Wij hebben vorige week ook het pak voor mijn lief besteld, ik mocht mee!
Ik ben blij dat ik meegegeaan ben, want ik denk dat ze anders met een heel ander soort pak thuisgekomen waren, maar ik (en hij natuurlijk ook) denk dat dit een héél mooi pak wordt. Niet te 'stijf' maar wel heel feestelijk, en past prachtig bij mijn jurk ook. (Als ik niet meegegaan was, denk ik dat het een veel stijver pak geworden was, 3-delig donker, dat werk.) Het is een maatpak, dus we konden het helemaal zelf samenstellen, soort stof, soor voering, en ook nog wat 'grapjes' erin zoals een extra zakje, thema van onze bruiloft geborduurd aan binnenkant, contrasterende stiksels etc. Ben heel benieuwd hoe het hem straks zal staan, maar vind het eigenlijk ook wel leuk dat ik dat dus nog niet gezien heb, blijft het toch een beetje een verassing!
Hij gaat ook een stropdas dragen, we hebben een hele mooie gevonden die ook weer super bij mijn jurk past!
De fotograaf zijn we hier ook nog niet helemaal over uit. Of eigenlijk wel, wij weten wel welke fotografe we willen, maar ze wilt zich nog niet vastleggen tot eind mei, dus we moeten nog even geduld hebben. Ik hoop echt heel erg dat ze het wel gaat doen, want ik vind haar werk echt gewelidig. Als ze het gaat doen dan wil ze 600 euro hebben voor de hele dag, vonden wij ook wel een schappelijke prijs.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...