Misschien, maar daar moet je niet op gaan zitten wachten. Gewoon het contact verbreken zolang je enige gevoelens voor haar hebt. Het heeft geen zin om zo op iemand te wachten.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef guan86 het volgende:
Waarom ben ik niet leuk genoeg meer? kan dat gevoel weer terugkomen?
ze is idd wel moeilijk, maar ik vind haar zo leukquote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Remnant het volgende:
Ik zou er zelf geen energie meer in stoppen. Klinkt als een moeilijke tante.
Dus je weet al wel dat je met haar moet stoppen? dat je haar zo leuk vindt dat gaat na verloop van tijd wel weg hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef guan86 het volgende:
[..]
ze is idd wel moeilijk, maar ik vind haar zo leuk
Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??quote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dus je weet al wel dat je met haar moet stoppen? dat je haar zo leuk vindt dat gaat na verloop van tijd wel weg hoor.
Komop, je zit gewoon in een soort ontkenningsfase. In je hoofd weet je het allemaal al: er zwemmen meer visjes in de zee, er zijn leukere meisjes dan haar, ze is te moeilijk, we hadden ruzies, we zijn niet voor niks uit elkaar gegaan. Ja toch? Dat je nu verliefd op haar bent dat kan, maar je weet toch al dat het niet gaat lukken? Je hoopt het, maar dat gebeurd gewoon niet. Je kunt je tijd beter in iets anders investeren.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef guan86 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??
Ze vond je al die tijd al niet zo leuk, alleen was het zo fijn om aandacht van jou te krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef guan86 het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, maar hoe kan dat zomaar over zijn?
We hadden ruzie? niet voor niets uit elkaar gegaan? lees jij ergens dat we een relatie hebben gehad?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Komop, je zit gewoon in een soort ontkenningsfase. In je hoofd weet je het allemaal al: er zwemmen meer visjes in de zee, er zijn leukere meisjes dan haar, ze is te moeilijk, we hadden ruzies, we zijn niet voor niks uit elkaar gegaan. Ja toch? Dat je nu verliefd op haar bent dat kan, maar je weet toch al dat het niet gaat lukken? Je hoopt het, maar dat gebeurd gewoon niet. Je kunt je tijd beter in iets anders investeren.
Eén woord, 2 lettergrepen, 8 letters.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef guan86 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??
Foutje door deze reactie:quote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef guan86 het volgende:
[..]
We hadden ruzie? niet voor niets uit elkaar gegaan? lees jij ergens dat we een relatie hebben gehad?
Mja, boodschap blijft verder hetzelfde. Het is toch uitzichtloos?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Metalfrost het volgende:
TS, je nu-ex is een aandachtshoer.. volg haar niet want het lost het probleem niet op. Uitmaken.
En daarom wou ze ook met me afspreken en zoenen? geloof ik nietquote:Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze vond je al die tijd al niet zo leuk, alleen was het zo fijn om aandacht van jou te krijgen.
Dit dus, kun je helaas niks aan doen behalve dikke schijt aan hebben...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent niet leuk genoeg.
Als je dat niet geloofd is dat dikke pech voor je en kunnen wij je niet verder helpen. Wat toen was is nu niet meer zou ook nog eens van toepassing kunnen zijn nu.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef guan86 het volgende:
[..]
En daarom wou ze ook met me afspreken en zoenen? geloof ik niet
Het is zeker dikke pech voor mequote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als je dat niet geloofd is dat dikke pech voor je en kunnen wij je niet verder helpen. Wat toen was is nu niet meer zou ook nog eens van toepassing kunnen zijn nu.
Als jij daar onzeker van wordt en dus liever het contact verbreekt moet je dat zeker doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef guan86 het volgende:
[..]
Het is zeker dikke pech voor me![]()
moet ik haar zeggen dat ik zo niet verder wil en het contact wil verbreken? zodat ik niet langer onzeker ben?
Wat jij moet doen is laten zien dat je niet afhankelijk van haar bent, des te jankeriger jij doet des te meer zij zich zal distantieren van jou, zeg haar dat je NU duidelijkheid wilt, als ze nee zegt zeg je prima dan wil ik niks meer met je te maken hebben en ga je opzoek naar een andere chick.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef guan86 het volgende:
[..]
Het is zeker dikke pech voor me![]()
moet ik haar zeggen dat ik zo niet verder wil en het contact wil verbreken? zodat ik niet langer onzeker ben?
tjsa, maar ik geniet er ook van als ze mij aandacht geeft, en k denk toch dat ik het niet vol ga houden om het contact helemaal te verbreken, moet ik mischien een keer met haar afspreken en erover praten?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij daar onzeker van wordt en dus liever het contact verbreekt moet je dat zeker doen.
En anders zal je moeten accepteren dat zij je niet wil, maar wel evt gebruik wil maken van je gezelschap en je zoenkunsten. Zonder een relatie te hebben of meer voor je te voelen
Nee, je moet gewoon kappen! Als je er met haar over gaat praten maak je sowieso geen kans meer, je komt hier al instabiel over en vrouwen houden daar gewoon niet van.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef guan86 het volgende:
[..]
tjsa, maar ik geniet er ook van als ze mij aandacht geeft, en k denk toch dat ik het niet vol ga houden om het contact helemaal te verbreken, moet ik mischien een keer met haar afspreken en erover praten?
Dit wil hij niet horen dus reageert hij hier niet op.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon kappen! Als je er met haar over gaat praten maak je sowieso geen kans meer, je komt hier al instabiel over en vrouwen houden daar gewoon niet van.
pijnlijk maar waar, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon kappen! Als je er met haar over gaat praten maak je sowieso geen kans meer, je komt hier al instabiel over en vrouwen houden daar gewoon niet van.
Op mijn vorige posts reageerde hij toch ook? Mja, ik voortaan zal ik mensen die suïcidaal zijn ook maar gewoon adviseren om voor de trein te springenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit wil hij niet horen dus reageert hij hier niet op.
beetje meer geduld mag ook wel hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit wil hij niet horen dus reageert hij hier niet op.
Ook hierom wil ik nu ff niks van me laten horen, om niet te jankerig over te komen, maar zo zwak als ik ben zal ik haar niet NU om duidelijkheid vragen, omdat ik het gewoon niet wil horen en omdat, als er nog een kans zou zijn, ik die kans niet wil verpestenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat jij moet doen is laten zien dat je niet afhankelijk van haar bent, des te jankeriger jij doet des te meer zij zich zal distantieren van jou, zeg haar dat je NU duidelijkheid wilt, als ze nee zegt zeg je prima dan wil ik niks meer met je te maken hebben en ga je opzoek naar een andere chick.
Zij vindt jou een leuke jongen en hier gaat geen verandering inkomen. Jij bent verliefd op haar, maar hier kan wel verandering inkomen. Zeg dus gewoon dat je voorlopig geen contact meer wilt, en wanneer je dit wel wil jij zelf wel wat van je laat horen. Moment dat je wat van je kunt laten horen is als je haar zou kunnen zien zonder dat er ook maar één vlindertje in je buik komt. Dat is eigenlijk het moment dat je jezelf afvraagt hee hoe gaat het eigenlijk met 'meisje'?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef guan86 het volgende:
[..]
pijnlijk maar waar, ik denk dat je gelijk hebt![]()
ik ga geen contact meer zoeken en als zij het wel zoekt moet ik het dan gewoon negeren?
dat ik instabiel overkom, tjsa k voel me gewoon KUT.
ben je verliefd en lijkt het van 2 kanten te komen gaat het alsnog mis,weer!
om te voorkomen om zo bij haar over te komen, vraag ik jullie maar om wijze raad
Dat zal denk ik toch wel een tijd gaan duren dan, ben ik bang voor, en dan zal ik wel geen contact meer gaan zoekenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Zij vindt jou een leuke jongen en hier gaat geen verandering inkomen. Jij bent verliefd op haar, maar hier kan wel verandering inkomen. Zeg dus gewoon dat je voorlopig geen contact meer wilt, en wanneer je dit wel wil jij zelf wel wat van je laat horen. Moment dat je wat van je kunt laten horen is als je haar zou kunnen zien zonder dat er ook maar één vlindertje in je buik komt. Dat is eigenlijk het moment dat je jezelf afvraagt hee hoe gaat het eigenlijk met 'meisje'?
hoe bedoel je verantwoorden? dat hoef ik niet, maar ik begrijp niet waar je dit uit opvatquote:Op maandag 3 mei 2010 14:07 schreef Krullehoofd het volgende:
Waarom moet je jezelf verantwoorden tegenover haar ?
Dat hoef ik idd niet te zeggen, maar ik zou natuurlijk wel willen weten wat ze daarvan zou vinden, en of ze me dan mischien toch niet kwijt wil.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Krullehoofd het volgende:
Jij hebt het erover dat je van alles tegen haar moet zeggen of wil gaan zeggen, bijvoorbeeld zeggen dat je geen contact meer wilt. Waarom moet je dat in hemelsnaam tegen haar gaan zeggen ?
ik ga het ook idd niet doen, ik zal er niks mee bereiken het zal de situatie alleen maar erger maken denk ik zoquote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik denk niet dat je daar een eerlijk antwoord op zult krijgen, maar je mag het best proberen. Ik zou het je niet aanraden om te doen overigens.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef guan86 het volgende:
[..]
ik ga het ook idd niet doen, ik zal er niks mee bereiken het zal de situatie alleen maar erger maken denk ik zo
Inderdaad, het zal voor haar alleen maar nog meer bevestiging zijn. Hoe harder jij schreeuwt, nee het is niet zo, hoe harder zij zal denken zie je nou wel het is wel zo.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef guan86 het volgende:
[..]
ik ga het ook idd niet doen, ik zal er niks mee bereiken het zal de situatie alleen maar erger maken denk ik zo
Eensch,quote:
Maar hoe kon ze dan eerst wel wat voor me voelen? toen wou ze eigenlijk niks omdat we elkaar een lange tijd niet zouden gaan zien, maar dat gevoel kon ze niet tegenhouden blijkbaar en wou toch met me afspreken. dus het is niet zo simpel dat ik niet leuk ben.quote:
Ik weet alleen dat jojoortje niet met me wilquote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef guan86 het volgende:
[..]
Maar hoe kon ze dan eerst wel wat voor me voelen? toen wou ze eigenlijk niks omdat we elkaar een lange tijd niet zouden gaan zien, maar dat gevoel kon ze niet tegenhouden blijkbaar en wou toch met me afspreken. dus het is niet zo simpel dat ik niet leuk ben.
het is moeilijk voor mij om het los te laten omdat ze eerst wel wat voor me voelde, en ik blijf maar hopen dat dat weer gaat gebeuren.
Ik weet niet waarom je niet leuk genoeg bent. Als ik zou moeten raden is het omdat je teveel hebt laten zien dat je haar wilt. Doordat je zo duidelijk hebt laten zien dat je haar wilt vanaf het begin, vind ze je niet meer spannend. Als je een vrouw het gevoel geeft dat jij haar meer wilt hebben dan dat zij jou wilt hebben, dan ga je haar interesse verliezen.quote:Waarom ben ik niet leuk genoeg meer? kan dat gevoel weer terugkomen?
Omdat vrouwen bewust of onbewust genieten van het aandacht en misbruik daarvan maken. Dat doen verreweg de meeste vrouwen. Als een man haar leuk vindt, willen ze vrienden met hem blijven omdat die man dan haar ego streelt.quote:Waarom wil ze me wel blijven zien af en toe? bang dat ik haar vergeet en ik er met een andere meid vandoor ga?
Ja, je moet haar zeggen dat je geen contact meer wilt. Je hebt toch genoeg vrienden? Dus waarom wil je haar als vriend hebben als je meer wilt zijn dan vrienden? Het gaat je alleen maar pijn doen, vooral wanneer ze met een andere jongen gaat.quote:Moet ik haar zeggen dat ik geen contact meer wil? zodat ik mezelf geen pijn doe? of raak ik haar dan helemaal kwijt? of zou ze mij niet kwijt willen en dan mischien juist wel meer willlen?
Nee, ik denk het niet. Ik denk dat ze dat gewoon als excuus gebruikt om niet met jou te gaan.quote:Was ik er maar gewoon om haar ex te vergeten?
Kan best. Misschien denkt ze dat als ze in 5 jaren niks beters vindt, dat ze jou maar een kans zal geven.quote:Houd ze me aan het lijntje?
Kans is groot dat ze dit met meer jongens heeft gedaan. Ik denk dat de meeste aantrekkelijke vrouwen zoiets bij meerdere jongens heeft gedaan.quote:Doet ze dit bij meer jongens? mischien geniet ze gewoon van de aandacht, maar ze vond me toch echt leuk?
Het is normaal dat iemand in het begin heel veel gevoelens voor een jongen heeft, maar na een tijdje niet meer. Dus dat gevoel kan zomaar weg zijn, ja.quote:Als ze me echt leuk vond, dan kan dat toch niet zomaar over zijn? of kan dat gevoel terugkomen als ze meer rust in haar hoofd kan vinden?
Weet ik niet. Hangt ervan af hoeveel waarde ze geeft aan haar band met jou.quote:zal ze contact op gaan nemen, als ik dat niet doe?
Misschien omdat ze je echt sexy vindt. Misschien omdat ze jou goed wilt laten voelen. Misschien omdat ze ze geniet van jou aandacht.quote:Ze wil vrienden blijven, ook geeft ze wel es aan dat ze mij sexy vind, waarom doet ze dit? hopen dat ik wel geintreseerd blijf, en haar maar aandacht blijf geven?
Je moet vooral met andere meisjes afspreken. Niet om te hopen dat je haar jaloers maakt, of tenminste niet als eerste reden. Je moet het vooral doen om haar te vergeten. En in het begin mag je stiekem hopen dat ze jaloers wordt, maar dat werkt meestal averrechts. Het meisje gaat eerder vergeten om jou een kans te geven dan dat ze jou gaat smeken voor nog een kans. Maar ik hoor altijd verhalen dat het wel werkt. Maar ik geloof het niet.quote:Moet ik maar gewoon met andere meiden afspreken, en hopen dat ik haar vergeet? of blijf ik dan toch hopen dat ze jaloers word?
Als ik in jou positie zou ik haar gewoon uitleggen waarom je geen contact meer wilt. Dan weet ze tenminste waar ze staat, en als ze misschien twijfelt, dan weet ze actie moet ondernemen als ze iets wilt.quote:moet ik maar niks zeggen tegen haar en het contact verbreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |