Of gewoon ergens andersquote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook hoor, weet alleen nog niet of Luna dan bij der eigen huis is of die van DW
Blijven crashen? We wonen beide nog bij ;t ouderlijk gezag.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
We gaan een zwem-meet houden, nu moeten we nog een datum hebben.. locatie hebben we bijna zekers al.
En we moeten nog even kijken of we na het zwemmen crashen bij Luna of DW
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijven crashen? We wonen beide nog bij ;t ouderlijk gezag.
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en, werk je ze wegquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Kunnen niet zomaar een stel randdebielen blijven slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?
Ach dat geeft toch nietquote:
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?
Wat noem je veel?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapen
Trev en ik zijn toffe gasten, Stoep daar in tegen durf ik geen garantie over te gevenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Kunnen niet zomaar een stel randdebielen blijven slapen.
Datum is nog niet bekend.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach dat geeft toch nietZien ze eindelijk hun verloren schoonzoon
maar uhm even serieus(ja serieus ik ja) Wanneer?
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapen
Stoep mag bij mij in bed slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Trev en ik zijn toffe gasten, Stoep daar in tegen durf ik geen garantie over te geven
Ik heb geen grote tuin.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenIk ga er vanuit dat het niet vriest
Ja prima, des noods zetten we meerdere tentjes neerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenIk ga er vanuit dat het niet vriest
Dan kan je wel hier komen en als je iets langer wacht zijn mijn ouders ook nog pleitenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon naast een ijsbaan, daar kunnen we ook met z;n allen gaan crashen. BBQ erbij.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We gaan wel op elkaars schouders staanoptisch bedrog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |