dat Gudde ermee in stemde 2 wedstrijden te spelen kon die hele beker al in de aars van Suarez gestoken worden. Opeens van mening veranderen nadat je de eerste wedstrijd verliest is zwak.
Ik zie hem juist eerder naar Spanje gaan maar dat zal wel wat te maken hebben met zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik zie Ruiz liever bij een Aston Villa ofzo.
Engelse competitie lijkt me meer iets voor hem
Dat dus!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik zie hem juist eerder naar Spanje gaan maar dat zal wel wat te maken hebben met zijn uiterlijk.
Overigens denk ik dat voor zowel Feyenoord als voor Ajax geldt dat de beker niet echt een grote prijs is maar meer dat ze hem krijgen door van elkaar te winnen.
Sevilla is één van de clubs die vaak voorbij komt inderdaad. Volgens mij sowieso de gehele Spaanse en Engelse subtop. Het zou in zijn geval zeker verstandig zijn om naar een dergelijk club te gaan. Na één uitstekend seizoen bij Twente naar de absolute top gaan zou een beetje een Drenthe-actie zijn. Daarvoor deed hij het best aardig bij een subtopper in België voor zover ik weet, maar dat is toch weer van een ander niveau.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is inderdaad van meer factoren afhankelijk dan alleen maar de kwaliteiten die je hebt als speler en dus moeilijk in te schatten. Maar het viel allemaal goed voor Twente en Ruiz en zoals je aangaf kon hij europees geen potten breken.
We gaan het wel zien, bij Vi hoorde ik de naam van Sevilla voorbij komen, is dat 1 van de kandidaten voor hem? Mooie club in ieder geval
Een finale hoort 1 wedstrijd te zijn ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad in een kolkende kuip met supporters van beide clubs maar helaas.
Ik ben zelf een stuk of 8x bij een Feyenoord-Ajax geweest en dat was 1 van de leukste dingen van het seizoen
Ruiz was ook al "top" in Belgie he en Drenthe was echt nog helemaal niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sevilla is één van de clubs die vaak voorbij komt inderdaad. Volgens mij sowieso de gehele Spaanse en Engelse subtop. Het zou in zijn geval zeker verstandig zijn om naar een dergelijk club te gaan. Na één uitstekend seizoen bij Twente naar de absolute top gaan zou een beetje een Drenthe-actie zijn. Daarvoor deed hij het best aardig bij een subtopper in België voor zover ik weet, maar dat is toch weer van een ander niveau.
Ja maar welke stad zit er nou op 10k Feyenoord en 10k Ajax supporters te wachten haha.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een finale hoort 1 wedstrijd te zijn ja.Al was die in een ander stadion dan de Kuip gespeeld, een finale splitsen had nooit een optie mogen zijn.
Dat Feyenoord al bij voorbaat niet de 0 ging houden in de ArenA, maakte het laatste beetje plezier in de finale voor mij kapot.
En om die reden is het plezier in die wedstrijden voor mij ook verziekt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar welke stad zit er nou op 10k Feyenoord en 10k Ajax supporters te wachten haha.
Finale zonder supporters mag ook geen optie zijn vind ik
De wegen rondom Enschede waren wel onbereikbaar. De hooligansquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En om die reden is het plezier in die wedstrijden voor mij ook verziekt.
Ik schaam me voor m'n club als ik zie hoe ze in Twente een volksfeest van 70.000 man kunnen vieren zonder enkel incidentje. Bij ons of jullie was de stad al afgebroken voordat de spelersbus terug was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |