Echt, joh?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
klacht 2: overmaat aan mensen die Spaans praten
Dit dus, wat een oen ben je toch TS.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga er dan niet naar toe, je doet het zelf.
het was twee maanden geleden al geboekt, aarsgatquote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga er dan niet naar toe, je doet het zelf.
Haha, inderdaad, ik typ dit vanaf het strand. Heerlijk genieten hier.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef afcajos het volgende:
HAHA HIER IN NEDERLAND IS HET 30 GRADEN
Jammer dat ik weet dat het hier 12 graden is en in NL 6(mijn woonplaats)quote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, ik typ dit vanaf het strand. Heerlijk genieten hier.
Het zand is wel vervelend maar boh! al die half naakte vrouwenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, ik typ dit vanaf het strand. Heerlijk genieten hier.
Hij is Salou gewend, waar de Nederlandstalige takkeherrie uit de speakers schalt en je op elke hoek een bitterbal kan halenquote:
Daar moet je van te voren rekening mee houden, dan kan je mij wel een aarsgat noemen, maar jij bent hier het echte aarsgat.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
het was twee maanden geleden al geboekt, aarsgat
Geloven wat de media je oplegtquote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer dat ik weet dat het hier 12 graden is en in NL 6(mijn woonplaats)
Ja, want ik weet 2 maanden van tevoren dat net die 4 dagen dat wij er zijn het gaat regenen. Beter ben je stilquote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar moet je van te voren rekening mee houden, dan kan je mij wel een aarsgat noemen, maar jij bent hier het echte aarsgat.
Ik wist het wel, ik zit nu niet in Spanje in de regen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, want ik weet 2 maanden van tevoren dat net die 4 dagen dat wij er zijn het gaat regenen. Beter ben je stil
Als ik er bang voor was had ik er niet 4 uur in gelopen he?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef RemcoDelft het volgende:
TS is van suiker en bang voor regen?!
Tip voor volgende keer:
[ afbeelding ]
Het was droog toen we aankwamenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:03 schreef ManianMan het volgende:
TS gaat naar Spanje terwijl het daar regent
Waar is het heet, het is hier flink bewolktquote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Vengerr het volgende:
Haha ts dan kom je er zeker bekaaid vanaf!
Ik zit hier gelukkig onder airco want het het is hier in Nederland flink heet buiten.
Zometeen heerlijk in mijn korte broek naar het terras.
Het is gewoon grappig al die domme reacties te horen van mensen met een IQ van een vulpenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:06 schreef Surf_Bunny het volgende:
Barcelonaen genoeg dingen daar toe doen als het regent hoor. Nederlanders met hun klaagmentaliteit altijd, wees blij dat je weer wat kan nieuws kan beleven
Zoek je een lokale kroeg oid op.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig al die domme reacties te horen van mensen met een IQ van een vulpen
En ik heb niks beters te doen
En dan ook nog zeggen dat de mensen in de KLB een IQ van een vulpen hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig al die domme reacties te horen van mensen met een IQ van een vulpen
En ik heb niks beters te doen
Ja mang zelfs barcelona moest het ontgeldenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Om nog maar te zwijgen over dat Ajax geen kampioen is geworden
Dat zeg ik toch?!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Zoek je een lokale kroeg oid op.
Wat doe je in je vakantie überhaupt op Fok!?![]()
Onderneem dan iets..quote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?!
Ik zit op mn kamer en heb niks beters te doen...
Iets met IQ en vulpen
doe ie tochquote:
Gast, heb je aids in je ogen ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef vossertje_nl het volgende:
[..]
doe ie toch![]()
![]()
hij opent een klaagtopic op fok!, want er op uitgaan in 1 van de mooiste steden van europa is te veel werk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |