Nou ja, 60% van de nederlandse huishoudens heeft een kat dacht ik, dus tel uit je winstquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen hekel aan katten hoor
Maar ik begin stiekem een link te leggen tussen nagels lakken en katten
LOL
Jeps! Zonder katten, maar wel 2 honden. (en een konijn, en een rat, en een hamster....quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk!!!
Zijn er ook swapdoosdames zonder katten?
Ik heb 4 katten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
viel mij ook al op ja dat veel dames hier katten hebben
Ja, ik had al het vermoeden dat die er niet lang in zou zittenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een broer, telt dat ook?
Leuk verslag MissJ!Die Chainmail dinges is echt zooo nice
*wantz*
ahh nee ik heb er op gekliktquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik had al het vermoeden dat die er niet lang in zou zitten![]()
Overigens is Chainmail Charm voor een vriendelijk prijsje te krijgen op www.boozyshop.nl . Verzendkosten zijn er ook laag!
Twee honden en tegen de tijd dat de doos hier is zijn het er drie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk!!!
Zijn er ook swapdoosdames zonder katten?
hier, op de fauteuilquote:
Buuffquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier, op de fauteuil![]()
ik ben een kleine 3 kwartier thuis, op het moment dat ikd e kofferbak opendeed om wat te pakken, stormde de buurvrouw naar buiten met een doos, bwhehe
maar ik heb hem nu
en wat een doos johik verwachtte een veel kleinere doos
ik weet nog niet of ik er zo naar ga kijken of rustig morgen, ik ben helemaal kapot namelijk
niet alleen dat, zie ik nu.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon zwaar nieuwsgierig![]()
het duurt lang?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Mja, ik vind wel dat het lang duurt, soms is dat wel vervelend, zeker als je de vaart erin wilt houden omdat er nog zoveel dames mee willen doen.
me 2, ben echt heel nieuwsgierigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef Juud- het volgende:
Je houdt ons wel in spanning hoor Mirjam, ben heel benieuwd naar je aanwinsten en je verslag!!
Nou, twee dagen wachten is wel suuuuuuperlang zeg! Lijkt wel een jaar!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Mja, ik vind wel dat het lang duurt, soms is dat wel vervelend, zeker als je de vaart erin wilt houden omdat er nog zoveel dames mee willen doen.
De smiley vind ik een beetje TE, maar ik ben het wel met je eens. Laat Mir lekker ff De Doos bekijken, uitzoeken en weer dingetjes terugstoppen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
het duurt lang?
Jij denkt dat de dames hier niks anders te doen hebben dan nagels lakken en op Fok! zitten ofzo
Ik vind het niet TE.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De smiley vind ik een beetje TE, maar ik ben het wel met je eens. Laat Mir lekker ff De Doos bekijken, uitzoeken en weer dingetjes terugstoppen.
Laat haar ff lekker!!
Bij deze eenquote:Op maandag 17 mei 2010 06:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind het niet TE.
Ik ga dingen niet mooier maken dan ze zijn hoor. Beetje afdoen met een lach om de lieve vrede te bewaren, nee bedankt, dat noem ik schijnheilig. Ik werd gewoon even pissed om die opmerking en wilde het opnemen voor Mirjam en de rest, dus sja dan maar eenom mijn mening duidelijker te maken.
En trouwens, we zijn hier op Fok!, dus dan kan het helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |