Allebei een beetjequote:Op zondag 9 mei 2010 09:06 schreef lezzer het volgende:
Nou, insemineer ze zou ik zeggen.![]()
Of is het al gebeurd inmiddels
Dus nu ben je misschien wel zwangerquote:Op zondag 9 mei 2010 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Allebei een beetje
Spannend enzo, maar wel leuk
Succes ermeequote:Op zondag 9 mei 2010 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Allebei een beetje
Nou dat bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 mei 2010 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Succes ermee. Of wat zeg je bij zoiets?
Allebei?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Allebei een beetje
Biologie is niet zo jouw ding zekerquote:Op zondag 9 mei 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
Kun je niet voor de zekerheid elke week wat naar binnen pompen of heeft dat geen zin?
Ik schrok al, straks ben je allebei tegelijk zwangerquote:Op zondag 9 mei 2010 21:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Biologie is niet zo jouw ding zekerVrouwen doen gewoonlijk maar 1 x per maand een eisprong en dat ei (en sperma) heeft niet het eeuwig leven, dus je moet goed mikken.
@lezzer: niet allebei allebei! Allebei als in dat ik gehad had én nog kreeg. Gek! Hoe hormonaal kun je je relatie maken? Niks voor mij hoor.
Vandaag het contract getekend trouwens. Ook fijn!
Echt superspannend man, leukquote:Op zondag 9 mei 2010 21:26 schreef Vanyel het volgende:
Ooooooh dat. Best goed. Veel over stickjes plassen helpt een hoop. Ben er redelijk zeker van dat die ergens tussen gisteren en morgen was/is.
+1!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef Brittie het volgende:
[..]
Echt superspannend man, leuk![]()
duim voor jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |