is goed! stuur me maar een pm met je gegevens dan regelen we dit verder afquote:
hmm... je hebt misschien wel gelijk. Misschien dat ik me er eens aan moet gaan wagenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:11 schreef AngryAngel het volgende:
heb nog immer interesse in Fall Out 3 of MGS4![]()
gezien er nog geen interesse was in dead space, verwijs ik graag naar: http://uk.ps3.ign.com/objects/850/850400.html![]()
een "editor's choice" game hoort toch echt in een verzameling thuis![]()
mocht je van mening veranderen (wat ik natuuurlijk goed kan begrijpen) let me know
Fallout is niet van mezelf maar van mijn broer, er is al een ander bod op gedaan maar als mijn broer deze afwijst dan laat ik hem weten over jouw bod.quote:
Uncharted 2 nog niet, maar ik verwacht hem morgenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef Beaudelaire het volgende:
En binnen is FIFA 10 in goede kwaliteit.
Gisteravond op de bus gedaan, dus dan was het net te laat denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:04 schreef vossen6 het volgende:
[..]
Uncharted 2 nog niet, maar ik verwacht hem morgen
maakt niets, heb alle geduldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Gisteravond op de bus gedaan, dus dan was het net te laat denk ik.
Geen deal helaasquote:
nope, fear 2 is niks voor mijquote:
nope sorry, iets te weinig. Dan houd ik hem lieverd zelf nogquote:Op zondag 13 juni 2010 11:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
¤5 exclusief voor Skate 1 voor de PS3...
zal toch echt moeten wachten tot een mod. dat doetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef MesaJJB het volgende:
Hey broertje, haal GRID, Fallout 3 en The Simpsons game maar uit de lijst. Die zijn nu weg.
uhm, Lost Planet: extreme condition of resistance 2?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb hier WipEout HD Fury liggen.
Wat heb je te bieden?
Nee bedankt, Fifa 10 misschien?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef vossen6 het volgende:
[..]
uhm, Lost Planet: extreme condition of resistance 2?
die is al verkocht (moet nog verandert worden door mod.) + het is niet echt een eerlijke deal, vind je.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |