Je hoeft van mij je lijst echt niet rust te laten hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik zal mijn best doen het lijstje vanaf nu met rust te laten en als er nog dingen af of anders moeten dan mogen jullie dat gewoon tegen me zeggen. Ik beloof niet te gaan huilen, hooguit een trillend lipje.
Nou, dat was het doel en daarmee zijn we nu klaar. Dacht ik in ieder geval. Iedereen weet wat hij/zij kan halen en mag helemaal zelluf kiezen welk merk chips of welke smaak salade en welke soort broodbeleg en kaas en zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft van mij je lijst echt niet rust te laten hoorAls we het maar niet al te gedetailleerd gaan regelen en een beetje spontaniteit overlaten. Dan vind ik alles prima. En als iedereen gewoon 1x tegen jou roept wat hij/zij mee wil nemen en jij geeft even een gil zodra er dubbele dingen dreigen te zijn, dan is het eigenlijk al geregeld.
Ik vertrouw op Tombola om voor een prima ontbijt aankleding te zorgen.quote:En mochten er dan nog totaal geen ontbijtspullen zijn dan halen we dat ter plekke en gooien we allemaal een paar euro in een potAlles sal reg kom!
quote:
Ja, net.quote:
Lekker diversquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Back! Met 10 kilo diepvries kattevoer en nieuwe schoenen.![]()
Hee Ingepingeling!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, net.
Ik ga er zo een broodje bij pakken en dan rustig doorlezen
Zolang ik de katten maar geen schoenzool te eten ga geven komt het goed.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang ik de katten maar geen schoenzool te eten ga geven komt het goed.
Of zelf het kattenvoer onder je voeten bindtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang ik de katten maar geen schoenzool te eten ga geven komt het goed.
Zwoel ende Seksah of Lomp, maar lekker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Back! Met 10 kilo diepvries kattevoer en nieuwe schoenen.![]()
Hee Ingepingeling!
Ik moest schoenpoets hebben dus wandelde even bij de Schoenenreus binnen. En kwam dus langs de rekken. Waar ik lage zilverkleurige (een soort donkere kleur, niet te bling) instappers zag en die zocht ik al een jaar. Gepast, ze zaten lekker, dus die mogen bij mij komen wonen.quote:
Het neigt meer naar het laatste.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwoel ende Seksah of Lomp, maar lekker?
Prima wandelaars dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:15 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kleur ongeveer, en dan zonder die bandjes. En het is meer instapper, dus hij is niet zo laag uitgesneden bij de neus.
quote:
Pesies.quote:
Oh!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zit al heel de dag te draaien op m'n stoel, ga ik net kijken is hij helemaal anders ingesteldwat dat nou weer is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Warruk ze Ing!![]()
Ik hoef deze en volgende week maar 2 dagen per week te werken.
Ja alleen heb al wel rugpijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Pesies.Seksah is leuk en aardig maar als ik erop loop te strompelen doet dat een beetje afbreuk aan het totaalplaatje.
[..]
Oh!Mensen moeten met hun poten van die stoelen afblijven! Of ze daarna weer terug zetten. Is ook een van mijn ergernissen. Heb je hem nu weer lekker staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |