Misschien, maar daar moet je niet op gaan zitten wachten. Gewoon het contact verbreken zolang je enige gevoelens voor haar hebt. Het heeft geen zin om zo op iemand te wachten.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef guan86 het volgende:
Waarom ben ik niet leuk genoeg meer? kan dat gevoel weer terugkomen?
ze is idd wel moeilijk, maar ik vind haar zo leukquote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Remnant het volgende:
Ik zou er zelf geen energie meer in stoppen. Klinkt als een moeilijke tante.
Dus je weet al wel dat je met haar moet stoppen? dat je haar zo leuk vindt dat gaat na verloop van tijd wel weg hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef guan86 het volgende:
[..]
ze is idd wel moeilijk, maar ik vind haar zo leuk
Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??quote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dus je weet al wel dat je met haar moet stoppen? dat je haar zo leuk vindt dat gaat na verloop van tijd wel weg hoor.
Komop, je zit gewoon in een soort ontkenningsfase. In je hoofd weet je het allemaal al: er zwemmen meer visjes in de zee, er zijn leukere meisjes dan haar, ze is te moeilijk, we hadden ruzies, we zijn niet voor niks uit elkaar gegaan. Ja toch? Dat je nu verliefd op haar bent dat kan, maar je weet toch al dat het niet gaat lukken? Je hoopt het, maar dat gebeurd gewoon niet. Je kunt je tijd beter in iets anders investeren.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef guan86 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??
Ze vond je al die tijd al niet zo leuk, alleen was het zo fijn om aandacht van jou te krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef guan86 het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, maar hoe kan dat zomaar over zijn?
We hadden ruzie? niet voor niets uit elkaar gegaan? lees jij ergens dat we een relatie hebben gehad?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Komop, je zit gewoon in een soort ontkenningsfase. In je hoofd weet je het allemaal al: er zwemmen meer visjes in de zee, er zijn leukere meisjes dan haar, ze is te moeilijk, we hadden ruzies, we zijn niet voor niks uit elkaar gegaan. Ja toch? Dat je nu verliefd op haar bent dat kan, maar je weet toch al dat het niet gaat lukken? Je hoopt het, maar dat gebeurd gewoon niet. Je kunt je tijd beter in iets anders investeren.
Eén woord, 2 lettergrepen, 8 letters.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef guan86 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??
Foutje door deze reactie:quote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef guan86 het volgende:
[..]
We hadden ruzie? niet voor niets uit elkaar gegaan? lees jij ergens dat we een relatie hebben gehad?
Mja, boodschap blijft verder hetzelfde. Het is toch uitzichtloos?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Metalfrost het volgende:
TS, je nu-ex is een aandachtshoer.. volg haar niet want het lost het probleem niet op. Uitmaken.
En daarom wou ze ook met me afspreken en zoenen? geloof ik nietquote:Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze vond je al die tijd al niet zo leuk, alleen was het zo fijn om aandacht van jou te krijgen.
Dit dus, kun je helaas niks aan doen behalve dikke schijt aan hebben...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent niet leuk genoeg.
Als je dat niet geloofd is dat dikke pech voor je en kunnen wij je niet verder helpen. Wat toen was is nu niet meer zou ook nog eens van toepassing kunnen zijn nu.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef guan86 het volgende:
[..]
En daarom wou ze ook met me afspreken en zoenen? geloof ik niet
Het is zeker dikke pech voor mequote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als je dat niet geloofd is dat dikke pech voor je en kunnen wij je niet verder helpen. Wat toen was is nu niet meer zou ook nog eens van toepassing kunnen zijn nu.
Als jij daar onzeker van wordt en dus liever het contact verbreekt moet je dat zeker doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef guan86 het volgende:
[..]
Het is zeker dikke pech voor me![]()
moet ik haar zeggen dat ik zo niet verder wil en het contact wil verbreken? zodat ik niet langer onzeker ben?
Wat jij moet doen is laten zien dat je niet afhankelijk van haar bent, des te jankeriger jij doet des te meer zij zich zal distantieren van jou, zeg haar dat je NU duidelijkheid wilt, als ze nee zegt zeg je prima dan wil ik niks meer met je te maken hebben en ga je opzoek naar een andere chick.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef guan86 het volgende:
[..]
Het is zeker dikke pech voor me![]()
moet ik haar zeggen dat ik zo niet verder wil en het contact wil verbreken? zodat ik niet langer onzeker ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |