Nee, ik heb hier ook geen auto. Ik doe hier alles met de taxi of metro. Toen ik in Nederland woonde wel. Alhoewel het ook een crime was om naar een parkeerplek te zoeken.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NYC lijkt me nou niet bepaald ideaal voor een auto. Maar dat is meer gebaseerd op de beelden van TV, met opstoppingen bij stoplichten enzo.
Oh Erik wat zijn we het heerlijk eensquote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de mogelijkheden zijn er wel om aan kinderen te komen, maar het is niet hetzelfde. Het is niet dat jij en de persoon waar je het meest van houdt (klinkt zoetsappig) sámen een kindje gemaakt hebben, met je eigen vlees en bloed. Dat vind ik jammer.
Ja, dat heb ik dus precies zoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef creno het volgende:
Ik heb geen kinderwens, al ben ik wel benieuwd hoe een nakomeling van mij er uit zou zien.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan White: Society can't exist without the family.
Harvey Milk: We're not against that.
Dan White: Can two men reproduce?
Harvey Milk: No, but God knows we keep trying.
Zullen we dan samen kindjes makenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh Erik wat zijn we het heerlijk eens![]()
o o.k. ik had het niet helemaal gevolgd. Ik dacht dat je met de auto naar de mechanic moest omdat ie stuk was.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan White: Society can't exist without the family.
Harvey Milk: We're not against that.
Dan White: Can two men reproduce?
Harvey Milk: No, but God knows we keep trying.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus precies zo
Een mix van Brad en mij...dat wordt de nieuwe Einstein
De film Milk. En? ben jij al aan de man?quote:
zal zijn vriend leuk vinden.quote:
Nope. Ik heb in januari een auto gekocht en die gaf eigenlijk constant problemen. Uiteindelijk bleek er een accu in te zitten die niet voldoende stroom leverde, en het was een verrekt koude winter, dus hij startte vaker niet dan wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o o.k. ik had het niet helemaal gevolgd. Ik dacht dat je met de auto naar de mechanic moest omdat ie stuk was.
Mixen in een potje en dan bij de eerste de beste vrouw inspuitenquote:
Die wil geen kinderenquote:
Mja, niet dusquote:
ah bah....quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mixen in een potje en dan bij de eerste de beste vrouw inspuiten
Ze kunnen al van twee eitjes een nieuw embryo maken, he? Ben benieuwd of dat ook van twee zaadcellen kan...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste vrouw hoor, we zoeken een lekker wijf uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
kan je eindelijk het huis uit!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Ik heb in januari een auto gekocht en die gaf eigenlijk constant problemen. Uiteindelijk bleek er een accu in te zitten die niet voldoende stroom leverde, en het was een verrekt koude winter, dus hij startte vaker niet dan wel.
Uiteindelijk een nieuwe accu ingezet, maar door het stilstaan had zich roest gevormd op de remschijven. Op zich geen probleem, maar nu bonkt ie de hele tijd, dus ik heb de remmen laten checken (kan gratis) en afgezien daarvan moeten de remleidingen voor vervangen worden. Maar ik kan er eindelijk weer mee weg dus, want die nieuwe accu is wel goed genoeg
Exactly! Hoewel het nu inmiddels weer fietsweer isquote:
Ik plaats een advertentie.. regel jij het potje? (als in een echt potje en geen lesbische vrouw he)quote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste vrouw hoor, we zoeken een lekker wijf uit.
LOL en dan moet ze wel even handstand doen zodat het er goed in kan sijpelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg alleenstaande pappa'squote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Je moet dan wel eerst iemand vinden met wie je het minimaal 18 jaar uit wilt houden, anders is het zo sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |