Nah sorry, beide niet zo mijn spellenquote:
Socom en resistance 1 heeft mij broer ook nog liggen en kung Fu Panda lijkt me niets, sorry..quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:32 schreef AngryAngel het volgende:
Ik Heb intresse in metal gear solid 4
ik heb te ruil
Kung Fu Panda
Resistance 1
Socom confrontation
Ik wil Metal Gear solid 4 wel ruilen voor Buzz Quiz TVquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:46 schreef AngryAngel het volgende:
ok voor Metal Gear Solid 4 heb ik nog:
Dead Space
Buzz Quiz TV in de aanbieding
mocht je geen interesse hebben,
anders heb ik interesse in Fall Out 3
uiteraard dezelfde spellen die ik aanbied
Uncharted 1 heb ik helaas al thuis liggenquote:
Nope, maar ik heb niet veel interesse in dead space, zal een vragen of mijn broer fallout 3 maar dat laat ik wel weten zodra hij thuis isquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef AngryAngel het volgende:
ik neem aan dat je bedoelt dat je Dead Space al hebt liggen?
I know dat buzz leuk is, maar we hebben ook Buzz Quiz World, dus ik dacht dat ik Quiz TV wel kon ruilen, niet dus.
Ik ben inderdaad op zoek naar MGS4 en Fall Out 3, maar de rest van de games die ik heb wil ik niet weg doen omdat ik ze nog speel.
Ik heb nog Dragonball Z Burst Limitquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef vossen6 het volgende:
[..]
Uncharted 1 heb ik helaas al thuis liggen
Wellicht dat we tegen Little Big Planet een deal hebben maar dit moet ik even aan mijn broer navragen aangezien het zijn spel is en ik al in het bezit van LBP benquote:Op zondag 30 mei 2010 11:07 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb nog Dragonball Z Burst Limit
Little Big Planet
Danku Symphonicquote:
Deze Ratchet & Clank is een stukje kleiner dan de rest (geen volledig spel) dus met alleen motorstorm: Pacific Rift is het een dealquote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Teeno het volgende:
Army of Two
MotorStorm: Pacific Rift
Deze 2 ruilen tegen Ratchet & Clank?
Tegen Little Big Planet hebben we een deal zegt mijn broer, stuur me maar een PM met je gegevensquote:Op zondag 30 mei 2010 11:07 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb nog Dragonball Z Burst Limit
Little Big Planet
Eensgelijk, bedankt voor de snelle en goede afhandeling!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef T_Fuff het volgende:
GRID in goede staat, veel plezier met LBP!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |