Ik zit in Centraal-Amerika, gelukkig in een gebied waar geen malaria zit. Woon er (gelukkig) niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef borisbanaan het volgende:
Waar woon jij? Hier is het kankerweer, zelfs de muggen zijn 'm gesmeerd.
Maar wel 10 soorten aids?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:09 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ik zit in Centraal-Amerika, gelukkig in een gebied waar geen malaria zit. Woon er (gelukkig) niet.
dan heb ik liever muggenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat kan je zo verhelpen met een bananendrankje en 10 maagden!
Weet ik niet, wellicht meer, maar ik ga hier sowieso geen chickie bangen, heb gewoon vriendin in NL, weets.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Weet ik niet, wellicht meer, maar ik ga hier sowieso geen chickie bangen, heb gewoon vriendin in NL, weets.
quote:
Homo als je een vriendin hebtquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Ezio het volgende:
Kankerirritante user die klaagt over kankerirritante muggen
Bek houden revolverheld, tegenwoordig hebben we Desert Eagles.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Ezio het volgende:
Kankerirritante user die klaagt over kankerirritante muggen
Ik ben alsnog de snelste schutterquote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Bek houden revolverheld, tegenwoordig hebben we Desert Eagles.
mannen die het grappig vinden dat mannen niet tegen muggen kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeral Thuuuuuuuuuuuus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |