abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81182608
Ik ben ook heel krenterig eigenlijk, maar mijn vriend had me al gewaarschuwd vantevoren want die wist dat nog van toen zn zus ging trouwen. En hij wilde perse deze fotograaf omdat hij zijn werk kent. Daarbij komt dat achteraf bleek dat zijn ouders dit kado willen geven
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:37:29 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81184835
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Sanne het volgende:
De offerte die ik van een bekende kreeg was al 1595,-
Was benieuwd of ik nou echt te krenterig ben of dat dit best hoog is.
Dat is veel geld voor alleen een fotograaf
pi_81191264
wow! wat een bedragen

Lief heeft zijn pak uitgezocht, ik heb de voorbeeldjes gezien en volgens mij wordt 't tof Ik ga morgen mijn jurk bestellen wordt nu wel concreet allemaal!

Hebben alle mannen trouwens een stropdas bij hun pak? Lief zit nog een beetje in dubio over wel of niet
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:15:44 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81191310
Zonder stropdas moet zeker kunnen!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_81192890
Mijn aanstaande ( ) heeft zo'n speciale, brede stropdas. Echt een trouwstropdas vind ik het.

Wij hebben een fotografe via Fok! voor 300 euro
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:31:40 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81194359
Net als bij alles waar 'trouw' voor staat rekenen ook fotografen een beste prijs.
Onvoorstelbaar hoog vind ik zelf en dan krijg je vaak nog niet eens de negatieven of high res foto's...
Het is 1 dag werk, dus een uurtje of 6-8 en het ontwikkelwerk achteraf. Da's een best straf uurtarief dan.
Althans, dat vind ik hoor, maar dan ben ik mss ook wel een krent.
Ik zou het er iig never nooit voor over hebben...
pi_81195708
Ja maar er zit ook een heel trouwboek bij, dat is wat het zo duur maakt bij ons.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:25:50 #98
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81196583
Dat was bij ons ook foto's en een trouwboek. Volgens mijn man kostte bij ons 475 gulden. Was nog in guldens
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:32:33 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81196847
Oja, s'avonds deed een vriend van mijn man foto's maken bij het feest en die was niet zo duur. En overdag bij het gemeentehuis en kerk en ergens op een locatie..maakte de beroeps fotograaf foto's van ons. Maar wel mooi met een trouwboek erbij..
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:38:23 #100
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_81197059
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben alle mannen trouwens een stropdas bij hun pak? Lief zit nog een beetje in dubio over wel of niet
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Sanne het volgende:
Zonder stropdas moet zeker kunnen!
Geen stropdas voor mij.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 9 mei 2010 @ 00:01:19 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81197974
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:38 schreef MuadDib het volgende:

Geen stropdas voor mij.
Gaat toch wel door zonder stropdas dat trouwen van jullie
pi_81204060
Wij hebben vorige week ook het pak voor mijn lief besteld, ik mocht mee!
Ik ben blij dat ik meegegeaan ben, want ik denk dat ze anders met een heel ander soort pak thuisgekomen waren, maar ik (en hij natuurlijk ook) denk dat dit een héél mooi pak wordt. Niet te 'stijf' maar wel heel feestelijk, en past prachtig bij mijn jurk ook. (Als ik niet meegegaan was, denk ik dat het een veel stijver pak geworden was, 3-delig donker, dat werk.) Het is een maatpak, dus we konden het helemaal zelf samenstellen, soort stof, soor voering, en ook nog wat 'grapjes' erin zoals een extra zakje, thema van onze bruiloft geborduurd aan binnenkant, contrasterende stiksels etc. Ben heel benieuwd hoe het hem straks zal staan, maar vind het eigenlijk ook wel leuk dat ik dat dus nog niet gezien heb, blijft het toch een beetje een verassing!
Hij gaat ook een stropdas dragen, we hebben een hele mooie gevonden die ook weer super bij mijn jurk past!

De fotograaf zijn we hier ook nog niet helemaal over uit. Of eigenlijk wel, wij weten wel welke fotografe we willen, maar ze wilt zich nog niet vastleggen tot eind mei, dus we moeten nog even geduld hebben. Ik hoop echt heel erg dat ze het wel gaat doen, want ik vind haar werk echt gewelidig. Als ze het gaat doen dan wil ze 600 euro hebben voor de hele dag, vonden wij ook wel een schappelijke prijs.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  zondag 9 mei 2010 @ 10:38:01 #103
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81205240
Wij hebben zojuist de bruidssuite geboekt.
Weten precies waar we het liefst naar toe willen, en de mooiste suite is nog beschikbaar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 9 mei 2010 @ 12:24:08 #104
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_81207644
quote:
Op zondag 9 mei 2010 @ 10:38 schreef Sanne het volgende:
Wij hebben zojuist de bruidssuite geboekt.
Weten precies waar we het liefst naar toe willen, en de mooiste suite is nog beschikbaar.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_81211855
Dat klinkt super! Welke regionen gaat het worden?
  zondag 9 mei 2010 @ 14:21:12 #106
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81211870
Regio Apeldoorn.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:03:30 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81213402
zo ben ik ook weer eens. Gister hebben we ons vrijgezellenfeest gehad..

nu is het echt aftellen geblazen. Woensdag mijn jurk ophalen.. en dan is het bijna zo ver..

O ja dat stropdas gebeuren volgens mij heeft Teamlead een stropdas
Be happy with the little things in life
pi_81221015
was je vrijgezellenfeest leuk droomvrouwtje?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81228074
Gisteren mijn pak gepast. Er moeten nog wat kleine aanpassingen worden gedaan (ik was anderhalve maat afgevallen sinds het aanmeten ) en dan na de 18e ga ik voor de laatste keer passen. De 28e komt nu wel erg dichtbij
pi_81241706
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De 28e komt nu wel erg dichtbij

Komende zaterdag mijn vrijgezellen feest
pi_81244686
Mn proefkapsel... en hoe het ook ongeveer gaat worden.

pi_81244761
Leuk
pi_81249698
Ah in Nederland dus Sanne, dan zal ik duimen voor een beetje leker weer! Of waren jullie toch niet van plan naar buiten te gaan? ;-)

Ik ben ook wel beniewd hoe je vrijgezellendag was droomvrouwtje, hebben jullie leuke dingen gedaan?

En je haar is mooi inderdaad Kekaa, daar kun je wel mee voor de dag komen!
  maandag 10 mei 2010 @ 13:49:29 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81251091
Oeh mooi Kekaa de haren zo..

Het vrijgezellenfeest was super. Ze kwamen ons halen en toen werden we omgekleed helemaal in het paars. Daarna zijn we gaan bowlen en van daar uit zijn we de onze stamkroeg in gegaan.. Het echt super gezellig.. En zoals we wilden, geen debiele opdrachtjes enzo.. en gewoon lekker relaxt..
Be happy with the little things in life
  maandag 10 mei 2010 @ 14:23:29 #115
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_81252223
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo ben ik ook weer eens. Gister hebben we ons vrijgezellenfeest gehad..

[ afbeelding ]

nu is het echt aftellen geblazen. Woensdag mijn jurk ophalen.. en dan is het bijna zo ver..

O ja dat stropdas gebeuren volgens mij heeft Teamlead een stropdas
jouw foto doet ut niet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_81253618
Leuk!
  maandag 10 mei 2010 @ 15:22:18 #117
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81254581
Wat grappig, dat paars! JMijn hij is ook kaal en ik ben ook net iets groter dan hem, grappig. Mijnes heeft alleen geen paarse baard gelukkig.

Kekaa, mooi je haar!

Wij hebben afgelopen zaterdag ook onze vrijgezellenfeesten gehad. Het was zo leuk!! Ik kreeg een zwart rokje en shirt aan, en daarop een roze bloesje en tutterig sjaaltje. Een map in mn hand en ik werd gebombardeerd tot Hostess! Incl. logo en een bus! nav een grapje van vroeger Dus ik heb de hele dag verteld waar we naartoe gingen en anecdotes over plekken waar we langsreden. We begonnen met een high tea en daarna zijn we old school gaan rolschaatsen, met les en zelfs dansen op die dingen. Daarna heerlijk gegeten bij een mexicaan en tot slot nog even de kroeg in geweest. Mijn hij heeft gepaintballt, een kroegentocht-met-opdrachten gedaan en gebarbequed. En zij zijn daarna met zn allen blijven kamperen.
Geweldig!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_81255111
Klinkt als een leuke dag voor jullie all2 lishe

Mijn vriend heeft op zn vrijgezellendag door het bos gecrossed met buggy's en jeeps, een rondleiding in een brierbrouwerij gehad, gepaintballed en gebbq'ed Vooral het buggy rijden vond ie helemaal geweldig
  maandag 10 mei 2010 @ 18:30:57 #119
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81261935
Als mijn vriendinnen het in hun hoofd halen mij te laten omkleden op mijn vrijgezellenavond, gaan ze zonder mij verder.
pi_81265530
Lol ik ben ook niet zo van het verkleden

Mijn beste vriendin is wat ah regelen en dan denkt ze dat ze de datum geheim kan houden....en dat ik niks door heb

Think again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')