abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80976899
ja! Hoop dat 't snel gaat, de komende maanden, want van mij mag 't nu wel zover zijn!
Ja doei.
pi_80976937
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef IJzercookie het volgende:
Zo te lezen hebben inmiddels een aantal mensen jurken besteld via 9lover.com!
Wat leuk! Hopelijk zijn jullie er net zo blij mee als ik ben!
Ik heb hem vorige week besteld Ik hoop dat ie snel binnen komt!
pi_80977788
tvp
pi_80978745
tvp!

leuke bruidsmeisjesjurkjes heb ik gezien. Ik zal die van mij binnenkort ook nog even uploaden
ik haal ze morgenochtend weer weg

[ Bericht 34% gewijzigd door _aurum_ op 04-05-2010 09:16:30 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_80978919
Ik vind het dapper hoor, dat sommigen van jullie je jurk online durven te bestellen! Ik zou dat echt niet durven... en das dus maar goed ook, want anders had ik er vast eentje gekocht die dus totaal niet staat
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80979412
ik ben wel een keer wezen voorpassen in zo'n bruidszaak, dus dan weet je al gauw wat je wel/niet staat
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 3 mei 2010 @ 23:27:15 #27
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80990767
ben ik ook weer... wat een leuke bruidsmeisjes jurken.. wij hebben geen bruidsmeisjes, was eerst wel de bedoeling maar wegens omstandigheden niet door laten gaan..

oh en er vroeg iemand in het vorige topic burgelijk huwelijk en/of kerkelijk huwelijk. Hier alleen het burgelijk huwelijk..

De OP klopt nog steeds niet (ja ik weet het ben een zeur ) er zijn namelijk al wat enkele in het lijsje getrouwd
Be happy with the little things in life
pi_80996043
Leuk Aurum

Ow en wij ook alleen burgerlijk huwelijk.

Ik begin er nu trouwens echt zin in te krijgen Eerst was ik vooral zenuwachtig want ik hou er niet van om in de belangstelling te staan enzo..maar dat is nu gelukkig weg
pi_80997333
Hier wel een kerkelijk huwelijk. Of eigenlijk meer een soort van inzegening. Ik ben niet gelovig, hij wel.
Vanmiddag een gesprek over de details ervan.
pi_80997353
ik heb een afkeer tegen geloof dus nee, alleen een burger huwelijk hier

vandaag de stukken maar 's opsturen naar de gemeente! Hopen dat de BABS van onze keuze nog 'beschikbaar' is
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')