abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81453896
W'okee
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:19:26 #182
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_81456497
ze zei gewoon ja!!!

manmanman.. wat was ík nerveus zeg.... het ophalen en de hele ceremonie zijn redelijk in een waas voorbij gegaan, gevolgd door een fantastische dag en avond

alvast 1 foto en 1 impressie van de avond , de rest volgt nog in de loop van de week

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:24:32 #183
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_81456673
ohja... deze moet ook even

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:53:03 #184
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81457491
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa het was super gisteren.. MIJN MAN is me dus al voor geweest... hihihi
Be happy with the little things in life
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:55:07 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81466486
Leuk Teamlead en droomvrouwtje. Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben.

Ik stuit toevallig net op de perfecte trouwschoenen op Internet. Heb maat 35, dus sowieso al niet makkelijk te vinden en indien te koop stervensduur. Zag net wat staan vanaf maat 2,5. Maat 3 er maar bij besteld, een van de twee moet toch passen. Als het niks is stuur ik ze allebei terug.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_81489381
Gefeliciteerd Teamlead en droomvrouwtje
Vrijdag zijn we met onze BABS gaan praten, we hadden haar niet zelf uitgezocht maar het klikte gelijk Gisteren is mijn aanstaande voor proefkapsel en makeup geweest terwijl ik op een terras zat.
pi_81489680
ziet eruit alsof jullie een heerlijke en leuke dag gehad hebben teamlead en droomvrouwtje super!!!!
Ja doei.
pi_81492128
Gefeliciteerd !! Leuke foto's Ben benieuwd naar de rest

Mijn vrijgezellenfeest was super! We zijn eerst naar de dierentuin geweest en s'avonds naar een Dinnershow Barok&Roll, Roddel en achterklap..was echt geweldig

En ik heb niet voor lul hoeven lopen gelukkig, alleen wat bloemen voor in mn haar en savonds nog een button en een sjerpa om
pi_81532547
Gefeliciteerd Teamlead en droomvrouwtje!

Morgen over een maand ga ik trouwen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 17 mei 2010 @ 14:19:27 #190
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_81533764
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gefeliciteerd !! Leuke foto's Ben benieuwd naar de rest

Mijn vrijgezellenfeest was super! We zijn eerst naar de dierentuin geweest en s'avonds naar een Dinnershow Barok&Roll, Roddel en achterklap..was echt geweldig

En ik heb niet voor lul hoeven lopen gelukkig, alleen wat bloemen voor in mn haar en savonds nog een button en een sjerpa om
Een sjerp mag ik toch hopen?

Zo'n Nepalese berggids om je nek is ook niet alles lijkt me
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')