alleen je bent geen heerlijk kutjoch...quote:
hey, een topic. Wat is hier de bedoeling?quote:
Zeg dat dan!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde de lapo. Ik moest een sorry topic maken
Kutquote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
alleen je bent geen heerlijk kutjoch...
Ja, sorry, waarvoor trouwens?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde de lapo. Ik moest een sorry topic maken
In je broek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
sorrytopic was dus voor het lapohunten dan?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In je broek.Wat doe jij in mijn broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verslapen voor wat?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
sorrytopic was dus voor het lapohunten dan?
quote:
net AL....quote:
maar, maar, maar jij bent pingquote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
net AL....
ik slaap meestal tot 2/3 uur
opeten, goed kauwenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In je broek.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Voor mijn doen was het ook vroeg, ik ben mijn slaapritme aan het verbeteren. Maar 7 uur opstaan wil nog niet lukken.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
net AL....
ik slaap meestal tot 2/3 uur
ja, dus? wat wou je daar mee zeggen?quote:
mijn oma kan daar niks aan doenquote:
jij mag datquote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ja, dus? wat wou je daar mee zeggen?
7 uur moet ik ook niet proberenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mijn doen was het ook vroeg, ik ben mijn slaapritme aan het verbeteren. Maar 7 uur opstaan wil nog niet lukken.
je bent wel afwezig zegquote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
NIET in de prullenbak en ook niet opeten!
Grapdozen.
Inlijsten?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
NIET in de prullenbak en ook niet opeten!
Grapdozen.
Weet ik toch.quote:
Gadverquote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens trek in een kaassoufle.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
De kleuren van de UI's van 3keernix en ping lijken op elkaar. Nu raak ik telkens in de war.
Je UIquote:
quote:
Jij hebt geen idee van wat hemels is en wat nietquote:
quote:
waarom ben je hier dan?quote:
GOEDEMORGENquote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
Oh fock. Ik ben iemand vergeten wakker te bellen.
sorrytopic nummer 2quote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
Oh fock. Ik ben iemand vergeten wakker te bellen.
raad eens? HET KAN!quote:
Behoorlijk, hoezo? Was ik erg dronken gister?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:32 schreef Myraela het volgende:
Hoe is je kater?
Ja, maar ik vind ook vet veel dingen terug die ik kwijt wasquote:
DAT kun je wel opetenquote:
Je zei zelf van wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Behoorlijk, hoezo? Was ik erg dronken gister?
Dat is het hele punt juist, hoe meer je opruimt, hoe meer je vind, hoe meer troep je hebt...quote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind ook vet veel dingen terug die ik kwijt was
Ik zeg tochquote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind ook vet veel dingen terug die ik kwijt was
Als ik dronken ben wil ik met iedereen trouwen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zei zelf van wel.![]()
En je vroeg of ik met je wilde trouwen. Maar dat was dus nep?
NEE, want het lag allemaal onder een bult papier van mijn vorige opleiding, kan allemaal wel weg dusquote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat is het hele punt juist, hoe meer je opruimt, hoe meer je vind, hoe meer troep je hebt...
nu moet je alle vliegtuigen waarschuwen dat ze niet boven je huis mogn vliegenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik dronken ben wil ik met iedereen trouwen.
Als ik nuchter ben sta ik in het geheel niet achter het instituut huwelijk.
Onder spullen van schoolquote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg tochWant waar laat je die dingen dan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nu moet je alle vliegtuigen waarschuwen dat ze niet boven je huis mogn vliegen
Neeeheee, dat bezorgt alleen meer werk. Neem een vloerkleed, leg het er overheen en klaar is pietje.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEE, want het lag allemaal onder een bult papier van mijn vorige opleiding, kan allemaal wel weg dus
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik dronken ben wil ik met iedereen trouwen.
Als ik nuchter ben sta ik in het geheel niet achter het instituut huwelijk.
Ouders die zeggen dat je je kamer op moet ruimenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Myraela het volgende:
Kunnen jullie deze discussie met mijn moeder voeren, zodat ik mijn kamer nooit meer hoef op te ruimen.
Ja maar dan is het een bult met een kleedje er over heen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neeeheee, dat bezorgt alleen meer werk. Neem een vloerkleed, leg het er overheen en klaar is pietje.
hier ligt alles in kasten, achter de bank en onder de beddenquote:
vlaggetje op de top en je zegt dat het een schoolproject isquote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan is het een bult met een kleedje er over heen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ouders die zeggen dat je je kamer op moet ruimen
De helft van mijn kleren ligt niet in mijn kast, maar op de grond of in de wasquote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef Myraela het volgende:
En de helft van mijn kleren kast, liggen geen kleren, maar wel een berg rotzooi. Nooit de linkerdeur open doen.
Dit was op eigen initiatief, en nu helpt mijn moeder me zelfsquote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
lachen tochquote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan is het een bult met een kleedje er over heen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vlaggetje op de top en je zegt dat het een schoolproject is
mijn moeder zei het net o lang tot ik thuis kwam en een opgeruimde slaapkamer binnen wandeldequote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
condoom enzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ik haat het als mijn moeder me helpt met opruimen.Je weet nooit wat je tegenkomt.
Goed bezig. Mijn ouders weten ondertussen wel dat als ze zeggen dat ik m;n kamer op moet ruimen ik ;t helemaal niet doe. Als ze er niks over zeggen dan doe ik ;t wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit was op eigen initiatief, en nu helpt mijn moeder me zelfs
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vlaggetje op de top en je zegt dat het een schoolproject is
Mijn moeder blijft het zeggen, zelfs als ik in een spontane bui alles opgeruimd heb. Blijft ze doorzeuren zonder te kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
mijn moeder zei het net o lang tot ik thuis kwam en een opgeruimde slaapkamer binnen wandeldein 2 dagen een nog grotere puinzooi en toen begon het hele verhaal opnieuw
Dat dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ik haat het als mijn moeder me helpt met opruimen.Je weet nooit wat je tegenkomt.
Ik welquote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:
Stoere knul. Vertel meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Daarover gesproken, mijn moeder heeft mijn bierverzameling gevonden
NOESSSSSSSSquote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Dus?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Juist daarom wil ik niet dat ze mijn kamer opruimt.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik welIk weet precies wat er tussen kan liggen. Alleen ik weet niet waar
ik weet ook mnog eens waarquote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik welIk weet precies wat er tussen kan liggen. Alleen ik weet niet waar
Speeltjes.quote:
Je bent 16, je mag.quote:
Mijn moeder zuipt mijn drank op.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama haalt mijn drank gewoon.En dan zegt ze, "niet op straat drinken he!"
ik had zat wat iik niet wou dat mijn moeder vond...quote:
toppiequote:Op maandag 3 mei 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama haalt mijn drank gewoon.En dan zegt ze, "niet op straat drinken he!"
ik had een kaart van mijn kamer met coordinaten waar wat lagquote:
Het is minder fijn hoor als je ouders je nooit met je bemoeien zodat je alles ongemerkt kan verklotenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jullie hebben fijne ouders als het gaat om dat soort dingen
moet jij ook voor 10 vuur thuis zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld als ik wilde, als brugklasser/2e klasser niet naar een disco mogen
Ik ben ook pas echt helemaal vrij gelaten sinds ik op het hbo zit. Nu mag ik nachten doorhalen in vreemde steden als ik dat zou willen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld als ik wilde, als brugklasser/2e klasser niet naar een disco mogen
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
moet jij ook voor 10 vuur thuis zijn?
godnondejuquote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb de flesjes niet. Maar kom maar halen
WHUT? toen ik 19 was moest ik nog bellen voor half 9 als ik later als 11 uur thuis zou zijn anders zat de deur op de knip en kwam ik er niet meer in, als ik de volgende dag dan thuis kwam, of wanneer ook, kreeg ik een uitbrander waar je u tegen zegtquote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook pas echt helemaal vrij gelaten sinds ik op het hbo zit. Nu mag ik nachten doorhalen in vreemde steden als ik dat zou willen.
Je moet gewoon naar een kroeg toe. Disco's is voor 14 jarige breezahsletjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeMaar sowieso ga ik niet naar de disco, wel naar klassenfeesten enzo, maar disco, nee
disco hoeft voor mij ook niet speciaalquote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeMaar sowieso ga ik niet naar de disco, wel naar klassenfeesten enzo, maar disco, nee
Ik ben 17quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
WHUT? toen ik 19 was moest ik nog bellen voor half 9 als ik later als 11 uur thuis zou zijn anders zat de deur op de knip en kwam ik er niet meer in, als ik de volgende dag dan thuis kwam, of wanneer ook, kreeg ik een uitbrander waar je u tegen zegt
maar de kroeg klinkt meer als iets voor 30jarige mensen, die gezellig kletsenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar een kroeg toe. Disco's is voor 14 jarige breezahsletjes.
vind je moeder het wel goed dat je steeds hier zit en dan weer opruimt en dan weer hier enzn enz enz?quote:
Daar in frieslandquote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gezellig toch, je mag ook wel blijven eten.
Nee. ga nou maar gewoon eens.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar de kroeg klinkt meer als iets voor 30jarige mensen, die gezellig kletsen
Valt tegen hoor. Mijn ouders botsen heel erg, mijn vader is heel erg vrij en mijn moeder neit.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jullie hebben fijne ouders als het gaat om dat soort dingen
En je vind het niet erg dat ze je dan helemaal dronken ziet staanquote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 17En als ik tegen me moeder zeg dat ik om 4 uur graag opgehaald wil worden van Rotterdam centraal, komt ze me braaf halen hoor.
ik zou te horen krijgen: Zie maar wat je doet, maar je komt er niet meer in!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 17En als ik tegen me moeder zeg dat ik om 4 uur graag opgehaald wil worden van Rotterdam centraal, komt ze me braaf halen hoor.
Mijn laptop staat op mijn bed in mijn kamer, ik hoef alleen maar op F5 te drukkenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vind je moeder het wel goed dat je steeds hier zit en dan weer opruimt en dan weer hier enzn enz enz?
Ik krijg gelijk zin om jigoku shoujo te kijken.quote:
Dan kom ik ook.quote:
Nee, mijn moeder stond de vorige keer met de politie te praten. Over al die dronken mensen die er rondliepen en gelukkig had haar dochter niets gedronken.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je vind het niet erg dat ze je dan helemaal dronken ziet staan
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar de kroeg klinkt meer als iets voor 30jarige mensen, die gezellig kletsen
Besides, je doet het toch vrijwillig?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn laptop staat op mijn bed in mijn kamer, ik hoef alleen maar op F5 te drukken
Bij mij is ;t pas sinds de sneekweek 3 jaar geledenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
Voor 11 uur thuis zijn.dan ga ik pas weg gek.
Dat is het juist, als ze weten dat je er mee om kan gaan. Is het goed. Bij sommige van mijn vriendinnen heb ik zoiets van, die ouders mogen wel strenger zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij is ;t pas sinds de sneekweek 3 jaar geledenIk was met m;n pappa de kroeg in (zuipen op vaders kosten ftw), en toen hij wegging bleef ik nog.
Sindsdien maken ze er geen probleem meer van. maar ik ben meestal toch nog wel vrij vroeg thuis
als ik weg ga vertrek ik om een uur of 7, 8 uur is t los, tot 1 uur, daarna naar een andere kroeg, tot 5 uur, dan sluit alles in deventer en bel ik mijn vaste chauffeur die me voor de helft van de normale prijs naar huis brengtquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
Voor 11 uur thuis zijn.dan ga ik pas weg gek.
je moet niet zien wat er in de gemiddelde kroeg rondhangtquote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik heb nog babyface, dus ze zouden mij prompt uitlachen als ik binnenloop
Mja inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het juist, als ze weten dat je er mee om kan gaan. Is het goed. Bij sommige van mijn vriendinnen heb ik zoiets van, die ouders mogen wel strenger zijn.
puik idee, frikandellennnnnnnnn verdomme heb hongerquote:
Ik liep op m;n 13e ook in de kroeg rond.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik heb nog babyface, dus ze zouden mij prompt uitlachen als ik binnenloop
toen ik 18 was deden m'n ouders nog moeilijk over blijven slapen bij vrienden die ik volgens hun "net" kendequote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja inderdaadBij een vriendin van mij heb ik dat ook, haar ouders vonden eht wel best toen ze op ;r 14e bij ;r vriendje bleef slapen, aan de andere kant van ;t land.
Ik was 17 toen ik eindelijk eens bij een jongen mocht blijven slapen.
maar jij bent vrouwelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik liep op m;n 13e ook in de kroeg rond.
veel suc6quote:Op maandag 3 mei 2010 13:58 schreef Pingwingei het volgende:
ik ga eens ff kijken of ik nog een jongetje ben
Hihi goed bezigquote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
toen ik 18 was deden m'n ouders nog moeilijk over blijven slapen bij vrienden die ik volgens hun "net" kendeniet dat ik vanaf mijn 16e al bleef hangen bij mensen, stiekem, bekend/onbekend... ik zei gewoon dat ik bij een goede kameraad sliep, maar die lichtte ik in en dan zei hij dat het zo was
Dus? Toen had ik echt nauwelijks tieten hoor.quote:
ochtend? in de ochtend eet ik niet maar was te vroeg wakker, dus kan nu el wat eten... frikandellen met patatquote:
ik kleef met je meequote:Op maandag 3 mei 2010 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi goed bezig
Maar mijn ouders deden laatst ook moeilijk toen ik vroeg of Ez hier kon pitten. Mochtniet.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ochtend? in de ochtend eet ik niet maar was te vroeg wakker, dus kan nu el wat eten... frikandellen met pataten nu joint en dalijk psych
![]()
[..]
ik kleef met je mee
Psychologen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ochtend? in de ochtend eet ik niet maar was te vroeg wakker, dus kan nu el wat eten... frikandellen met pataten nu joint en dalijk psych
![]()
Dank je. maar jij woont samen. ish.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik kleef met je mee
Ik hoef in september pas weer.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Psychologen.Daar ga ik nooit meer heen.
ik moet wel, helpt wel, maar nu geen zinquote:Op maandag 3 mei 2010 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Psychologen.Daar ga ik nooit meer heen.
op papier welquote:Op maandag 3 mei 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dank je. maar jij woont samen. ish.
Goed bezig. Ik was in januari voor het laatst.quote:
Mja je hebt een hele tijd bij je schoonouders gezeten toch ?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik moet wel, helpt wel, maar nu geen zin
[..]
op papier welnu ben ik alleen thuis
quote:
Hihi, omdat ik helemaal gestoord ben.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal naar de psycholoog?
Jij wint.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik was in januari voor het laatst.
nogsteeds maar vriuendin is naar revalidatie dus ben naar eigen huis gegaanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja je hebt een hele tijd bij je schoonouders gezeten toch ?
omdat mijn hrsens pap zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Medicijnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik nietquote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
ik niet, denk ik...quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs de fokkertjes zouden mij gestoord vinden.
Goed he.quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nogsteeds maar vriuendin is naar revalidatie dus ben naar eigen huis gegaansneller interpret jwaids
verzin jij ook luke verhaaltjes over opeten van psychiaters en mensn die dat dan raar vinden en maar voor de wolven moeten worden gegooit tenzij voetschimmel?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs de fokkertjes zouden mij gestoord vinden.
Hoezo verzinnen? Ik heb dat echt zien gebeuren.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
verzin jij ook luke verhaaltjes over opeten van psychiaters en mensn die dat dan raar vinden en maar voor de wolven moeten worden gegooit tenzij voetschimmel?
ik las dit en dacht: AAAAAAAAAAAAAH JIJ BENT BROOD NODIG!!quote:
jups, duidelijk een spychiator nodigquote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik las dit en dacht: AAAAAAAAAAAAAH JIJ BENT BROOD NODIG!!
stond je erbij toen ik dat deed?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo verzinnen? Ik heb dat echt zien gebeuren.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Stoeprand het volgende:
Ik moet naar de psycholoog vanwege mijn anorexia.
vind je jezelf nog niet te dun?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Stoeprand het volgende:
Je bent tenminste wel mooi dun voor mij.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Stoeprand het volgende:
Ik geloof je wel hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
stond je erbij toen ik dat deed?
mijn beste vriendin noemde het in de bus een lulverhaal, toen zei ik heel verontwaardigd dat ik mijn levensverhaal aan haar toevertrouwde en dat zij het een beetje belachelijk maakte en toen most ze heel hard lachen![]()
Nee, telkens als ik in de spiegel kijk, zie ik dat moddervette lichaam.quote:
jij hebt het gezien, zou wat wezen als je het dan niet geloofdquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Stoep, zeik niet, je bent kei dik, jij hebt geen anorexia.
Stoep maakt dik mooi.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Stoep, zeik niet, je bent kei dik, jij hebt geen anorexia.
Daar doe ik het allemaal voor.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent tenminste wel mooi dun voor mij.
mooi dun? dat gaat niet samenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent tenminste wel mooi dun voor mij.
Dus ik ben dik?quote:
jij bent niet dik, jij bent een grasspriet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus ik ben dik?
Nu overweeg ik anorexia toch wel.
taaaaaaatuuuuuuuuuutaaaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jij bent niet dik, jij bent een grasspriet.
Klopt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jij bent niet dik, jij bent een grasspriet.
Weet ik toch, poeppiequote:
Jij bent sexy.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus ik ben dik?
Nu overweeg ik anorexia toch wel.
GMTHquote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dun zijn vind ik niet echt mooi. Ik vind het eng.
Ik ga voortaan twee keer per week fietsen, om nog dunner te worden.quote:
maar gras word opgegetenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Klopt.
Dan ben ik liever een grasspriet dan een varkentje.
Wel.quote:
Niet weer vallen!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga voortaan twee keer per week fietsen, om nog dunner te worden.
Nee, natuurlijk niet.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel.Jij hebt blijkbaar stoeps torso nog nooit gezien.
Ik bedenk me net dat ik die foto;s nog niet heb weggegooid.quote:
Doe.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik die foto;s nog niet heb weggegooid.
lengte? ik ws 1.92 en 60 kiloquote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kom wel aan nuik ben 54 kilo, en ik was eerst 52 kilo
er is een verschil tussen dun en te dunquote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]maar dun is per defeninitie niet mooi
En hoe lang ben je?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ruilen van gewicht?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ernaar kijken.quote:
alle dun = te dun..quote:Op maandag 3 mei 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen dun en te dun
Jawel.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]maar dun is per defeninitie niet mooi
Ik val af, eerst was ik 74kg, nu 70kg.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens BMI ben ik te zwaar en is het levensbedreigend enzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:20 schreef Stoeprand het volgende:
Volgens zo'n BMI-index ben ik licht ondervoed.
Ruilen?quote:
BMI-indexen zijn nep.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens BMI ben ik te zwaar en is het levensbedreigend enzo.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens BMI ben ik te zwaar en is het levensbedreigend enzo.
NU VOEL IK ME DIK.quote:
Toch vind ik ;t raar dat ik de kleinste en zwaarste ben hierquote:
Niks van aantrekken.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toch vind ik ;t raar dat ik de kleinste en zwaarste ben hier
Kan je nagaan als je 1.62 bent.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NU VOEL IK ME DIK.
IK BEN ROND DE 1.75 EN WEEG MEER DAN 55 KILO.
IK VOEL ME ZO SMERIG.
Jawel.quote:
Ik ben 1.74 en ik weeg 70kg. Hou je smoel.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NU VOEL IK ME DIK.
IK BEN ROND DE 1.75 EN WEEG MEER DAN 55 KILO.
IK VOEL ME ZO SMERIG.
je bent niet de zwaarste.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben 1.74 en ik weeg 70kg. Hou je smoel.
jij bent heul niet dikquote:
wat weeg je nu dan? ik nu onderhand 82 ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben jij? PM enzulks.quote:
Jawel.quote:
Jij bent zwaarderquote:Op maandag 3 mei 2010 14:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
wat weeg je nu dan? ik nu onderhand 82 ofzo
Dan zal er toch een kern van waargheid in moeten zittenquote:
jij bent ook zoeen mager scharminkelquote:
jij bent 5 cm groter dan mijquote:Op maandag 3 mei 2010 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik ben 1.85 en ik ben dik, dus het zal sowieso meer zijn.
Daarom.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan zal er toch een kern van waargheid in moeten zitten
En kleiner dan mijn persoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |