Ik typte erachteraan dat ik het er zo leuk uit vond zien, maar niet nodig was.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:07 schreef Stiemie het volgende:
Esmee is over naar de kinderwageninzet en dus heb ik de bekleding van de Bugaboo over.
Aangeboden: handgepimpt lakentje en 2 handgemaakte hoeslakentjes die passen om het matrasje van de bugaboo. Vraagprijs 12,50 euro, maar onderhandelen mogelijk![]()
Close-upje
Daar hou ik je aan!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh Stiemieals ik nog een meisje bak ooit en je bent je spullen nog niet kwijt dan neem ik het zo van je over ja!
O ja daar heb ik er ook nog 2 van incl kruikzakken.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:07 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!![]()
En ik vond ook nog een metalen kruik van de hema. 3x gebruikt ofzo. Af te halen in Amsterdam voor 7,50 euro, inclusief witte kruikenzak.
Volgens mij ik nog wel... zal eens gaan kijken deze week.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef happyme28 het volgende:
Iemand toevallig nog korte broeken maat 62 voor een jongetje?
Slaapzakje ca. 70/80 cm. zoek ik ook nog
Hmm was daar een week of drie geleden nog en ook daar zag ik ze niet. Maar ik ga er van de week nog een keer kijken dan. Fingers crossedquote:
Ik wil desnoods hier wel kijken. Hier hebben ze altijd van die graaibakken voor 3¤quote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef Xenia het volgende:
[..]
Hmm was daar een week of drie geleden nog en ook daar zag ik ze niet. Maar ik ga er van de week nog een keer kijken dan. Fingers crossed
Ik heb inmiddels 3 spijkerbroekjes maat 62 dus denk dat dat wel genoeg isquote:Op maandag 3 mei 2010 20:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Happy, korte broekjes heb ik niet, maar wel 2 spijkerbroekjes van Mexx die heel lekker dun zijn.
Lars heeft ze van het winter aangehad met een maillot eronder.
Maat 62 zijn die.
Als je een foto wilt zien hoor ik het wel.
Liefquote:Op maandag 3 mei 2010 18:53 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil desnoods hier wel kijken. Hier hebben ze altijd van die graaibakken voor 3¤Daar zit nog wel eens wat in. Alleen ik ben pas over een maand in NL... alhoewel verzenden van briefpost niet zo duur is vanaf hier. Kijk maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |