slaapze.. En wel handen boven de dekens.quote:
Als het er net zo toegaat als de film Lockerroom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zal de hele American Football League wel vol nichten zitten. Als er een sport voor mietjes is, is het wel football
zaten ze aan de coke?quote:
van voor tot achter in scene gezetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het was een tikkeltje ordinair, maar wel geweldig! Vooral die hele affaire met die vriend René die haar bankrekening plunderde.
ja, dan zit patricia voor de spiegel verhaal over sperma en rimpels enz te lullen en dan zie je in de spiegel adam met zn honkbalknuppel staanquote:
echt waar?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja, dan zit patricia voor de spiegel verhaal over sperma en rimpels enz te lullen en dan zie je in de spiegel adam met zn honkbalknuppel staan
Zo snel gaan we toch niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik houd het allemaal niet meer bij hoor
niet!quote:
Ik weet dat hij nu gaat met Mickey. Ik ken haar nog uit de tijd van de Supperclub. En zij was niet vies van de nose candy.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast wel, maar hier was meneer curry zijn eigen stijve piemel aan het filmen
Dat dacht ik ook. Ze ging nog naar hem toe met zijn spullen toen ze hem het huis uittrapte. Schreeuwen en schelden.quote:
Ik vind die Carlo echt vreselijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
carlo en irene hadden er nog een parodie van gemaakt maar die kon ik niet vinden
brilliante tv daar ging ik echt voor zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ze ging nog naar hem toe met zijn spullen toen ze hem het huis uittrapte. Schreeuwen en schelden.
omdat je em kent van amsterdam hequote:
maar door patries had adem 20 jaar geblowd en nu met homewrecker in sisco vast alleen maar linksdraaiende yoghurt en groene kruidentheequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet dat hij nu gaat met Mickey. Ik ken haar nog uit de tijd van de Supperclub. En zij was niet vies van de nose candy.
ja heerlijk! Ik kan me nog een scene herinneren dat ze met de auto naar de glasbak ging een paar meter verder op omdat ze zoveel tassen met lege flessen had.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
brilliante tv daar ging ik echt voor zitten
Oh, dat. Die heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja, dan zit patricia voor de spiegel verhaal over sperma en rimpels enz te lullen en dan zie je in de spiegel adam met zn honkbalknuppel staan
Nee, ik ging niet zoveel gay-uit in Amsterdam. Altijd de gewone tenten en kroegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
omdat je em kent van amsterdam he
in de oorlog vorig jaar in de bladen meldde een assistente dat heel nederland haar een doorgesnoven cokehoer vond:)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet dat hij nu gaat met Mickey. Ik ken haar nog uit de tijd van de Supperclub. En zij was niet vies van de nose candy.
Ja, dat doet ie op toneel ook, schijtirritantquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ging niet zoveel gay-uit in Amsterdam. Altijd de gewone tenten en kroegen.
Nee, ik vind hem vreselijk omdat als Irene iemand interviewt dan moet hij weer gek doen om de lachers op zijn had te krijgen, en dat doe ie consequent. Ik vind em een loud mouth. (dat kookprogramma wat ze presenteren)
das ook een peop programma, vind hun persiflages wel eens leuk, vooral als ze de moeder van jam smit weer eens op de hak nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ging niet zoveel gay-uit in Amsterdam. Altijd de gewone tenten en kroegen.
Nee, ik vind hem vreselijk omdat als Irene iemand interviewt dan moet hij weer gek doen om de lachers op zijn had te krijgen, en dat doe ie consequent. Ik vind em een loud mouth. (dat kookprogramma wat ze presenteren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |