Ik wacht even af of Mexicaantje vandaag nog reageert, aangezien zij al eerder interesse toonde.quote:
Ah tof! Als ik ze mag heel graag!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik wacht even af of Mexicaantje vandaag nog reageert, aangezien zij al eerder interesse toonde.Anders krijg jij ze.
Jep, PM je adresgegevens maar even. Het zijn 2 volle kaarten en nog 2 losse zegels volgens mij.quote:
Dat vernam ik van deze reactie... maar sorry dan. Ik zie dat het nu wel geregeld is?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sinds wanneer wil ik niet meer?Maar ik vind het goed, geef ze maar aan die mensen.
Mijn kaarten zijn op. Teminste als papabear even reageert per PM.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ahhh geef ze maar aan diegene die hierboven gequote is als hij ze wil. Die verdient het meer.
Haha maakt niet uit hoor, 't is geregeld en andere mensen zijn ook blij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat vernam ik van deze reactie... maar sorry dan. Ik zie dat het nu wel geregeld is?
[..]
Mijn kaarten zijn op. Teminste als papabear even reageert per PM.
Wie heeft die van jou nu gekregen? Dan kijk ik even wie de volgende in de rij hier wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:11 schreef Chinless het volgende:
Oeh, ga ik nu doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef Chinless het volgende:
Mijn kaarten zijn op. Teminste als papabear even reageert per PM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |