Had ook gekund. Heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Gerookte knoflook kopen, blijft 6 tot 12 maanden goed.
Ja want het vriest ook dat het kraaktquote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef rijsttafel het volgende:
Eerst de teentjes pellen en in een glazen pot doen, die in de vriezer. (of buiten kan ook met dit weer..)
Ik weet niet waar jij bent maar hier in Alaska is het bepaald nog geen zomer.quote:
Hoe wat waar, nooit gezien.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef Adames het volgende:
Koop zo'n pot gevriesdroogde knoflook? Kost niks en blijft lang goed.
heldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef rijsttafel het volgende:
Helaas...
Het is geen blok geworden en de pot is ook niet geknakt
ik weet hetquote:
Wat nou moeite, je moet het toch wel los halen als je het gebruikt. Nu hoef ik dat voorlopig niet meer te doen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:17 schreef Levolution het volgende:
Al die moeite voor een paar centjes, wat kost knoflook nou? Boeiend als het bederft voordat het op is, koop je toch een nieuwe.
Dit topic heeft je meer tijd en moeite gekost dan naar de winkel lopenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat nou moeite, je moet het toch wel los halen als je het gebruikt. Nu hoef ik dat voorlopig niet meer te doen.
Anders moet ik alleen maar vaker naar de winkel en dat kost juist moeite
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |