Tja...pleiten voor meer ambtenaren terwijl je grootste bezuinigingspost ambtenaren is werkt natuurlijk niet in je voordeel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef Sloggi het volgende:
Weekers heeft geen antwoord op de interruptie van Pechtold.
Wel zwak dat ie weer net doet alsof het allemaal de schuld is van speculanten.quote:
inderdaad. Ik vind het verbazingwekkend hoe snel andere partijen het recente verleden vergeten zijn. Irrgang trekt het verhaal tot nu toe als enige breder. En met het rationeel breder trekken wordt hij meteen anarchistisch genoemd.quote:
Goed verhaal idd. Ik heb ook het idee dat als we nu 5 miljard aan Griekenland gaan geven we die nooit meer terug zien en dat Spanje en Portugal ook snel aan zullen kloppen.quote:
Vorig jaar heb ik alle kamerfracties een email gestuurd om de ING bailout niet te steunen. Toen was Irrgang ook een van de weinigen waarvan ik een serieuze reactie terugkreeg. Mijn mail naar Hamer ( PvdA) werd ongelezen deleted.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:17 schreef dramatiek het volgende:
[..]
inderdaad. Ik vind het verbazingwekkend hoe snel andere partijen het recente verleden vergeten zijn. Irrgang trekt het verhaal tot nu toe als enige breder. En met het rationeel breder trekken wordt hij meteen anarchistisch genoemd.
Kun je die mail en de antwoorden nog eens posten? Ik heb ze toen niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik alle kamerfracties een email gestuurd om de ING bailout niet te steunen. Toen was Irrgang ook een van de weinigen waarvan ik een serieuze reactie terugkreeg. Mijn mail naar Hamer ( PvdA) werd ongelezen deleted.
Dat staat nog wel ergens in de ING reeksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kun je die mail en de antwoorden nog eens posten? Ik heb ze toen niet kunnen lezen.
Maar wij Verdonk niet.quote:
En hij vindt de weg ook niet meer echt terugquote:
Hoe ben je daar achter gekomen? Toch geen leesbevestiging?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik alle kamerfracties een email gestuurd om de ING bailout niet te steunen. Toen was Irrgang ook een van de weinigen waarvan ik een serieuze reactie terugkreeg. Mijn mail naar Hamer ( PvdA) werd ongelezen deleted.
Zo:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar achter gekomen? Toch geen leesbevestiging?
quote:Your message
To: Hamer M.I. (Publiek)
Subject: Stop de ING bailout!
Sent: Tue, 27 Jan 2009 00:16:30 +0100
was deleted without being read on Tue, 27 Jan 2009 11:59:03 +0100
ING (Tosti-ijzer warm)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef JimmyJames het volgende:
Kun je die mail en de antwoorden nog eens posten? Ik heb ze toen niet kunnen lezen.
Mijn mail stond nog ergens eerder in dat topicquote:
Yup, hier: ING (Tosti-ijzer warm)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef SeLang het volgende:
Mijn mail stond nog ergens eerder in dat topic
Geachte heer SeLang,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mijn mail stond nog ergens eerder in dat topic
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef RvLaak het volgende:
Is Pechtold nou voor of tegen?
Lult weer lekker een end de ruimte in
Helaas kan dat kabinet er wel op aangesproken worden. De verantwoordelijkheid gaat in NL op functie, niet op persoonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad.
Btw, jammer dat het kabinet niet kan vallen als over een paar maanden weer blijkt dat die 5 miljard pleite is want dan zit er een ander kabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |