Ik denk dat ik Poes ruil voor een doosje fimo-figuurtjesquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt he
Voor fimo poesjesquote:Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Poes ruil voor een doosje fimo-figuurtjes
Aardbeiers?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb wel appels, en kiwi's, sinaasappels, grapefruit, sterfruit, en er zat nog iets in.....
Neh... nog nooit gedaan. Maar aangezien ik wel vrij werkeloos ben, zou ik het natuurlijk eens kunnen proberen...quote:
Ja, sorry!!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien mag ze van d'r man niet meerMaar van mij mag iedereen zich aanmelden!
Of misschien kan ik wel hele dunne maken van acryl!!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh... nog nooit gedaan. Maar aangezien ik wel vrij werkeloos ben, zou ik het natuurlijk eens kunnen proberen...
Owww leuk!! lekker zomers! Ik ben ook nog op zoek naar fruit fimo's ben ook heftig aan het hopen dat die essence fimo's snel hier te koop zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb wel appels, en kiwi's, sinaasappels, grapefruit, sterfruit, en er zat nog iets in.....
Neeheequote:Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Owww leuk!! lekker zomers! Ik ben ook nog op zoek naar fruit fimo's ben ook heftig aan het hopen dat die essence fimo's snel hier te koop zijn![]()
Is het trouwens niet handig om een lijstje te maken met wel geaccepteerde nagellakjes voor in de doos en welke niet ??
Ik snapte je welquote:Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet speciaal, duur, exclusief of weet ik wat meer. Dat staat ook nergens. Het gaat er om dat er reeel geruild wordt. Het kan toch anders niet zo zijn dat een doos begint met 15 merklakken en na 14 deelnemers alleen nog essence en action bevat? En jij weet ook wel wat mooi is. Jij vindt blauwe glitters denk ik ook mooier dan flets roze. Dus dat vertrouwen heb ik nog wel in de mens![]()
Dus ik hoop dat mensen zich niet laten afschrikken door de regels! Waar het mij om gaat is dat de doos voor iedereen even spannend en leuk blijft. En iets kopen mag altijd, maar is niet de insteek en moet ook niet de overhand krijgen. Want, wat krijg je al snel... dat er binnen no time weer keiveel lakjes inzitten die bij elke kruidvat zo te halen zijn![]()
Is het zo wat begrijpelijker? Ik snap dat ik soms wat verwarrend kan zijn met mijn lange lappen tekst, vandaar
Jij moet es ophouen met onzeker zijn over allesquote:Op maandag 3 mei 2010 23:42 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind haar ook geen trutje![]()
Ik hou wel van mensen die duidelijk zijn
Mocht het storend zijn (mijn berichtjes) dan haal ze maar weg hoor...Ik ga weer braaf gewoon meelezen!
Bedankt SQ
Bwaha, mijn man zei juist gelijk: je doet toch wel weer mee he????quote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, sorry!!
Dat had ik wat duidelijker mogen zeggen,Mijn man vind het niet goedEn dat is ook weer erg "zwaar"uitgedrukt,maar hij zei "als je maar niet weer meedoet", dus dan doe ik dat niet
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij moet es ophouen met onzeker zijn over allesEn die berichtjes blijven staan. EN NU IS HET GVD AFGELOPEN MET DIE OUWE KOEI JA!!!
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Diconnected het volgende:
SQ is een trutje. oeps offtopic. sorreeeeeh
Jaaaa en we gaan weer verder Tha Doos!
Is ze ookquote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind haar een heul goede regelnicht
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Prima als Poes meegaat maar verwacht van mij geen poezelverhaaltje. Ik krijg er een beetje jeuk van.
Ik doe dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Prima als Poes meegaat maar verwacht van mij geen poezelverhaaltje. Ik krijg er een beetje jeuk van.
Per PM hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:54 schreef deerntie het volgende:
Heel leuk initiatief, ik heb de vorige doos ook gevolgt maar ik heb me toen niet aangemeld omdat ik even wou zien hoe het liep. Aangezien de regels en controle nu wat beter zijn, durf ik het nu wel aan om me ook aan te melden voor de swapdoos! Dus bij deze![]()
Dat is het vast waardquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja ze moet een dagje langer wachten de op CENSUUR !
duh! morgen alquote:
nee natuurlijk niet, eerst inventariserenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:56 schreef Tammymara het volgende:
Ik hoop alleen dat je al een nieuwe doos hebt gekocht want ik denk niet dat die oude het nog lang houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |