abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80970685
Graag wil ik onderstaande ervaringen met jullie delen en ben benieuwd wie zich hierin herkennen.... owja neem de tijd

Onzekere mannen

De omgekeerde wereld..!? Tien jaar terug in de tijd ik was nognet geen 16, zat ik daar met mijn net nieuwe telefoon je weet wel zo’n eentje met een klepje vet hip, te wachten op een sms van mijn vriend. Uiteraard 3 uur nadat ik hem had gesmsd nog geen reactie. Hmz zal ik nog eentje sturen… ja waarom niet. Dus zo ging het nog maar eentje: “Hey wat ben je aan het doen? Ik mis je, dikke kus.” De volgende ochtend nog geen reactie dus ik dacht toen, nu is het klaar. Dus bellen maar!! **&^%$%^!@@#%$^&** waarom reageer je niet grrr, bla bla drama bla bla, ow je bent in college ja spreek je later bla bla. Zo ging dat gestaag door tot ik na de zoveelste keer inzag dat dit niet bepaald een succes ging worden. Niet meer achter mannen aanbellen, graag of niet, werd mijn nieuwe motto 

Jaren verstreken, een serieuze relatie diende zich aan en ondertussen schaamde ik me voor het feit dat er in mijn directe omgeving constant vrouwen waren die dit soort gedrag bleven vertonen. Nodeloos probeerde ik mijn reeds verkregen inzichten met ze te delen om ze te redden van een ‘relatie’ die toch niet gaat werken. Hoe nobel mijn bedoelingen ook waren je begrijpt het al.. kansloze missie…

Inmiddels ben ik weer 10 maanden vrijgezel en moet ik concluderen dat ik in de omgekeerde wereld ben beland. Stel je eens voor…. daten met de ex van de nieuwe vriendin van je ex.. neeeee dat is een heel ander verhaal .

Even voor de beeldvorming: spanning, verveling en gezelschap zijn de kernwoorden in deze fase, lekker ongeremd afspreken in mijn eigen huis met wie en wanneer ik daar zin in hebt, ja dat leek me wel wat. Helaas kwam ik snel tot de conclusie dat er veel wanhopige, onzekere mannen rondlopen waar ik niet op zit te wachten.
Heb je ooit meegemaakt dat iemand je hele huis schoonmaakt op een eerste date (ik dacht nee dat doet ie toch niet we gaan wel ff wat drinken) inclusief wc en badkamer?? Hoe wanhopig kan je zijn!! Maar nee hij deed het wel om pluspunten te scoren. Ja hij vond me zoooo leuk en snapte er nix van dat ik hem niet zo aantrekkelijk vond om vervolgens in een klaagzang te belanden over dat hem dit altijd overkomt.. ik dacht wie is hier de man en wie de vrouw… ik was t ff kwijt.

Of nee iemand die je al 12 jaar kent en waarvan je denk mwah die heeft wel ervaring joh daar kan ik wel wat mee.. om meteen erbij te zeggen joh je weet dit gaat NOOIT een relatie worden maar gewoon lekker ouwehoeren. Dat was geen probleem. Nou zat ik er ff naast, meteen de volgende dag een paar smsjes. ’s Avonds op msn was ik uiteraard aan de beurt om hem vervolgens vriendelijk te verzoeken de frequentie ietswat terug te schroeven, damn ik zei toch ik vind jou niet leuk op die manier… waarom dan toch deze reactie??

Maar nu het mooiste verhaal van het afgelopen half jaar. stel je voor …… je gaat op een date, helemaal fris en fruitig klaar voor de start GO! Ja deze rendez-vous was in de dierentuin, how cute  een man met gevoel, een prettige omgeving en je kunt elkaar relaxt leren kennen. Vervolgens raak je aan de praat en jawel toen begon het: ‘Ik vind het zo fijn dat we over zoveel dingen hetzelfde denken, vind je het ook zo goed klikken tussen ons en (jawel) ik ben zo blij dat jij ook graag een serieuze relatie wil want ik ben wel een beetje klaar met losse fladders’. Ik: ‘Oooowkee ja nee dat is natuurlijk ook vervelend voor je maar joh heb je dan nog nooit een lange relatie gehad? Niet langer dan een jaar nee? En je bent 27?!?! Aaaah meestal gaat het na 2 maand uit….? Juist… nee ik kan je nu ook niet zeggen waar dat aan ligt…’

Mensen, dit was HET moment om te gaan! Maar nee ik dacht kom niet zo kort door de bocht, geef die jongen een kans hij heeft goede manieren en ruimt z’n eigen rotzooi op waar ook wat voor te zeggen is.
Een week later, jawel, krijg ik te horen dat ie gek op me is hmz owja en tegelijkertijd krijg ik te horen dat ie over een half jaar naar Amerika vertrekt om piloot te worden!! Hoelang?? denk je nu… jaaahaaa 1 jaar + 4 maand Zweden!!! Dus ik: ‘jah uh hoe zie je dat dan voor je’? Ja gewoon we zien wel, dan leen ik wel extra geld om een paar keer heen en weer te vliegen. Dussss en ondertussen elke dag op msn, de hele dag door smsen en als ik niet terug smste dan werd ik gebeld. Aaaaah frustraties liepen op, adem halen lukt bijna niet meer en hoe meer afstand ik nam hoe hoger de communicatiefrequentie werd.
Dus het moest er van komen, het ‘sorry maar dit gaat niet werken jij vindt mij leuker dan ik jou’ gesprek. Ik wil niemand vervelen met de details maar er werd gehuild (owja we kenden elkaar 1 maand) waaromvragen werden gesteld om vervolgens na een half uur argumenteren de volgens hem serieuze relatie om te kunnen zetten naar scharrelen. Hier ging ik wederom de fout in want opeens werden mijn smsjes meegelezen, de woorden die ik gebruikte nauwkeurig geanalyseerd, en ruzies gemaakt over mijn kroegbezoek.. wtf! Hij vond de onzekerheid toch wel vervelend :s. Uh ok ik beloof je dat ik 1,5 jaar op je ga zitten wachten, geniaal idee.

Twee weekenden later was ik er HELEMAAL klaar mee. Ik besloot een oude bekende op te zoeken om te kijken of ik gek was geworden of dat er nog wel mannen bestonden die zich niet als zeurende vrouwen gedragen, controleren en meteen mij de liefde verklaren. Pffff gelukkig ze bestaan nog!
Toen was ik klaar om deze verliefde idioot de waarheid te vertellen, subtiel uiteraard want onnodige mensen hard kwetsen is natuurlijk niet nodig. Helaas kwam de boodschap: ‘Ik denk dat we niet meer moeten afspreken, want ik irriteer me aan jou’, niet in één keer over. My god wat nu dacht ik… goed dan maar the hard way nog wel subtiel geformuleerd: ‘Ik ben dit weekend bij iemand anders geweest’. Pff zo dat is eruit dacht ik.. maar nee hoor meneer was nog niet klaar met mij. Ging hij vragen WIE ik had gezien… wtf!?!?! Dat doet er toch helemaal niet toe, ik wil jou niet meer zien en wil dit gesprek afsluiten… damn! Maar nee dat ging zo maar niet want hij wou toch echt weten wie het was en hij had het ook wel verwacht en toen kwamen er nog wat verwijten achteraan dat ik ook zo afstandelijk deed soms en dan wist ie niet wat ie met mij aanmoest! Owja.. is het nu mijn schuld dat jij mij claimt en ik wat meer ruimte wil?? Bombardeer je onzekerheid op iemand anders aub.

Na wat serieus denkwerk bedacht ik me dat ik mij 10 jaar geleden ook zo heb gedragen shit wat heb ik mezelf belachelijk gedragen toen. Mijn onzekerheid en naïviteit zorgden toen voor afhankelijk irritant gedrag wat tot niets leidt. Als iemand je niet interessant genoeg vindt om terug te smsen, move on! Onzekere mannen zijn niet aantrekkelijk, niet sexy en rete irritant dus doe er wat aan, ja jullie onzekere vrouwen ook!!
je moet arrogantie niet verwarren met zelfvertrouwen
  maandag 3 mei 2010 @ 15:32:19 #2
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_80970808
Goede inzichten, enigzins verstoord door frustratie (terecht).

Maar je doel...?
pi_80970862
Het is maar goed dat jij zo stoer bent joh.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_80970886
De een stuurt een paar sms-jes, de ander maakt een R&P-posting van tachtig regels.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:35:18 #5
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_80970891
Kijk.

Dat komt door al die Viva-artikelen waardoor wij van jullie ineens over gevoelens moesten praten... eigen schuld, kortom!
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  maandag 3 mei 2010 @ 15:37:34 #6
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_80970961
Het zijn net mensen, mannen. Walgelijk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:38:20 #7
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_80970987
Tis ook nooit goed
  maandag 3 mei 2010 @ 15:40:08 #8
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80971059
quote:
Als iemand je niet interessant genoeg vindt om terug te smsen, move on!
hahahah

nee echt, jij gaat nog een lange relatie krijgen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_80971076
Haha ik zat ook nog ff te twijfelen of ik mijn verhaal bij de viva zou insturen.
pi_80971165
Matig geschreven verhaal met kansloze 'inzichten' in de werking van de man. Waarom zoeken jullie toch altijd overal iets achter? Ooit wel eens in jullie opgekomen dat wij inderdaad zulke simpele wezens zijn als we ons voordoen?
pi_80971173
Aah, TS is onzeker
You dream it, I live it.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:44:30 #12
274453 okiokinl
blablabla
pi_80971208
bah wat een eikel, dat ie je leuk vind, kan echt niet.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:46:11 #13
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_80971267
Hoi TS.

Moet ik nu wel of niet sms-en? Ik weet het allemaal niet meer, dadelijk vind ze me niet meer leuk.

Groetjes Anoniempje.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 3 mei 2010 @ 15:47:30 #14
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_80971319
Nou TS. Ik wel wel een keertje met je op stap. Ik beloof dat ik je daarna nooit meer zal sms'en of bellen.
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_80971338
TS gaat het over 10 jaar erg moeilijk krijgen.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:51:49 #16
30252 Soempie
Procreating
pi_80971505
Als een sms meer dan 160 tekens zou bevatten waren ze waarschijnlijk al lang afgeknapt op je. Wat een OP... Vermoeiend ook die zogenaamde zelfverzekerdheid van je.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_80971551
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:28 schreef mayra2love het volgende:

Heb je ooit meegemaakt dat iemand je hele huis schoonmaakt op een eerste date (ik dacht nee dat doet ie toch niet we gaan wel ff wat drinken) inclusief wc en badkamer?? Hoe wanhopig kan je zijn!! Maar nee hij deed het wel om pluspunten te scoren. Ja hij vond me zoooo leuk en snapte er nix van dat ik hem niet zo aantrekkelijk vond om vervolgens in een klaagzang te belanden over dat hem dit altijd overkomt.. ik dacht wie is hier de man en wie de vrouw… ik was t ff kwijt.
Alhoewel daar wel erg om moest lachen. Dit kan toch niet waar zijn.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:53:12 #18
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80971572
Zo, hoop gefrustreerde mannen die hier op de TS duiken zeg

Ik vond het wel een grappig verhaal. Ja, zulke mannen heb je ook. Ik vind het nogal triest. Volgens mij is het niet de bedoeling dat je als man een groter wijf bent dan je vriendin wat dit soort dingen betreft.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 3 mei 2010 @ 15:54:03 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80971602
Heel veel woorden om aan het einde te concluderen:
1. onzerheid en afhankelijkheid zijn niet aantrekkelijk
2. mannen én vrouwen zijn eigenlijk net mensen

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:55:15 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80971649
Ik snap ook niet zo goed dat mensen zitten te klagen over de lange OP. Het is nog geen A4-tje. Lezen jullie nog wel 'es een boek of is alles van meer dan 4 regels een gevalletje TL;DR?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_80971683
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Nou TS. Ik wel wel een keertje met je op stap. Ik beloof dat ik je daarna nooit meer zal sms'en of bellen.
hmz of dat je gaat lukken vraag ik me dan oprecht af.. daarnaast moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat het niet mijn intentie is om alle mannen de mond te snoeren
pi_80971684
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef Catbert het volgende:
Ik snap ook niet zo goed dat mensen zitten te klagen over de lange OP. Het is nog geen A4-tje. Lezen jullie nog wel 'es een boek of is alles van meer dan 4 regels een gevalletje TL;DR?
Het gaat natuurlijk om de manier waarop het is geschreven.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:56:43 #23
30252 Soempie
Procreating
pi_80971707
quote:
Ik heb geen moeite om een lange OP te lezen, maar dit is totaal niet boeiend en slecht geschreven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 3 mei 2010 @ 15:56:44 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80971710
quote:
Ik heb het dus helemaal gelezen- Sterker nog, ik hou van tekst. Maar dit was veel geblaat en weinig wol.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:57:45 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80971763
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen moeite om een lange OP te lezen, maar dit is totaal niet boeiend en slecht geschreven.
En toch uitlezen en over de lap tekst gaan klagen

Als ik in elk topic dat ik niet interessant vond ging posten dan had ik daar een dagtaak aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')