Dat is moeilijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Think happy placeGewoon niet op reageren
Zen yin yang
Jij mag mij wel volmakenquote:
GMTA!quote:
Aha, thanks voor de ondertitelingquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GMTA!![]()
[..]
Aha, thanks voor de ondertiteling
Zou het internet ooit volraken?quote:
Ik ben eventjes terug gekomen omdat ik nieuwsgierig was naar de reactiesquote:
Zeg Connie lieffie, hoe is het met je?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent echt wel te gevoelig
Nietus!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij Luna van mening is dat het een prima eigenschap is
![]()
Ohja. Je bent net weggegaan man. Naar huis.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben eventjes terug gekomen omdat ik nieuwsgierig was naar de reacties
En we bellen nog wel! En we zien elkaar zometeen
huh? wat? waar? wanneer? ECHT!? NEEEEEE!!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene, uit TwenteJullie hebben op dezelfde kamer geslapen
Dat kan er maar 1 zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die idioot die met jou films tot half 6 in de ochtend gaat kijken
FC Knudde?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
NIET UIT TWENTE, wij hebben hier onze eigen kampioen
![]()
Bier.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg Connie lieffie, hoe is het met je?
Wie ben jij en wat wil je met DeLuna? Je meot eerst mijn keuring doorstaan hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben eventjes terug gekomen omdat ik nieuwsgierig was naar de reacties
En we bellen nog wel! En we zien elkaar zometeen
Erg hequote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
huh? wat? waar? wanneer? ECHT!? NEEEEEE!!!!
[..]
Dat kan er maar 1 zijn
[..]
FC Knudde?
psst het is Lampion
Jupquote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
huh? wat? waar? wanneer? ECHT!? NEEEEEE!!!!
[..]
Dat kan er maar 1 zijn
[..]
FC Knudde?
psst het is Lampion
Het gaat goed zo te zienquote:
Allemaal inteelt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
wie haalt er dan ook Twente en de Achterhoek door mekaar
IK ERKEN NIKS!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEcht waar
Ontken het maar niet!
Ik snap ook niet hoe ze dat kunnen doenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
wie haalt er dan ook Twente en de Achterhoek door mekaar
Wat moet ik anders?quote:
Ik was vanmiddag traagquote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef Neelix het volgende:
Hey Luna statistiekspamsletje!
(ben beetje traag vandaag)
Ook niet ons liefdeskind?quote:
Fixedquote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dat is de veluwe Urk/ieder ander vissersdorp:')
Sorry, I'm keeping my wentelteefjequote:
quote:
Staphorst?quote:
Je mag hem houden hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, I'm keeping my wentelteefje![]()
[..]![]()
Veel plezierquote:
quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:
Volendam?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu hebben we ze wel gehad!
Oh nee JantjeSmitDorp nog.
Kan toch nietquote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
Wouter, gisteren/vandaag nog in enschede geweest?
Voor hem is op de fiets nog net te doenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan toch nietIedereen liep op de snelweg daar
Dat is toch ook een vissersdorp?quote:
Ooooh! Oke!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor hem is op de fiets nog net te doen
gister met de fiets en vandaag met de autoquote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
Wouter, gisteren/vandaag nog in enschede geweest?
Oke gelukkig. Hij is echt al jarenlang mijn held.quote:
Jup, dus dat was al in mijn opsomming meegenomenquote:
Nastyquote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dus dat was al in mijn opsomming meegenomen![]()
Maar eigenlijk is ieder dorp vaak wel een beetje inteelt... In Slagharen ook, je hebt gewoon 3 of 4 hoofdfamilies en die trouwen dan steeds met elkaar. Zo had ik ooit met een jongen gezoend uit Slagharen (mijn moeder is onderdeel van 1 van die hoofdfamilies) en toen bleek ie gewoon m'n achter achter achter neef te zijn
de Corleone's?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dus dat was al in mijn opsomming meegenomen![]()
Maar eigenlijk is ieder dorp vaak wel een beetje inteelt... In Slagharen ook, je hebt gewoon 3 of 4 hoofdfamilies en die trouwen dan steeds met elkaar. Zo had ik ooit met een jongen gezoend uit Slagharen (mijn moeder is onderdeel van 1 van die hoofdfamilies) en toen bleek ie gewoon m'n achter achter achter neef te zijn
Ik ook.quote:
Ja, vooral omdat ie echt slecht kon zoenenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NastyZelfs m;n beste vriendin heeft ooit met familie gehad, het kleinkind van haar oom
Nee, de Biemansquote:
Ik heb al jarenlang Metamorfose in mijn huis hangen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Hij is echt al jarenlang mijn held.
Alles is zo lekkerquote:
Als dat alles is dan val ik neerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alles is zo lekker![]()
Twee ham-kaascroissantjes, apekoppen, mini B&J's bakje, halve milkareep.![]()
Tis maar goed dat ik zo vaak sport in de week.
Dat klinkt niet als echt veel.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alles is zo lekker![]()
Twee ham-kaascroissantjes, apekoppen, mini B&J's bakje, halve milkareep.![]()
Tis maar goed dat ik zo vaak sport in de week.
Nice!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang Metamorfose in mijn huis hangen.
quote:
Mensen die slecht zoenenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ie echt slecht kon zoenen_!
Maar ja, ik wist het echt niet
Daar doe ik neit aan.quote:
Ja..... niet alles van vandaag. Duh, dan ga ik ook dood.quote:
daar heet de helft toch dunnewind?quote:
INCEST!@quote:
Toch niet ene.. S. Biemans of M. of R. ?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!
[..]_! OMG!
Ze hebben heel oost Nederland verovert
![]()
Hier niet bekend, dus valt nog meequote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!
[..]_! OMG!
Ze hebben heel oost Nederland verovert
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heet de helft toch dunnewind?
Dat lijkt er een stuk beter opquote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja..... niet alles van vandaag. Duh, dan ga ik ook dood.Verder nog 1 beker optimel limoen, 10 sneeën brood met chocopasta, en nog zo'n mini bakje slaatje. En nog wat sportdrank enzo. Ik moet nog maar iets meer drinken vandaag zie ik wel. En spinazie met aardappelen en twee kippenvleugels + perzikvla toetje.
Dat klinkt nog steeds niet als heel erg veel.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja..... niet alles van vandaag. Duh, dan ga ik ook dood.Verder nog 1 beker optimel limoen, 10 sneeën brood met chocopasta, en nog zo'n mini bakje slaatje. En nog wat sportdrank enzo. Ik moet nog maar iets meer drinken vandaag zie ik wel. En spinazie met aardappelen en twee kippenvleugels + perzikvla toetje.
En dan hebben we jou nogquote:
Nope, mijn oma was een Biemans, mijn opa een Beukers, dus mijn mammie heet Beukersquote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch niet ene.. S. Biemans of M. of R. ?
Ja nee waarmee je gezoend had ofzo.. Maar ach misschien ook maar beter als we het allemaal niet weten!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, mijn oma was een Biemans, mijn opa een Beukers, dus mijn mammie heet Beukers
En gelukkig kom ik oorspronkelijk uit de beter kant van het land dusquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan hebben we jou nogDe geilste man van oost-Nederland!
Dacht ik. En om het te verbranden, van 8.00u tot 9:45u zwemmen en van 10.00 - 11.30 landtraining.quote:
Trusten!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik ga slapen, want moe![]()
Welterusten alvast allemaal!
jij ook?quote:
Tot zo!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom toch op bijna 4000 kcal.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat klinkt nog steeds niet als heel erg veel.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dacht ik. En om het te verbranden, van 8.00u tot 9:45u zwemmen en van 10.00 - 11.30 landtraining.
En vanavond nog een half uurtje hardgelopen.
doot henig anquote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En gelukkig kom ik oorspronkelijk uit de beter kant van het land dus
Friesland?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja nee waarmee je gezoend had ofzo.. Maar ach misschien ook maar beter als we het allemaal niet weten!
[..]
En gelukkig kom ik oorspronkelijk uit de beter kant van het land dus
Maar niks geen warm eten?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dacht ik. En om het te verbranden, van 8.00u tot 9:45u zwemmen en van 10.00 - 11.30 landtraining.
En vanavond nog een half uurtje hardgelopen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Friesland?Wat doe je dan in Ommen?
quote:
Jawel, die spinazie met aardappelen en 2 kippenvleugels toch? Of eet jij dat koud?quote:
Dat is vlakbij mij.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
Heb wel ooit een vriendinnetje uit Sint Nicolaasga gehad..?
Dat dus. Ik heb een keer laten berekenen dat ik gemiddeld 3000kcal op een dag nodig heb. Gemiddeld dus.quote:
Dat stond namelijk niet op je lijstjequote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, die spinazie met aardappelen en 2 kippenvleugels toch? Of eet jij dat koud?
Ja, dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb een keer laten berekenen dat ik gemiddeld 3000kcal op een dag nodig heb. Gemiddeld dus.
Dat zou het zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, dan heb jij die ninja edit niet meegekregen
Ik woon er al bijna 19 jaarquote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je daar al een.. 8 jaar woont dan ben ik vlakbij je geweest!
en wat noem jij de beter kant van 't land?quote:
Michael Phelps eet 10.000 kcal per dag.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef c0nd0r het volgende:
Wowowowow niet zo in het verweer ik bedoel het niet verkeerd.
Alleen maar volgens de statistieken!
Van mijn part vreet je een paard per dag en ben je 500 kilo.
Delft de gekste!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat noem jij de beter kant van 't land?
Ik zou ;t wel willen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen ja.
Ik zou dat niet volhouden geloof ik, zoveel sporten.
quote:
Ik heb er genoeg tidj voor, maar de conditie en zin werken wat tegenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar geen tijd, en mijn gesteldheid is ook niet meer wat het geweest is.
je moet het ook langzaam opbouwenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg tidj voor, maar de conditie en zin werken wat tegen
Je went er aan. Ik begon ook met 1 keer in de week toen ik 9 was. Dat werd al gauw 2 keer. Toen ik 11 was ging ik naar een grotere club. Daar trainde ik 4/5 keer in de week. (toen was ik junioren) Toen werd ik Jeugd en ging het naar 6 keer in de week. En nu ben ik senioren en train ik 7 keer in de week, en ik loop sinds kort 3 keer in de week hard.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen ja.
Ik zou dat niet volhouden geloof ik, zoveel sporten.
Dat laatste heeft dan ook weer met het eerste te maken.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg tidj voor, maar de conditie en zin werken wat tegen
Pfff, ik heb een boek van hem waarin hij vertelt wat hij allemaal eet. Nou, zijn ontbijt krijg ik niet op, zelfs al doe ik er de hele dag overquote:
Hardlopen doe ik nou ook 3 keer in de weekquote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je went er aan. Ik begon ook met 1 keer in de week toen ik 9 was. Dat werd al gauw 2 keer. Toen ik 11 was ging ik naar een grotere club. Daar trainde ik 4/5 keer in de week. (toen was ik junioren) Toen werd ik Jeugd en ging het naar 6 keer in de week. En nu ben ik senioren en train ik 7 keer in de week, en ik loop sinds kort 3 keer in de week hard.
Ik denk dat ik een heel eind komquote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, ik heb een boek van hem waarin hij vertelt wat hij allemaal eet. Nou, zijn ontbijt krijg ik niet op, zelfs al doe ik er de hele dag over
Dat klopt. Maar delft. :")quote:
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hardlopen doe ik nou ook 3 keer in de week
Maar daarnaast ook nog 7 keer in de week trainen! Krijg je daar voor betaald?
Ja maar geld.quote:
Mja idd. Misschien amar weer eens gaan fitnissen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat laatste heeft dan ook weer met het eerste te maken.
Delfst blauwquote:
Ja... gewoon?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Geez. Hoe combineer je dat met de rest van je leven?
VERPATSEN!quote:
Ehm, ja, is misschien ook een iets te persoonlijke vraag ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja... gewoon?Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, het is maar net wat je wil weten
School heb je toch neit meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja... gewoon?Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, het is maar net wat je wil weten
DOEKOE MOET ROLLEN!quote:
Oh? Valt wel mee hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ehm, ja, is misschien ook een iets te persoonlijke vraag ja.
JEWEETZELLUF!quote:
Daarom hardloop je nu ook?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat maakt alles wel makkelijker inderdaad.
Ja, en omdat het wel handig is voor mijn opleiding volgend jaar. We krijgen een keer een coopertest en dan moet je een bepaald aantal meters halen.quote:
Wat ga je voor opleiding doen dan? sportleraar?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en omdat het wel handig is voor mijn opleiding volgend jaar. We krijgen een keer een coopertest en dan moet je een bepaald aantal meters halen.
Bah, dat zuigt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en omdat het wel handig is voor mijn opleiding volgend jaar. We krijgen een keer een coopertest en dan moet je een bepaald aantal meters halen.
Niks voor mij dus, ben geen loperquote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sportgezondheid. En je wordt daarmee beweeg- en lijfstijl adviseur.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat ga je voor opleiding doen dan? sportleraar?
Morgenavond? Niks...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bah, dat zuigt.
Wat doe jij morgenavond? Mijne date wil niet meer mee naar een concert.
Nais!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sportgezondheid. En je wordt daarmee beweeg- en lijfstijl adviseur.
En het is heel breed. Ik kan in een sportschool gaan werken, bij de zwembond, maar ook binnen een bedrijf waar veel ziekteverzuim is (en dus gesport moet worden!quote:
Ga je mee naar het Bolwerk?quote:
Dat denk je maarquote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja. Je bent net weggegaan man. Naar huis.
jij zei dat je morgen avond niks gaat doen, dus eingelijk zeg je al nee, dus ik verander het even naar dat je nog niks gaat doen(dus nog niks op de planning heb staanquote:
Ik ben TC1quote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat wil je met DeLuna? Je meot eerst mijn keuring doorstaan hoor
(Naakt)foto;s in mijn PM-inbox s.v.p.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben TC1En je mag me best keuren hoor
quote:
Tot ziens!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef Neelix het volgende:
* Neelix is er vandoor
Fijne avond nog allemaal!
Poppodium in Sneek.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
(Naakt)foto;s in mijn PM-inbox s.v.p.
Ik doe meequote:Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wel een keuring houden tijdens het zwemmenGaan we samen testen hoelang we onze adem kunnen inhouden onderwater
Dat houd ik toch neit lang vol, ben een verstokt roker enzoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wel een keuring houden tijdens het zwemmenGaan we samen testen hoelang we onze adem kunnen inhouden onderwater
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mag nietDW wil mij eerst keuren voordat wij onze adem mogen inhouden onderwater
Ow maar dat is de testquote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat houd ik toch neit lang vol, ben een verstokt roker enzo
Niet dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow maar dat is de testIk moet jou zolang mogelijk aan lucht helpen
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar wij kunnen het stiekem daarvoor doen als zij niet oplet
![]()
Dat klopt. Of je Luna wel waardig bent enzo.quote:
Ik ben een hele betrouwbare, lieve, aardige jongemanquote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Of je Luna wel waardig bent enzo.
Bewijs.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben een hele betrouwbare, lieve, aardige jongeman
nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar Luna, je gaat dus niet mee morgen?
Darnit.quote:
Weet ik neit.quote:
Slijmbal.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben een hele betrouwbare, lieve, aardige jongeman
Dat is als ik heel erg overdreven over jou doequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is als ik heel erg overdreven over jou doe
SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Thanks in advance!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan wens ik u Welterusten in advance!
Eerlijke mensenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nah zelfs dan ben ik geen slijmbal. Ik ben gewoon heel eerlijk
ze is nu eerlijk hoor!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je?
A: Ja, eerlijk antwoord
B: Nee, Geen eerlijk antwoord.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ze is nu eerlijk hoor!en beetje stoken in onze relatie
Altijd tochquote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien zit jij met het zelfde dilemma als dat ik zit
Ik was heel eerlijk. Ik ben gewoon niet altijd eerlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je?
A: Ja, eerlijk antwoord
B: Nee, Geen eerlijk antwoord.
Paradoxaalquote:Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was heel eerlijk. Ik ben gewoon niet altijd eerlijk.
Trouwens:
De volgende zin is onwaar.
De vorige zin is waar.
Maakt niks uit wat je zegt, ik ben het toch wel met je eens!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was heel eerlijk. Ik ben gewoon niet altijd eerlijk.
Trouwens:
De volgende zin is onwaar.
De vorige zin is waar.
Neuckslaafquote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maakt niks uit wat je zegt, ik ben het toch wel met je eens!
Ik vind de 2de het meest logischequote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grootvaderparadox
Ow denk je dat het zo gaat in onze relatiequote:Op maandag 3 mei 2010 23:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gewoon slaaf dan
Alles maar een beetje pikken
Ah.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow denk je dat het zo gaat in onze relatie![]()
Nee joh! Ik geef haar hier wat meer macht maar als we bij elkaar zijn dan gaat het er wel anders aan toe
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee joh! Ik geef haar hier wat meer macht maar als we bij elkaar zijn dan gaat het er wel anders aan toe
Ah ja, want ik ben er de laatste tijd bijna niet, dus daarom denk ik dat je nieuw bentquote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uhm nou de laatste tijd ben ik hier best vaakMaar in zekere zin ja dus
OOOOOOOOOOH! Dennis!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kan gebeuren!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, want ik ben er de laatste tijd bijna niet, dus daarom denk ik dat je nieuw bent
Ik dacht dat Luna's vriendje Dennis heet..quote:
Ik ben geen Dennis hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Luna's vriendje Dennis heet..
Misschien wellicht waarschijnlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 23:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kan gebeuren!Maar dan zien we elkaar de komende tijd wel weer wat vaker
Vet stoer!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien wellicht waarschijnlijk
Dat ligt er aan wie de lapo heeftquote:Op maandag 3 mei 2010 23:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vet stoer!!!Maak jij zo maar een nieuw sc topic
Ik heb degene voor deze al gemaakt
Jonge, je weet niet half hoe stoerquote:Op maandag 3 mei 2010 23:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vet stoer!!!Maak jij zo maar een nieuw sc topic
Ik heb degene voor deze al gemaakt
Oh daarom maakte niemand eentje toen ik de mijne maaktequote:
Ik vond het toen ook al zo lang durenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh daarom maakte niemand eentje toen ik de mijne maakteIk wachtte al 5-10 minuten en toen bedacht ik me dat ik het maar moest doen!
Jamaar. Jamaar. Nou moe.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
DylanMisschien dat je daarom dacht dat het Dennis was... allebei met een D
Kom ook naar het zwemfeestje dan kan ik het je bewijzen!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar. Jamaar. Nou moe.
* suikertaartje is in de war
* Trevland probeert Suikertaartje weer uit de war te halenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar. Jamaar. Nou moe.
OH!!! ongeschreven wettenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook al zo lang duren. Bij een sc is het zo de lapo opent een nieuwe topic(tenzij hij/zij niet wil/kan en iemand anders vraagt of zo
)
Of wacht de nieuwste film af!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kom ook naar het zwemfeestje dan kan ik het je bewijzen!!!![]()
Is nergens voor nodigquote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar. Jamaar. Nou moe.
Keep on dreamingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Of wacht de nieuwste film af!
One Night In Fryslân.
DANKJE!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is nergens voor nodigDennis is nog steeds mijn vriend. Dylan leeft in een droomwereld
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kom ook naar het zwemfeestje dan kan ik het je bewijzen!!!![]()
Heullemaal nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is nergens voor nodigDennis is nog steeds mijn vriend. Dylan leeft in een droomwereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen het was wel een tijdje de bedoeling dat iedereen dat zou denken eigenlijk. MAar toen was de lol er van afquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DANKJE!
* suikertaartje haalt opgelucht adem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |