Leuk is dat! Rienk babbelt ook terug bij andere kindjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:29 schreef happyme28 het volgende:
Leuke filmpjes Vlindur. Daan heeft aandachtig naar die eerste zitten kijken en ging ook terugbrabbelen
Wat leuk zo samen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
Huup wat gaaf
Stiemie ze worden zo groot
Hier statieportret!
[ afbeelding ]
en waar is mijn baby gebleven
[ afbeelding ]
hij is er al bijna uit, maar hij kwam net érg vies uit de wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat leuk zo samen!
Is er een klein kansje dat ik dat shirtje van Mr. Tickle kan overnemen als hij er uit is?
![]()
Ik had hem in maatje 62, maar dat is al lang, lang geleden...
Oh, hihihi, welke maat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
hij is er al bijna uit, maar hij kwam net érg vies uit de was
Dus eerst even kijken of ik hem met een overdosis vanish nog weer schoon krijg....
Anders geen probleem
ik mailde die foto trouwens naar mijn schoonmoeder met als titel: statieportret!
Kreeg de volgende mail terug:
Ja dit is echt een statie portret, alleen al vanwege de achtergrond..
We nemen dit in productie
kan iemand het even vertalen voor me?Wat is er met de achtergrond?
En productie?
Ik zat echt zo te kijken naar de mailEn normaal snappen we elkaar erg goed
= sarcastisch denk ik, vanwege de burgelijke achtergrond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:26 schreef freecell het volgende:Ja dit is echt een statie portret, alleen al vanwege de achtergrond..
Dat hij wordt afgedrukt? Statieportretten va nde koningin hangen natuurlijk overal aan de muur.quote:We nemen dit in productie[/i]
Vraag 't haar eens, want nu ben ik ook wel benieuwd wat ze bedoeldquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
hij is er al bijna uit, maar hij kwam net érg vies uit de was
Dus eerst even kijken of ik hem met een overdosis vanish nog weer schoon krijg....
Anders geen probleem
ik mailde die foto trouwens naar mijn schoonmoeder met als titel: statieportret!
Kreeg de volgende mail terug:
Ja dit is echt een statie portret, alleen al vanwege de achtergrond..
We nemen dit in productie
kan iemand het even vertalen voor me?Wat is er met de achtergrond?
En productie?
Ik zat echt zo te kijken naar de mailEn normaal snappen we elkaar erg goed
'Dagdag' EN bijna kruipen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:05 schreef McLaura het volgende:
Ik ga straks alle kindjes even bekijken, maar kijk us
(en nu ga ik koken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |