SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste twee jurkjes!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Hier meer kleren van de nieuwe collectie dat oogt al een stuk beter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste pumps.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tent ligt nu al in (enkele) winkels. Maakt onderdeel uit van de festival collectie...quote:
Leuke jassen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Mylene het volgende:
Okay, ik heb voor de mannen ook wat plaatjes verzameld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Weet iemand hier de artikel codes vanquote:Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja aangezien het om de herfstcollectie gaat, duurt het volgens mij nog wel even voordat de artikelcodes bekend zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet iemand hier de artikel codes van![]()
Had het al gevraagd op het 'ellegirl forum', maar kan daar door de bomen het bos niet zien.
Eh, jij begrijpt er duidelijk niks van want heel veel dingen heb ik al besteld met artikel code, en er is al een h&m boek uitgekomen met de collectie + artikel codes, dus eh ze moeten er gewoon zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja aangezien het om de herfstcollectie gaat, duurt het volgens mij nog wel even voordat de artikelcodes bekend zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
De lente is net in aantocht, de zinderende hitte van de zomer moet nog komen. Toch weten enkel Zweedse sites al een voorproefje te geven van de nieuwe H&M collectie.
Ik vind het niet zo mooi. Het is te flodderig naar mijn smaak.
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow ja dit is dan ook een vorm van hogere wiskunde natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, jij begrijpt er duidelijk niks van want heel veel dingen heb ik al besteld met artikel code, en er is al een h&m boek uitgekomen met de collectie + artikel codes, dus eh ze moeten er gewoon zijn.
Die twee vind ik het leukst. Die outfits kan ik nu eig. ook al redelijk samenstellen, maar toch wil ik het gestreepte shirt, de broek en riem. Van de tweede foto moet ik nog zo'n sjaal hebben. Heb ik dit jaar hier niet zien liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Mylene het volgende:
Okay, ik heb voor de mannen ook wat plaatjes verzameld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar voor zover ik weet staan deze jurkjes er niet in, maar de rest bijna allemaal wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dit is dan ook een vorm van hogere wiskunde natuurlijk
Ik wist niet dat er al een catalogus uit geweest is inderdaad... mijn fout... Heb je zelf zo'n catalogus ontvangen?
H&M kennende kan dit zo 1 van de 'latere' herfstcollecties zijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar voor zover ik weet staan deze jurkjes er niet in, maar de rest bijna allemaal wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |