De KLM weet hoe dat kan.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:39 schreef Ropero het volgende:
Weet iemand hoe dit kan..?
Je gaat er dus vanuit dat de KLM je afwijst op basis je VGB, maar zou het niet kunnen dat ze je niet willen aannemen omdat ze je incompetent vinden?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:47 schreef Ropero het volgende:
Die heeft mij doorverwezen naar JUSTID, persoonlijke informatieverschaffing van justitie.
Ik heb geen justitieel verleden..
Het uitzendbureau, vertelde mij vandaag dat ik in beroep kan geen tegen de afwijzing.
Gaat zo een beroep dan via de rechtbank?
Al met al, vind ik het raar dat instanties zoals de Kmar en AIVD notabene een verklaring van geen bezwaar afgeven, maar de KLM mij wel afwijst..
Wat lul jij nou man?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat de KLM je afwijst op basis je VGB, maar zou het niet kunnen dat ze je niet willen aannemen omdat ze je incompetent vinden?
Al gedaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Vraag eens een verklaring van onbesproken gedrag aan (VOG).
Stress bestendig ben je iig niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef Ropero het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man?
Hoe kan men dat vinden, n.a.v. een formulier?
Als je niet geschikt bent, gaat het uitzenbureau je nieteens voor de functie laten solliciteren?
Kortom: Bek dicht.
De tering zeg, anders reageer je even normaal, jij denkt dat je afgewezen wordt vanwege je VGB, ik zie dat alleen nergens terugkomen dat het ook zo is. Er zijn wel meerdere redenen om afgewezen te worden zonder dat je überhaupt op gesprek bent geweest.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef Ropero het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man?
Hoe kan men dat vinden, n.a.v. een formulier?
Als je niet geschikt bent, gaat het uitzenbureau je nieteens voor de functie laten solliciteren?
Kortom: Bek dicht.
Ik reageer alleen normaal, als dat jegens mij ook is gedaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De tering zeg, anders reageer je even normaal, jij denkt dat je afgewezen wordt vanwege je VGB, ik zie dat alleen nergens terugkomen dat het ook zo is. Er zijn wel meerdere redenen om afgewezen te worden zonder dat je überhaupt op gesprek bent geweest.
None of bothquote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Misschien heb je een dikke schuld (chantabel!) en familie die in de misdaad zit?
Ben je geagiteerd omdat ik 'incompetent' gebruik? Als dat zo is, zou ik eens de betekenis van het woord opzoeken.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:06 schreef Ropero het volgende:
[..]
Ik reageer alleen normaal, als dat jegens mij ook is gedaan.
Lees je eigen reacties een terug
Het gaat hier niet alleen om jouw woordkeuze, je eerste reactie is ook eentje, die je zomaar plaatst.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ben je geagiteerd omdat ik 'incompetent' gebruik? Als dat zo is, zou ik eens de betekenis van het woord opzoeken.
Nee, nogmaals, want nergens uit de OP blijkt dat de reden dat jij niet wordt aangenomen de VGB is, vandaar mijn vraag waar jij amper normaal op kan reageren.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Ropero het volgende:
[..]
Het gaat hier niet alleen om jouw woordkeuze, je eerste reactie is ook eentje, die je zomaar plaatst.
Beschaving begint wel bij jezelf hoor. Je moet de zaken niet omdraaien. Maar een VGB zegt in feite helemaal niets. Het enige dat het zegt is dat ze op formele gronden deze verklaring niet kunnen weigeren om af te geven. Maar dat zegt nog niets over de zo her en der van jou opgeslagen info. Die is dan wel niet officieel maar gegarandeerd dat ook KLM wel de analen heeft om die te achterhalen. En daarnaast zou het zo maar kunnen dat je sociale vaardigheden niet geheel in overeenstemming zijn met het gewenste nivo.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:06 schreef Ropero het volgende:
[..]
Ik reageer alleen normaal, als dat jegens mij ook is gedaan.
Lees je eigen reacties een terug
Ongeschiktheid heeft niet alleen te maken met je opleidingsniveau, ik ben bijvoorbeeld niet competent genoeg om chirurg te worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Ropero het volgende:
Je eerste post in dit topic, vind ik niet van relevante aard met betrekking tot het onderwerp van dit topic.
Vervolgens, kom je nog met de post waarin volgens jou sprake is van incompetentie.
Ik heb trouwens voor JOUW zekerheid de betekenis opgezocht:
incompetent
in - com - pe` tent («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord onbevoegd; onbekwaam; ongeschikt
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/incompetent.
Hier mag ik boos om worden, ik neem aan dat een HBO student niet incompetent is voor een functie waarbij de eisen, MBO denk/werkwijze en flexibele inzetbaarheid zijn.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef Ropero het volgende:
-knip; blablabla-
Hier mag ik boos om worden,
Misschien is dat wel het probleemquote:ik neem aan dat een HBO student niet incompetent is voor een functie waarbij de eisen, MBO denk/werkwijze en flexibele inzetbaarheid zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |