Vind je? Dan heb ik hier wel mooiere voorbij zien komen. Maar ik vind het zelf ook wel een hele kwetsbare foto.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die foto vind ik zo mooi! Foto van het jaar, wat mij betreft. (Bestaat er eigenlijk zo'n categorie bij de OUD-verkiezingen?)
Het is me niet om de fotokwaliteit te doen, maar meer wat je met die foto hebt weten te vangen, een soort kwetsbaarheid en kracht tegelijkertijd. Dat is precies hoe ik Ivan zien, klein maar dapper.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind je? Dan heb ik hier wel mooiere voorbij zien komen. Maar ik vind het zelf ook wel een hele kwetsbare foto.![]()
Erg grappig dat je dit zegt, want ik herinner me van de meet in utrecht in februari dat Ssserpente Lente op mijn schoot neerzette en dat ik dacht: "quote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat contrast tussen de verschillende baby's ook heel groot. Lente komt heel rustig over op foto's terwijl Isabeau een echte spring-in-'t-veld lijkt.
S zat ook nooit stil als babietje. Maar dat kan nog helemaal veranderen, want dat is nu een echte knuffelkontquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Erg grappig dat je dit zegt, want ik herinner me van de meet in utrecht in februari dat Ssserpente Lente op mijn schoot neerzette en dat ik dacht: "Deze zit stil!" Zo lekker relaxed!
(Dat doet Isabeau echt alleen als ze 's nachts wakker wordt en even in haar slaapzakje bij me zit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |