Daar ben je snel achtergekomenquote:
Lady Gaga.quote:
Dat stuurt AdvancedPower rond. Hij heeft momenteel zowel een forumban als een foboban dus nu heeft hij een krantje opgericht dat hij naar iedereen per PM rondstuurtquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat stuurt AdvancedPower rond. Hij heeft momenteel zowel een forumban als een foboban dus nu heeft hij een krantje opgericht dat hij naar iedereen per PM rondstuurt
Ik krijg het van zijn kloon dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat stuurt AdvancedPower rond. Hij heeft momenteel zowel een forumban als een foboban dus nu heeft hij een krantje opgericht dat hij naar iedereen per PM rondstuurt
Planetenbaan op je hoofd.quote:
TimeTravel_0 erbij naaien dus.quote:
Niet naar mijquote:Op maandag 3 mei 2010 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat krantje bestond dus daarvoor allang hoor. Ik geloof in januari ergens.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Warner Home Entertainment verlaagt per half mei blijvend de consumentenadviesprijzen van nieuwe releases op blu-ray van 24,99 euro naar 19,99 euro.
Toen had ie toch ook een ban? En toen kreeg ik hem nietquote:Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat krantje bestond dus daarvoor allang hoor. Ik geloof in januari ergens.
Er staat in 'gemaakt door AP'quote:
Kan goed zijn dat je het daarom gemist hebt. Volgens mij heb ik nog wel iets daarvan op mijn PC thuis staan. Toen hij daar mee stopte kwam ik ook met de WF-update.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen had ie toch ook een ban? En toen kreeg ik hem niet
Toen had ik zelf volgens mij ook een ban
Inderdaad. Ga het er vooral over hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof je dat stuk kanker in je inbox wilt hebben
HEY WDquote:
I do.quote:
Ik heb er niet om gevraagd.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof je dat stuk kanker in je inbox wilt hebben
Plaatjes maken doe je toch in Paint, zodat je die belachelijke metadata niet hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Dat Photoshop bestand van die tekening is bijna 400 Mb
quote:
Ik kan de vlooienmars.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
THAT YOU TOLD HER THAT YOU LOVED HER BUT YOU DON'T.
Kan ik spelen op de piano.
Paintquote:Op maandag 3 mei 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Plaatjes maken doe je toch in Paint, zodat je die belachelijke metadata niet hebt.
Ik kan The Scientist en 9 Crimes. En Brothers on a Hotel Bed. En nog wat.quote:
Ik, als cultuurbarbaar, ken die zooi niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan The Scientist en 9 Crimes. En Brothers on a Hotel Bed. En nog wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |