abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80962802
Hallo allemaal!

Ik moet ff weer wat van me af schrijven, zodat ik geen domme dingen ga doen en wellicht hebben jullie nog goeie tips voor me!!

Tijden geleden een meid leren kennen, na een tijdje contact bleken we elkaar leuk te vinden,. maar dit wou ze niet omdat w hoe dan ook elkaar een half jaar niet konden zien, maar toch kon ze blijkbaar haar gevoel niet tegen houden. ze leek echt verliefd, was ook erg zenuwachtig toen we voor het eerst afspraken, toen hebben we ook gezoend.
daarna hebben we elkaar een hele niet gezien +- 6 maand maar wel veel contact gehad, teveel mischien waardoor ik niet meer intressant ben?

Ze zegt dat ze mij een erg leuke jongen vind,maar dat ze geen relatie meer wil, met niemand niet. ook zegt ze dat het niet goed is om nu wat te beginnen omdat ze dan tijdens de relatie nog teveel aan haar vorige relatie zal denken en dat is natuurlijk niet goed!

Vorige week heb ik haar weer gezien en nu zit ik weer vol met vragen!

Waarom ben ik niet leuk genoeg meer? kan dat gevoel weer terugkomen?

Waarom wil ze me wel blijven zien af en toe? bang dat ik haar vergeet en ik er met een andere meid vandoor ga?

Moet ik haar zeggen dat ik geen contact meer wil? zodat ik mezelf geen pijn doe? of raak ik haar dan helemaal kwijt? of zou ze mij niet kwijt willen en dan mischien juist wel meer willlen?

Was ik er maar gewoon om haar ex te vergeten?

Houd ze me aan het lijntje?

Doet ze dit bij meer jongens? mischien geniet ze gewoon van de aandacht, maar ze vond me toch echt leuk?

Als ze me echt leuk vond, dan kan dat toch niet zomaar over zijn? of kan dat gevoel terugkomen als ze meer rust in haar hoofd kan vinden?

zal ze contact op gaan nemen, als ik dat niet doe?

Ze wil vrienden blijven, ook geeft ze wel es aan dat ze mij sexy vind, waarom doet ze dit? hopen dat ik wel geintreseerd blijf, en haar maar aandacht blijf geven?

Moet ik maar gewoon met andere meiden afspreken, en hopen dat ik haar vergeet? of blijf ik dan toch hopen dat ze jaloers word?

moet ik maar niks zeggen tegen haar en het contact verbreken?

Dit is ff een greep uit de vragen die door mijn hoofd spoken, ik wou dit ff kwijt, als jullie tips hebben wat ik het beste kan gaan doen dat hoor ik dat natuurlijk graag!
  maandag 3 mei 2010 @ 12:06:30 #2
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_80963141
Ik zou gewoon niks doen, geen initiatief nemen. Als zij iets wil, komt ze wel naar jou toe. Jij hebt genoeg gedaan. Op naar de volgende

Of zie je jezelf de rest van je leven met haar spenderen?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_80963146
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef guan86 het volgende:
Waarom ben ik niet leuk genoeg meer? kan dat gevoel weer terugkomen?
Misschien, maar daar moet je niet op gaan zitten wachten. Gewoon het contact verbreken zolang je enige gevoelens voor haar hebt. Het heeft geen zin om zo op iemand te wachten.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:09:38 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80963263
TS geeft zichzelf een hoop valse hoop.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:10:00 #5
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_80963277
Ik zou er zelf geen energie meer in stoppen. Klinkt als een moeilijke tante.
pi_80963312
Je bent niet leuk genoeg.
Noot noot.
pi_80963405
TS, je nu-ex is een aandachtshoer.. volg haar niet want het lost het probleem niet op. Uitmaken.
Google is your friend, abuse your friends
pi_80963567
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Remnant het volgende:
Ik zou er zelf geen energie meer in stoppen. Klinkt als een moeilijke tante.
ze is idd wel moeilijk, maar ik vind haar zo leuk
pi_80963598
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
dat zei ik ook al, maar hoe kan dat zomaar over zijn?
pi_80963602
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef guan86 het volgende:

[..]

ze is idd wel moeilijk, maar ik vind haar zo leuk
Dus je weet al wel dat je met haar moet stoppen? dat je haar zo leuk vindt dat gaat na verloop van tijd wel weg hoor.
pi_80963687
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Dus je weet al wel dat je met haar moet stoppen? dat je haar zo leuk vindt dat gaat na verloop van tijd wel weg hoor.
Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??
pi_80964068
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef guan86 het volgende:

[..]

Nee ik weet niet dat ik met haar moet stoppen, ik heb hoop dat het weer terug zal komen, ze zoekt soms ook contact met mij.waarom??
Komop, je zit gewoon in een soort ontkenningsfase. In je hoofd weet je het allemaal al: er zwemmen meer visjes in de zee, er zijn leukere meisjes dan haar, ze is te moeilijk, we hadden ruzies, we zijn niet voor niks uit elkaar gegaan. Ja toch? Dat je nu verliefd op haar bent dat kan, maar je weet toch al dat het niet gaat lukken? Je hoopt het, maar dat gebeurd gewoon niet. Je kunt je tijd beter in iets anders investeren.
pi_80964346
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef guan86 het volgende:

[..]

dat zei ik ook al, maar hoe kan dat zomaar over zijn?
Ze vond je al die tijd al niet zo leuk, alleen was het zo fijn om aandacht van jou te krijgen.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:44:12 #14
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80964472
Zulke vrouwen moet je het contact meteen mee verbreken.

Dat zijn aandachtshoeren die je gebruiken. Doe jezelf geen pijn door vrienden te blijven en hoop te houden, maar verbreek al het contact.

Geloof me, dat is misschien even moeilijk, maar je bespaart jezelf echt een kut gevoel.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_80964982
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Komop, je zit gewoon in een soort ontkenningsfase. In je hoofd weet je het allemaal al: er zwemmen meer visjes in de zee, er zijn leukere meisjes dan haar, ze is te moeilijk, we hadden ruzies, we zijn niet voor niks uit elkaar gegaan. Ja toch? Dat je nu verliefd op haar bent dat kan, maar je weet toch al dat het niet gaat lukken? Je hoopt het, maar dat gebeurd gewoon niet. Je kunt je tijd beter in iets anders investeren.
We hadden ruzie? niet voor niets uit elkaar gegaan? lees jij ergens dat we een relatie hebben gehad?
pi_80965036
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef guan86 het volgende:

[..]

Eén woord, 2 lettergrepen, 8 letters.
pi_80965102
Zij ziet je nu volgens mij meer als gewone vriend dan als potentiele partner. En ja ook gewone vrienden kunnen sexy, geil, lief, schattig, geweldig zijn. En daar zoek je ook gewoon contact mee. Dus de hoop op een relatie kun je waarschijnlijk wel opgeven. I'm sorry
pi_80965248
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef guan86 het volgende:

[..]

We hadden ruzie? niet voor niets uit elkaar gegaan? lees jij ergens dat we een relatie hebben gehad?
Foutje door deze reactie:
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Metalfrost het volgende:
TS, je nu-ex is een aandachtshoer.. volg haar niet want het lost het probleem niet op. Uitmaken.
Mja, boodschap blijft verder hetzelfde. Het is toch uitzichtloos?
pi_80965568
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eén woord, 2 lettergrepen, 8 letters.
Aandacht, zou heel best kunnen idd.
pi_80965624
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze vond je al die tijd al niet zo leuk, alleen was het zo fijn om aandacht van jou te krijgen.
En daarom wou ze ook met me afspreken en zoenen? geloof ik niet
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 13:17:41 #21
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80965792
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Dit dus, kun je helaas niks aan doen behalve dikke schijt aan hebben...
pi_80965872
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef guan86 het volgende:

[..]

En daarom wou ze ook met me afspreken en zoenen? geloof ik niet
Als je dat niet geloofd is dat dikke pech voor je en kunnen wij je niet verder helpen. Wat toen was is nu niet meer zou ook nog eens van toepassing kunnen zijn nu.
pi_80965993
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Als je dat niet geloofd is dat dikke pech voor je en kunnen wij je niet verder helpen. Wat toen was is nu niet meer zou ook nog eens van toepassing kunnen zijn nu.
Het is zeker dikke pech voor me
moet ik haar zeggen dat ik zo niet verder wil en het contact wil verbreken? zodat ik niet langer onzeker ben?
  maandag 3 mei 2010 @ 13:24:20 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_80966069
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef guan86 het volgende:

[..]

moet ik haar zeggen dat ik zo niet verder wil en het contact wil verbreken? zodat ik niet langer onzeker ben?
Als jij daar onzeker van wordt en dus liever het contact verbreekt moet je dat zeker doen.

En anders zal je moeten accepteren dat zij je niet wil, maar wel evt gebruik wil maken van je gezelschap en je zoenkunsten. Zonder een relatie te hebben of meer voor je te voelen
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 13:25:01 #25
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80966099
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef guan86 het volgende:

[..]

Wat jij moet doen is laten zien dat je niet afhankelijk van haar bent, des te jankeriger jij doet des te meer zij zich zal distantieren van jou, zeg haar dat je NU duidelijkheid wilt, als ze nee zegt zeg je prima dan wil ik niks meer met je te maken hebben en ga je opzoek naar een andere chick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')