Jottem!!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gefeliciteerd. je gaat door voor de koelkast.
Laat maar komenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef IemandNiemand het volgende:
Dat is de AIVD, pak je spullen maar TS. Ze komen je halen.
Ja, dat werd in het bericht vermeld...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:59 schreef Fratz het volgende:
En je weet zeker dat dit telefoontje van KPN komt? Ik bedoel, werd dat vermeld in het bericht?
Uhm.... Gewoon een vaste lijn denk ik? Met zo'n gare experia box, ook voor internet.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:09 schreef Fratz het volgende:
wat voor aansluiting heb je? vaste lijn? isdn? ipb?
Ja, dat dacht ik ook, maar ik vond het toch vreemd....quote:Op maandag 3 mei 2010 19:17 schreef Robin__ het volgende:
Niets doen. Ze sturen maar een brief of laten je opbellen door een medewerker.
Ja, dat is waar...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Thermo18 het volgende:
Vast niks aan de hand.
Als het echt belangrijk is bellen ze nog wel een keer toch...
sorry, was een flauw grapjequote:
als je een experia box hebt en daar je telefoon op hebt aangesloten heb je IPB.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm.... Gewoon een vaste lijn denk ik? Met zo'n gare experia box, ook voor internet.
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik vond het toch vreemd....
Werk je toevallig bij KPN?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:34 schreef newbie11111 het volgende:
[..]
als je een experia box hebt en daar je telefoon op hebt aangesloten heb je IPB.
kpn zal je nooit zo benaderen, je hebt dus de juiste keuze gemaakt
yes werk er idd!, geen dank hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij KPN?
iig bedankt
Daar moest ik idd ook aan denken evenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef vamperotica het volgende:
Was er niet ook ooit zoiets dat ze belde en dat je een prijs had gewoonen en dat je dan ook bij bladiebla 1 en bij jadieja2 enz in moest toetsen?
neequote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef vamperotica het volgende:
Was er niet ook ooit zoiets dat ze belde en dat je een prijs had gewoonen en dat je dan ook bij bladiebla 1 en bij jadieja2 enz in moest toetsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |