abonnement Unibet Coolblue
pi_81294163
Stiemie wat lijken ze veel op elkaar. Leuk hoor
pi_81294286
Hihi het lijkt inderdaad net breakdancen

Wolfje wat ben je toch leuk, scheetje Ik wil hem knuffelen !!
R en S die foto van R in de wagen was super mooi!!
Poppedein wat is ze mooi!! Die ogen wow
Joep!! Gefeliciteerd jongen! Op die tweede foto lijkt hij echt zo groot al.
Lars krulletjes
Waaaah Isabeau wat kan jij een gekke bekken trekken, die waar ze appel eet!! *proest!*
Stef Ik zag het filmpje ook, wat leuk!! Hij reageert net zo op nieuwe smaakjes als Niels doet: "wtf, eew, probeer je me vergiftigen ofzo, ril, kokhals, doe me nog maar wat, opschieten! " ben je een beetje peentjesverslaafd Icantrix?

Leander en Florian Nu zie ik echt dat Florian groter aan het worden is, vooral aan die profielfoto. Ze lijken echt heel erg op elkaar Free!! Ik moest echt heel goe dkijken om te geloven dat het Leander is ipv Florian in die wipstoel.
Thijs met De Banaan smikkel smikkel die 6e en 7e foto zijn echt grappig.
Alexa knapperd!!!!! De ondeugd straalt er vanaf.
Ohh Tan wat prachtig en zo lief, die ogen wow
Rienk met blote billetjes spekkiesss *hap!!*
Lente met je rollator knapperd!! Inderdaad wel gek dat ze die niet verzwaard hebben. Die foto's met jou op de bank, wat heerlijk Wat blijft ze rustig tegen je aanhangen.
Luc Handig zo'n slaafje Wat heeft hij een aanstekelijke lach.
Evie wat wordt je groooooooot Ik kan me haast niet meer voorstellen hoe klein ze was BJ. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad!
Driekus wat ben je veranderd!! Knappe jongen! Met haartjes
Minke! Je bent en blijft een leukerd! Dropje
OMGWTFBBQ Teigetje wat ben je groohooooot!! Echt geweldig hoe ze gegroeid is Keshet! Je herkent dat kleine frummeltje er bijna niet meer in!
TF wat een leuk drietal heb je, ik vind ze er alledrie ondeugend uitzien Komt vast door die wangetjes.
Harry Wat ben je een leukerd! Ik ga bijna rammelen. Die vuistjes. Leuk dat hij nu echt begint te spelen!
Mart is inderdaad sterk zeg!
Stiemie wat zijn je meisjes mooi Esmeetje <3

Niels raakt er erg gefrustreerd van dat hij nog net niet kan kruipen.
Bekijk deze YouTube-video

En al dat oefenen is heel vermoeiend hoor 2 seconden later stond hij weer op handen en knietjes.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:51:59 #278
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81294460
twinkly, ik vind 't knap van niels hoor! zo sterk! en hij komt toch al een pietsie vooruit! en hij probeert eigenlijk gewoon 't kruipen over te slaan zo te zien, hij wil meteen op z'n tenen!
in de haak.
pi_81294472
Jee Twinkly, dat doet Niels al goed, zo ver is Lars nog niet hoor.
En hij krijgt een wat ronder koppie ofniet?
Die foto is ook erg mooi trouwens!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81294825
Haha, Niels. Wat leuk zeg! Hij lijkt inderdaad te gaan willen staan en weglopen
Leuk hoor, die ontwikkeling zo goed zien!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:28:10 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81296083
Dat boogje van Niels

Ow en Stiemie dat zijn echt wel 2 zusjes! En inderdaad lekker fout allebei hetzelfde aan!
pi_81328834
Stiemie wat een heerlijke meiden heb je!

Niels wat knap!

Betrapt
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:21:26 #283
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81328871
oh wat een heerlijk ventje is 't, FlowerTiAmo!
in de haak.
pi_81328994
hahaha, Finn
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:09:48 #285
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81330173
Finn
Dat onschuldige snoetje ook erbij hahaha

Och Niels zoeteke <3 wat heeft hij toch een mooie uitstraling Twink.
En wat knap!

Mart krijgt spekjes

Stiemie je meiden

En het drietal van TF zijn zo leuk <3

Keshet je meiske!


haren wassen door Opa


Snoetus Dramaticus
Ze heeft een aantal dagen dr mondje stijf dichtgehouden maar nu de tandjes door zijn kan hij weer open




zielepietje haha

maar stiekem viel het wel mee


lekker knuffelen met mij op de bank

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 12-05-2010 10:27:09 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81330242
Amélie Wat een mooie meid!
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:13:29 #287
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81330286
amelie! holland's next topmodel! (eigenlijk is ze dat gewoon nu al).
in de haak.
pi_81330808


En even een speciale vermelding voor het hoofd van Finn

En Amelie zo'n leuk meisje
pi_81330845
Ik vind dat ze zo verandert Huup

Waar Isabeau en Amélie eerder nog wel wat op elkaar leken is dat nu helemaal niet meer zo. Amélie is in elk geval heerlijk om naar te kijken. Met d'r lieve snoetje!
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:31:30 #290
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81330882
isabeau ook hoor!
in de haak.
pi_81330949
Haha het staat er inderdaad net alsof ik vind dat Isabeau er niet lief uitziet.. Dat bedoelde ik uiteraard niet
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:54:40 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81331676
Finn, was je lekker bezig jongen?
En Amélie is inderdaad aan het veranderen
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:00:26 #293
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81331879
Free, haha, Emmah en hep! Wat lief! Twee van die mooierds, heerlijk!

Thijs, whaha, wat trek je een bekkies ook! Wij gaan binnenkort denk ik ook voorzichtig iets rapley-achtigs proberen, maar nu we nog een berg van die gratis portjes hebben staan doen we eerst even wat met die enzo

Alexa! Meissie, haha, wat een blij ei ben je Schattig ook met die tandjes zo, haha!

Tan, OMG, wat LIEHIEHIEF!

Rienk, haha, zeikerd Ah nee, Vlindur, hij is echt leuk!

Lente! Die foto's op je benen ook, Ssserpente!

Providentia: haha, wat cool! En woah! Dat wil ik Stef ook leren over een paar maanden. Dat hij dan speelt met de stofzuiger en dat ik dan van achter de pc af roep "en doe ook de bank even!"

Isabeau! Echt, ik heb al 3x naar die foto's gekeken en elke keer weer schiet ik zo hard in de lach dat Stef ervan schrikt Lekker ding.. En om het dan compleet te maken komt die tweede 'normale' foto er nog even achteraan, LOL

Evie, wat krijg jíj een lekkere hapwangetjes zeg!

Mefke, tijdje geleden alweer dat ik Driekus voorbij zag komen, wat gaat hij hard! En echt zeg, wat een mooie jongen. Weet je? Ik vind hem ook echt een "Driekus" zeg maar, zijn (echte) naam vind ik hem echt zó op het lijf geschreven.. Raar eigenlijk, dat je dat zo kan hebben ofzo.

Claudia, thnx Ik vind 'm ook wel leuk En ja, ik zat al te denken, die moet echt echt even af gaan drukken (niet bij de Hema ). Vind 'm zó lief! Doe nog eens meer Ivan? Puh-lease?

En ik blijf erbij, Lijnloos. Minke moet je maar ver bij me vandaan houden, want ik neem haar zo mee. Wát een plaatje zeg! Ik ga écht niet rammelen van haar hoor. Nee. Echt wel van niet!

En Teigetje met hartjes! Keshet, wat een enorm lief kindertje! Ze begint echt een soort van groot te worden al ook! Vind ik raar om te zeggen eigenlijk, want nouja, maar in vergelijking tot die foto van laatst.. Nice!

TF, wat leuk, met z'n drietjes zo!

Jelief, whehe, nou he?

Mart, mooie man! Lief zo, Ymme! Wat kijkt hij al wijs

Stiemie, oh, wat mooi! Wat een echte meisjes-meisjes allebei ook!

Twink, OMG, die Niels van jou gaat er binnenkort zo vandoor joh! Die rustfoto vind ik echt zó mooi.. En haha, geweldig he, met dat eten? Ik ga jou trouwens even proberen te favourite-en daro, kan ik zelf ook lekker blijven volgen En ik lust nogal weinig groenten, dus ik eet wat vaker dezelfde groenten om toch nog een soort van gezond te doen, ofzo. Peentjes zijn dan veruit het makkelijkst, dus die komen vaker langs

FTA, woehahaha!! Briljánt! En jeumig, wat groot al!

Huups, jij bent lekker aan het klikken he? Fijn!! Wat een gave foto's post je nu weer! Je meissie blijft gewoon een lieffie, ze heeft zo'n zacht gezichtje..
3!
pi_81332058
oh, een lachende Florian, wat lieef

en Amélie, ze is in ieder geval al Fok's topmodel (en Isabeau ook)

oh, en ik had nog niet gereageerd op Stef's diner-fotoshoot: geweldig Ik heb daar ook echt al zin an met mijn baby
pi_81332333
Amelie
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:18:48 #296
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81332513
Wat een heerlijke foto's weer en wat zie je die kleintjes (en iets grotere kindjes) veranderen. Mooi om te zien!

Daan is vandaag 11 weken (en ik heb Picasa uitgevonden )
pi_81332667
Daan is een leukerd!
En dat picasa is handig hč?
pi_81336473
Asy, wat wordt Harry alweer een heel echt jongetje en toch nog zo heerlijk klein , Hij heeft een hele wijze blik vind ik!

stiemie, geweldig die 2 zusjes en zo met die 2 dezelfde shirtjes helemaal! Ze lijken onwijs veel op elkaar, maar toch vind ik Esmee steeds minder een kloontje van haar grote zus. Ik droom van 2 van zulke zusjes

En Nielsje..lieve hardwerkende Niels...De hele dag druk en er is zooo veel te ontdekken! Wat fijn dan toch dan mama je nog even heerlijk heeft kunnen kieken in je rustmomentje! Je bent een plaatje!

En ik heb echt hardop moeten lachen om Finn.. geweldiggg! Waarom voelt hij zich nou zo betrapt? Omdat hij mamas handtas leeggehaald heeft of om het feit dat hij met een handtas gezien wordt?

Lieve Amélie...is t al juni? wat heb ik toch een zin om jou een dikke knuffel te geven! Ik vind dat ze op die 2 ontdeugende lachfoto's (4&5) een beetje van Luuke van Lishe wegheeft. Die heeft ook zo'n ontdeugende pretblik in haar ogen.. ach t zijn beide mooierds!

florian..pretbekkie! Je gaat steeds meer op je grote broer lijken vind ik! Lekker menneke

en Daan alweer 11 weken Wat een heerlijk Hollands welvaren Happy, ik vind m ook een echte Daan op de een of andere manier! Leuk! Wat zul je genieten van m! Terecht!


Lena en haar liefde


stoere Lars


[ Bericht 67% gewijzigd door Poppedein op 12-05-2010 13:09:23 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:56:48 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81336524
leuk! en ik vind Lena wel wat van Esmée weg hebben.
in de haak.
pi_81336638
Lena is tof Je kan al een beetje bedenken hoe ze eruit gaat zien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')