abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81111198
28 mei is al heel snel Bla!

Ik vind onze uitnodiging eigenlijk helemaal niet zo leuk En ik heb 'm nog wel zelf ontworpen in het kader van samen plannen en bedenken heb ik Meneer ideeën laten spuien, en naar aanleiding daarvan wat in elkaar geknutseld. Dus hij is wel speciaal voor me, omdat het echt een samen-proces was, maar wat ik eigenlijk wilde werd gewoon geveto'd Dus.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81128549
Nou, de kogel is door de kerk, we gaan 't toch doen Hevig zitten rekenen gisteren, en we moeten dan de huwelijksreis maar schrappen (gaan we lekker een weekend weg ofzo) en we houden 's avonds een feestje thuis (moet passen met de tuin erbij, en 30 juli is 't vast mooi weer) maar dan kan 't toch doorgaan!

Erg lief van de locatie waar we trouwen&eten - die waren helemaal aan het meedenken en we kunnen nu de tweede helft van de kosten in renteloze termijnen na de bruiloft afbetalen, in plaats van in één klap de week erna. Dat is erg fijn, want per maand kunnen we het prima trekken.

Trouwauto mogen we zomaar lenen van de baas van m'n lief, fotograaf gevonden die 't voor een redelijke prijs doet, taart probeer ik te regelen met iemand van 't forum.. ik zie 't weer zitten gelukkig.

Ik ben erg opgelucht, nu gauw aan de slag met de uitnodigingen, want over twee maanden en 3 weken is 't al!
pi_81128665
wat fijn Razz
Ja doei.
pi_81129068
Ik zit even te puzzelen op een tekst voor de uitnodiging, en wat je dan zoal online vindt ...
quote:
Na vijf jaar zeuren
mot 'ut maar es gebeuren.

Nu heb 'k dan eindelijk m'n zin
ik krijg m'n lang verwachte ring.

Dus...
Wij zullen gaan trouwen
en op 20 oktober een feessie bouwen.

Tussen 19.00 en 19.30 wordt je verwacht.
Graag willen we geld.
En ken je niet... zorg dan effe dat je Debby belt.

Zorg dat je er op tijd ben,
zodat je 'ut met ons vieren ken.
pi_81129952
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zit even te puzzelen op een tekst voor de uitnodiging, en wat je dan zoal online vindt ...
[..]

Vreselijk
pi_81129994
quote:
[..]
oh... my.... god...

!
Ja doei.
pi_81130006
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:37 schreef innepin het volgende:
Lang leve Fok! Ik post er over en krijg meteen aanbiedingen van Taartje én de Taartjesfee
Ik denk dat het wel goed komt
Wat lief!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:21:31 #78
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_81135561
quote:
[..]
jezus....

ik ben nerveus

en ik wil volgende week beter weer dan dit
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:26:02 #79
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_81141478
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

jezus....

ik ben nerveus

en ik wil volgende week beter weer dan dit
Zo dan..
Ik wens je werkelijk perfect weer toe Teamlead

nog even wat last - minute Karma bouwen voor over een paar weken
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:49:25 #80
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81155323
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef Razztwizzle het volgende:
-Knip-
Wat gaaf Razz, dat er toch door gaat..en nu maar hopen op mooi weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: