quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Porsche heeft dit allemaal verdient!
Die jongen heeft dag in dag uit lopen klieren en dit is zijn straf
Alleen wat is nu de grootste straf. De operatie of de vinger in zijn gatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Porsche heeft dit allemaal verdient!
Die jongen heeft dag in dag uit lopen klieren en dit is zijn straf
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou je bijna een kaartje sturen maar realiseerde ik me dag ik en je niet mag en godzijdank geen adres of wat dan ook heb van je
Dat vraag om een paint kaartjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou je bijna een kaartje sturen maar realiseerde ik me dag ik en je niet mag en godzijdank geen adres of wat dan ook heb van je
quote:
quote:
quote:
Ik vind dat ze wel een plekje in je fotoboek horen te krijgen!quote:
Als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een plekje in je fotoboek horen te krijgen!
who caresquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef Sahbi100 het volgende:
Ik mocht na 2 uur het ziekenhuis uit. Dag erna belde ze me om te vragen waar ik was.
quote:
nee lul, donderdag pasquote:
Die operatie heeft me helemaal raar genaakt.quote:
Ja leg de oorzaak daar maar ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die operatie heeft me helemaal raar genaakt.
Wat is dit voor website? Wat raar joh???? hè wat raaaaarquote:
Niet de pil?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die operatie heeft me helemaal raar genaakt.
Ze hebben die zetpil tot je in je hersenen doorgedrukt is het nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is dit voor website? Wat raar joh???? hè wat raaaaar
Waar ben ik trouwens? Huuuu ik ben niet thuis
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:06 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ze hebben die zetpil tot je in je hersenen doorgedrukt is het niet
Die zuster met het vlotte kapsel was eigenlijk een vermomde dude, en hij mag HOPEN dat het een vinger was wat-ie in z'n holletje kreeg!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:36 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Dus... het is of pijn of een vinger in je kont![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zuster met het vlotte kapsel was eigenlijk een vermomde dude, en hij mag HOPEN dat het een vinger was wat-ie in z'n holletje kreeg!![]()
Voelt het nog wel een beetje droog aan, daar van achteren?
Welke aflevering is datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
"TATAAAAARSAUS OKTO OKTO! DE LUCHT HEEFT EEN BABY GEKREGEN!"
Ineens valt er zoeen anker in zijn huis. Van de vliegende Hollander.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zuster met het vlotte kapsel was eigenlijk een vermomde dude, en hij mag HOPEN dat het een vinger was wat-ie in z'n holletje kreeg!![]()
Voelt het nog wel een beetje droog aan, daar van achteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man die ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ineens valt er zoeen anker in zijn huis. Van de vliegende Hollander.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef n_uniet het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
LOL.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Nou je moet het zo zien ik had je ook minder gespierd kunnen painten
Ik wist toch niet dat ik draadloos internet had.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef Sinnie het volgende:
Het is overigens belachelijk dat je een topic opent en ons het idee geeft je twee dagen te mogen missen en dat je vervolgens heel de dag blijft door posten
does lief tegen je mokkelquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoelaat mag je morgen naar huis??
Want dan zal ik eventjes een kaarsje aansteken en die uitblazen en dan mag ik een wens doen en dan wens ik dat je aangereden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |