Te koop aangeboden:
Diverse aquariums in verband met gedwongen verhuizing. Ik ben niet in staat om alle aquariums mee te nemen.
Het betreft een aquarium van 100x31x40 cm (LxBxH) inclusief kap, de lamp die erin hoort is defect. er zit een externe E-heim pomp bij. bevat 2 eilanden voor mijn 2 muskusschildpadden, een soort dat veel onder water zit en niet aan zonnebaden doet.
![]()
Vraagprijs: 50 euro
Het 2de aquarium is 60x 30x32,5 cm (LxBxH) heeft een interne filter en bevat veel planten, een 5-6tal vrouwlijke volwassen guppen (werpen ong 60 jongen per worp), wat kleine guppen en een siamese algeneter. deze bak heeft altijd dienst gedaan als kweekbak maar mist nu een mannelijke gup.
![]()
Vraagprijs: 40 euro
Het 3de aquarium is een kleine met een gebogen voorruit. 36x26x21 (LxBxH) met een flow60 pomp, hiervan is de lamphouder defect, ik heb hem doormiddel van een plakbandje op de muur vast gemaakt, geen problemen, de bak houd zichzelf grotendeels instand mits voldoende licht. bevat crystel red garnalen en 2 visjes waarvan ik de naam niet meer weet. er staan verschillende planten in en de achterwand en het hout zijn begroeit met mos.
![]()
Vraagprijs: 40 euro
Het laatste aquarium is mijn lievelings bak van 80x40x40 (LxBxH). Bevat momenteel 1 axolotl en kikkervisjes, de achterwand is van back to nature en koste meer dan 200 euro. de filter bestaat uit een E-heim pomp en kleine blokjes filtermateriaal. Ik was nog bezig met deze bak er zit net voor bijna 50 euro aan plantjes in, een mooi blok hout (20 euro) en een nieuwe lamp inclusief reflector (a 35 euro) er zit een afgesneden kap overheen voor het benodigde licht, ik wou dit in een dakgoot verwerken en aan het plafon hangen. om het ontsnappen onmogelijk te maken zit er voor dan nog een plexiglasplaat bij.
![]()
Vraagprijs: 250 euro