SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt niet echt als Deventers...quote:Wat kan een accent toch je impressie van iemand verpesten. Mooie meid in de trein maar met een Deventers accent. Zeven word seuven, hoor word heur...
geen idee, ik heb het niet gehoordquote:Op maandag 3 mei 2010 10:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat voor accent het ook is.. het is wel lelijk
Maar je weet toch wel of je het uberhaupt mooi vindt als iemand zo praat? Ik weet wel dat ik het bij mannen vooral jammer vindt (zo boers) en bij vrouwen is het gewoon echt lelijkquote:
Koffie van thuisquote:Op maandag 3 mei 2010 10:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
beetje goede koffie? Of van dat vieze bruine water dat uit de automaten komt op kantoor?
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Koffie van thuis. Een gewone zwarte bak
.
Ligt een beetje aan de context en de zwaarte van het accent. Meestal vind ik het niet mooi inderdaad.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel of je het uberhaupt mooi vindt als iemand zo praat? Ik weet wel dat ik het bij mannen vooral jammer vindt (zo boers) en bij vrouwen is het gewoon echt lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door cybermans op 03-05-2010 11:11:45 ]
Oh, wij hebben ook een DE-automaat. Maar misschien wordt de onze minder vaak schoongemaaktquote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef TAV74 het volgende:
Koffie hier (DE automaat) is prima te doen moet ik zeggen.
Nog ff deze oude koe tussen Dude en Sunnyquote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan ben ik juist een enorme spiegelaar.. alleen had ik de definitie compleet verkeerd zitten blijkbaar. Blijf de term verwarrend vinden geloof ik..
Nu trouwens wel echt slapen. Maarten van Rossum maar eens mee naar boven nemen
He ja. Maar dat wordt hier pas na de vakantie, vrees ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:10 schreef borisz het volgende:
Als ik genoeg centen heb ga ik wel investeren in een goed koffieapparaat met goede bonen![]()
Koffie bij mijn oom. Maar goed die heeft centen teveel en investeert goed in zichzelf
.
Ik quote mezelf maar even:quote:Op maandag 3 mei 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog ff deze oude koe tussen Dude en Sunny
Ik dacht dat spiegelen meer de definitie had van onbewust of bewust dezelfde lichaamshouding aannemen.
Dat 'spiegelen in emotie' zou ik zelf liever een onbewust empathisch vermogen noemen. Sommige mensen (NFs voornamelijk, en F's in het algemeen) voelen emoties van anderen wat sterker en soms is het heel moeilijk om die emotie je niet eigen te maken. Zoals Tavkap laatst al zei: als er een of andere prank op TV of radio wordt uitgevoerd, dat je dan al de kriebels krijgt en de boel maar uitzet.En NFs zijn vaak alleen maar echt gelukkig als de mensen om hen heen echt gelukkig zijn.
Andere mensen hebben meer het vermogen om hun emotie even opzij te zetten op een manier zodat het hun acties en hun gemoed iets minder beinvloedt.
quote:Spiegelen is voor mij ook echt niet het zelfde als empatisch vermogen. Volgens mij heb jij het over het tweede. Spiegelen vind ik een stuk "oppervlakkiger", zichtbaar gedrag overnemen, empatisch vermogen komt meer uit jezelf op gevoelsniveau.
J vs. P, vraag maar aan mr. CFquote:Op maandag 3 mei 2010 00:59 schreef Duderella het volgende:
Maar serieus: ik denk niet dat je totáál op mijn zus lijkt. Ik vind je een heerlijk wijf, maar ik herken toch ook wel wat trekjes van geldingsdrang bij je. - Waar ik ook erg last van heb. Ik denk wel dat jij daar praktischer in bent. Jij hándelt en ik peins.
Iemand moet het doenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:10 schreef borisz het volgende:
Koffie bij mijn oom. Maar goed die heeft centen teveel en investeert goed in zichzelf
.
Dat dacht ik dus ook.. En dan kan je best ook wat emotie er bij over nemen, maar ik dacht dat het sterke voelen daar niet bij hoorde idd.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat spiegelen meer de definitie had van onbewust of bewust dezelfde lichaamshouding aannemen.
Afhankelijk van leverancier en contract is het verschil tussen die automaten onderling ook erg groot, Toen we hier net DE kregen was het niet te zuipen, n.a.v. de vele klachten zijn andere contractafspraken gemaakt en is de koffie een stuk beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, wij hebben ook een DE-automaat. Maar misschien wordt de onze minder vaak schoongemaakt
Afijn, ik ga zo eens richting postkantoorKookspulletjes ophalen
nou, volgens mij niet helemaal. Dude had het over spiegelen, Son over empathisch vermogen volgens mijn definitie.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat iedereen hetzelfde bedoelde maar er een ander woord voor had.
Maar volgens mij bedoelde Dude dus wel het process wat wij empatisch vermogen noemden, en niet alleen lichamelijk / oppervlakkig spiegelen. Of las ik weer eens te snel terug? Geen zin om terug te lezenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, volgens mij niet helemaal. Dude had het over spiegelen, Son over empathisch vermogen volgens mijn definitie.
Nja, dat gevoel kreeg ik niet. Context van Dude was meer: mensen in je omgeving huilen, je huilt mee. Empathisch vermogen zit meer op: je voelt de pijn van een ander en laat daarom zelf tranen, maakt, even gechargeerd, niet uit of die ander dan zelf huilt of lacht.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoelde Dude dus wel het process wat wij empatisch vermogen noemden, en niet alleen lichamelijk / oppervlakkig spiegelen. Of las ik weer eens te snel terug?
Ja, maar zo als ik het las was het zonder het echt zelf te voelen. Ik kan al verdrietig worden terwijl die emotie nog niet getoond is, hij is onder de oppervlakte aanwezig. Ik voel dat het er zit, al ziet niemand het. Wat ik van Dude (en Bluezz) begreep was dat ze het eerst echt moeten zien bij een ander. Vind ik wel een verschilletje.. (al ben ik niet helemaal zeker of ze dat bedoelden hoor)quote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoelde Dude dus wel het process wat wij empatisch vermogen noemden, en niet alleen lichamelijk / oppervlakkig spiegelen. Of las ik weer eens te snel terug?
Ik snap je, maar bedoelde Dude niet dat je dat écht voelt dan? Maar bedoelde Dude dat je lichaam dan besluit mee te huilen?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, dat gevoel kreeg ik niet. Context van Dude was meer: mensen in je omgeving huilen, je huilt mee. Empathisch vermogen zit meer op: je voelt de pijn van een ander en laat daarom zelf tranen, maakt, even gechargeerd, niet uit of die ander dan zelf huilt of lacht.
Hm, misschien bedoelt Dude dan iets anders dan wat Sonnie bedoelt?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is wel spiegelen zoals ik het zou bedoelen hoor! Extreem meeleven. Als mensen vrolijk zijn, óók vrolijk zijn. Als mensen verdrietig zijn, ook pijn voelen. Dat is heus oprecht! Maar het is dus iets dat je overneemt van je omgeving. Het komt niet uit je diepste gevoelen.
Stel je bent in een vrolijk gezelschap en iemand zegt iets dat je énorm boosmaakt. Ontplof je dan meteen, of pas je je aan aan het gezelschap? Zoiets gaat onbewust, maar maakt wel het verschil tussen heel dicht bij jezelf blijven en spiegelen. En spiegelen is, nogmaals, niet onoprecht of 'nep'.
Tip: ga voor gietijzer.. Ik vond mijn tefalgrillpan 3x niks..quote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)grillpan-preference/
Hopen dat ze hem hier nog hebben
Heb ze allebei gehad: een gietijzer en een tefal teflon ding. Vond ze allebei hun goede kanten en slechte kanten hebben, en aangezien ik geen goedkope (<20 EUR) gietijzeren kan vinden, dan maar van deze aanbieding gebruik maken.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tip: ga voor gietijzer.. Ik vond mijn tefalgrillpan 3x niks..
Maar er zijn mensen die er goed mee om kunnen gaan hoor, al vraag ik me af of die wel echt grillen. Want als ik dat ding te heet liet worden ging hij stinken, trok krom en de teflon liet los
Dat is voor mij echt wezenlijk iets anders, dit komt voort uit een uitingsvorm!quote:Dat is wel spiegelen zoals ik het zou bedoelen hoor! Extreem meeleven. Als mensen vrolijk zijn, óók vrolijk zijn. Als mensen verdrietig zijn, ook pijn voelen. Dat is heus oprecht! Maar het is dus iets dat je overneemt van je omgeving. Het komt niet uit je diepste gevoelen.
Nja in principe zou je een gietijzeren maar 1x hoeven te kopen..quote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ze allebei gehad: een gietijzer en een tefal teflon ding. Vond ze allebei hun goede kanten en slechte kanten hebben, en aangezien ik geen goedkope (<20 EUR) gietijzeren kan vinden, dan maar van deze aanbieding gebruik maken.
Ik heb idd ook veel teflon gegeten bij mijn Tefal grillpan
Was het gezellig met je ex?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Windigo het volgende:
Mja, dat ga ik hier niet op de Cul-SC gooien. Dat zou ik respectloos naar Alexxxxx vinden. Ik wil wel zeggen dat ik het heb uitgemaakt, en dat we allebei zien dat het beter is zo.
heerlijk spul. We hebben een wok, braadpan, grillpan en een koekepan van gietijzerquote:Op maandag 3 mei 2010 11:29 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook een gietijzeren pan.. We hebben niet eens een fatsoenlijke grillpan hier.
Ik heb inmiddels een hele collectiequote:Op maandag 3 mei 2010 11:29 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook een gietijzeren pan.. We hebben niet eens een fatsoenlijke grillpan hier.
Ja die zin ja, als ik dat zo lees, dan is het iets anders, dat bedenk ik me dan ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt wezenlijk iets anders, dit komt voort uit een uitingsvorm!
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja in principe zou je een gietijzeren maar 1x hoeven te kopen..
Ik denk niet dat ik met iemand kan samenleven die niet van orde, planning, afspraken, systematiek houdt.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, dat verhaal met de J en de P die elkaar aanvullen, dat werkt natuurlijk alleen in een relatie. Voor de rest irriteert het alleen maarEn incidenteel in een relatie ook
Ik val op dit gebied heel erg mee, en ik ben in mijn eigen werkorganisatie zelfs een chaoot die gelukkig (maar niet geheel toevallig) nooit iets vergeet, maar afspraken nakomen (en zeker op tijd komen) is wel een halszaak. En op vakantie zonder enige planning is echt een ramp. Wij plannen nooit heel veel, maar gaan wel zo voorbereid dat we terug kunnen vallen op zekerheden.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met iemand kan samenleven die niet van orde, planning, afspraken, systematiek houdt.![]()
![]()
Ben in december met drie van het type 'we plannen heeeeelemaal niks en we komen pas 15 minuten voor de gate sluit op het vliegveld aan, wiiiiiiiiii' mensen op vakantie geweest. Nou, het trok een beetje wit weg langs m'n neus.
Alex heeft elders gepost dat windigo het uitmaakte om weer naar haar ex te kunnen. Dus ik vraag of het gezellig was.quote:
Wow. Hoe bedacht/zag/rook je dat, Lein? Ik bedoel, 't is wel deja vu maar toch.quote:
Het verschil is bij ons dus echt heel groot, en dat werkt inmiddels uitstekend! Gaf in het begin wel flink wat wrijving hoor, dat is zekerquote:Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: het kan een mooie balans opleveren ja, dat geloof ik graagAlleen moet het verschil denk ik niet te groot zijn..
Do, a deer a female deerquote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
ik ben nu al weer een beetje vergeten waar al die letters voor stonden
Daar kunnen wij dan weer totaal niet tegenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaf in het begin wel flink wat wrijving hoor, dat is zeker
lekker danquote:Op maandag 3 mei 2010 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alex heeft elders gepost dat windigo het uitmaakte om weer naar haar ex te kunnen. Dus ik vraag of het gezellig was.
Haaa te laat komenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik val op dit gebied heel erg mee, en ik ben in mijn eigen werkorganisatie zelfs een chaoot die gelukkig (maar niet geheel toevallig) nooit iets vergeet, maar afspraken nakomen (en zeker op tijd komen) is wel een halszaak. En op vakantie zonder enige planning is echt een ramp. Wij plannen nooit heel veel, maar gaan wel zo voorbereid dat we terug kunnen vallen op zekerheden.
Dat plaatst opmerkingen over het wel of niet zijn van relatiemateriaal wel weer in een ander perspectief. Maar goed, daar heb ik verder niets mee te maken uiteraardquote:Op maandag 3 mei 2010 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alex heeft elders gepost dat windigo het uitmaakte om weer naar haar ex te kunnen. Dus ik vraag of het gezellig was.
dat zou ook niets voor mij zijn trouwensquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met iemand kan samenleven die niet van orde, planning, afspraken, systematiek houdt.![]()
![]()
Ben in december met drie van het type 'we plannen heeeeelemaal niks en we komen pas 15 minuten voor de gate sluit op het vliegveld aan, wiiiiiiiiii' mensen op vakantie geweest. Nou, het trok een beetje wit weg langs m'n neus.
ik begrijp dat ook heel slecht. Maar ik ben dan ook met het goedzakkerige typ getrouwdquote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee. Ik dacht dat je helderziend was geworden.
En kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen van nature geneigd zijn naar de wat klootzakkerigere mannelijke bevolkingsgroep te gaan in plaats van de goedzakken?
Jij komt vaak te laat?????quote:Op maandag 3 mei 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haaa te laat komen![]()
Da's de reden waarom mijn score op J altijd wat lager uitvalt dan het zou moeten zijn.
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij komt vaak eigenlijk altijd te laat?????
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee. Ik dacht dat je helderziend was geworden.
En kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen van nature geneigd zijn naar de wat klootzakkerigere mannelijke bevolkingsgroep te gaan in plaats van de goedzakken?
Aaaaach... What doesn't kill you, makes you stronger gaat in dezen ook op voor relatiesquote:Op maandag 3 mei 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar kunnen wij dan weer totaal niet tegen
daar kan ik slecht tegenquote:
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar kan ik slecht tegenik ben bijna altijd op tijd en die bijna komt dan door onvoorziene problemen... ik kan het ook slecht hebben als mensen te laat komen .. ik vind dat eigenlijk een teken dat mensen hun dingen niet op orde hebben/ geen respect voor degene met wie je een afspraak hebt enz
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik begrijp dat ook heel slecht. Maar ik ben dan ook met het goedzakkerige typ getrouwdAllemaal leuk en aardig, van die stoere mannen, maar op de lange termijn wil je toch een vent die een kruik voor je maakt als je buikpijn hebt?
Nou.. zo veel wrijving zou bij ons nog wel eens meer kapot kunnen maken dan ons lief isquote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aaaaach... What doesn't kill you, makes you stronger gaat in dezen ook op voor relaties
Ik bedacht me dit weekend weer eens hoe goed jullie bij elkaar passen en wat het een goed idee was van jullie om voor elkaar te gaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik begrijp dat ook heel slecht. Maar ik ben dan ook met het goedzakkerige typ getrouwdAllemaal leuk en aardig, van die stoere mannen, maar op de lange termijn wil je toch een vent die een kruik voor je maakt als je buikpijn hebt?
Het hoeft ook niet 100% goedzak te zijn, een beetje stoer op z'n tijd is ook OKquote:Op maandag 3 mei 2010 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ikke wel iig!!
Maar te lief kan in het begin ook wat verstikkend werken heb ik wel ervaren.. Maar dat is alleen zo als de klik er blijkbaar niet 100% is, anders zou dat niet zo zijn lijkt me.
Aureliaquote:Op maandag 3 mei 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeiemorgen Aurelia
Hoe voel je je vandaag?
+1 eens!!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar kan ik slecht tegenik ben bijna altijd op tijd en die bijna komt dan door onvoorziene problemen... ik kan het ook slecht hebben als mensen te laat komen .. ik vind dat eigenlijk een teken dat mensen hun dingen niet op orde hebben/ geen respect voor degene met wie je een afspraak hebt enz (als mensen het even laten weten kan ik het iets beter hebben maar dan nog steeds mopper ik mij suf (in mezelf
) dan..
Ik vind te laat komen erg vervelend, maakt niet uit of ik te laat ben of degene waarmee ik heb afgesproken.quote:
herkenbaar iddquote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1 eens!!Voel me altijd heel onbelangrijk als iemand heel nonchalant te laat komt op een afspraak met me. Je kan me net zo goed een klap in het gezicht geven, werkt het zelfde. Is die gene al de hele tijd aan het bellen/smssen om te laten weten hoe de voortgang is en dat het duidelijk is dat de intentie er was om op tijd te komen dan is het weer geen probleem. Het overkomt mij ook wel eens dat door externe factoren ik iets te laat ben, maar ik wring me dan wel in alle bochten om duidelijk te maken dat ik er echt echt echt niets aan kon doen!! Wat ik dus andersom ook verwacht..
Valt me vaak op dat nogal wat vrouwen die altijd klagen over mannen en relaties vallen op het type waarvan je al vanaf 10 km ziet dat ze niet te vertrouwen zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ikke wel iig!!
Maar te lief kan in het begin ook wat verstikkend werken heb ik wel ervaren..
even doorvragen, if yuu don't mindquote:Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
vroeger toen DE een kleiner DEtje was viel ze wel op het klootzakkige tiep... en das altijd een teleurstelling idd![]()
De mr is helemaal geen klootzakkige tiepje, maar een gewoon een goeie man, heerlijk
I knowquote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind te laat komen erg vervelend, maakt niet uit of ik te laat ben of degene waarmee ik heb afgesproken.
Hm, dus je voornaam is niet Aurelia?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef Aure het volgende:
[..]
AureliaWat schattig
Ik voel me prima vandaag! Maar ik baal ervan dat het HBO's vakantie hebben nuNu duurt het nog langer eer ik die brief krijg
Haha neequote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, dus je voornaam is niet Aurelia?
Nouja, worth it.
Juist. Maar waar ik misschien nog wel slechter tegen kan: mannen die tegenover hun vrienden/andere mannen ineens heel anders doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
te lief is echt niet ok hoor. verschrkkelijk, t moet wel een man blijven.
Ik heb echt niets (relatietechnisch he?) met touchy feely lieve mannen die bijv een sterke vrouwlijke kant hebben.
be a man , zonder een boer of hufter te zijn natuurlijk
Goed, net werk afgemaakt, en ik probeer al een kwartier naar de stad te gaan om even die grillpan en wat andere dingen te kopen.quote:
saaie post dus ff zoquote:Op maandag 3 mei 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
even doorvragen, if yuu don't mind
Welke eigenschappen die de 'slechte' klootzakkerige types ook hebben, heeft de 'goede' Rt ook? Is dat die licht dominante, licht arrogante 'air' waar je het eerder over had?
[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 03-05-2010 12:24:52 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Haha succes!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, net werk afgemaakt, en ik probeer al een kwartier naar de stad te gaan om even die grillpan en wat andere dingen te kopen.
Daarna terug om 'lekker' te studeren.
Dus, toei
Getver, jaquote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juist. Maar waar ik misschien nog wel slechter tegen kan: mannen die tegenover hun vrienden/andere mannen ineens heel anders doen.Dan ineens stoer lopen doen of 'vrouwonvriendelijke' opmerkingen gaan maken. Mannen die dat doen verdenk ik er altijd van geen ruggengraat te hebben en totaal onder de plak te zitten en dat als compensatie te gebruiken
![]()
ja idd van die mannen die ineens heel raar gaan doen als er andere mannen in de buurt zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juist. Maar waar ik misschien nog wel slechter tegen kan: mannen die tegenover hun vrienden/andere mannen ineens heel anders doen.Dan ineens stoer lopen doen of 'vrouwonvriendelijke' opmerkingen gaan maken. Mannen die dat doen verdenk ik er altijd van geen ruggengraat te hebben en totaal onder de plak te zitten en dat als compensatie te gebruiken
![]()
Iets stoers en ongrijpbaars ja..quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Getver, ja![]()
Ik ben het wel met DE eens ook; Ik kan ook de stoere kant van mijn Meneer erg waarderen, dat is dan sexy ofzo. Misschien is dat waarom vrouwen op 'slechte'mannen vallen?
Maar goed, op 'sexy' alleen kun je niet samen oud worden.quote:
O dat zou heel goed kunnen steer, ik heb geen idee van de definitie. Ik gaf maar aan hoe ik het interpreteerde. Welke letters was ik trouwens ook al weer steer, na die test? Ik vergeet het steeds.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat 'spiegelen in emotie' zou ik zelf liever een onbewust empathisch vermogen noemen. Sommige mensen (NFs voornamelijk, en F's in het algemeen) voelen emoties van anderen wat sterker en soms is het heel moeilijk om die emotie je niet eigen te maken. Zoals Tavkap laatst al zei: als er een of andere prank op TV of radio wordt uitgevoerd, dat je dan al de kriebels krijgt en de boel maar uitzet.En NFs zijn vaak alleen maar echt gelukkig als de mensen om hen heen echt gelukkig zijn.
Andere mensen hebben meer het vermogen om hun emotie even opzij te zetten op een manier zodat het hun acties en hun gemoed iets minder beinvloedt.
Dat ongrijpbare lukt welquote:
Ik bedoelde wat steer zegt: de pijn van andere voelen (of hun geluk etc.) Empathisch vermogen dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, dat gevoel kreeg ik niet. Context van Dude was meer: mensen in je omgeving huilen, je huilt mee. Empathisch vermogen zit meer op: je voelt de pijn van een ander en laat daarom zelf tranen, maakt, even gechargeerd, niet uit of die ander dan zelf huilt of lacht.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef DarkElf het volgende:
voor iedereen nu denkt dat ik oogkleppen op heb: de mr is nog steeds een gewone man dus annoying bij tijd en wijlen hoor
ja, dat is wel erg makkelijk! Als we ons niet allemaal strak aan de juiste definities houden wordt het natuurlijk een zootje hier in de SCquote:Op maandag 3 mei 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat steer zegt: de pijn van andere voelen (of hun geluk etc.) Empathisch vermogen dus.![]()
Dat wat jij noemt, zou ik dan weer 'meeliftgedrag' noemen. Ach ja, zo geven we er allemaal maar een naam aan.
Wat bedoel je met 'definitie' precies?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, dat is wel erg makkelijk! Als we ons niet allemaal strak aan de juiste definities houden wordt het natuurlijk een zootje hier in de SC
De beschrijving van wat iets isquote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'definitie' precies?
JA! Ik ben er! *aandacht* Wat is je vraag?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef Duderella het volgende:
LEIN! Ben je er? Geef mij andacht! Ik heb een vraag!!!
Hoe was het met de fietsers en de pasta??quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JA! Ik ben er! *aandacht* Wat is je vraag?
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
vieze hond.. maar goed, moest toch al stofzuigen.. wacht wel tot ie droog is..
Onze Sam??quote:Op maandag 3 mei 2010 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:vieze hond.. maar goed, moest toch al stofzuigen.. wacht wel tot ie droog is..
Ja goed, het waren er véél meer dan we verwacht hadden! Een stuk of 60 en vrijwel alles is op gegaan, we hadden 18 stokbroodjes gebakken, salade met tomaat en olijven, 2 gróte pannen bonen/pastasoep, pasta carbonara en pasta met ansjovis bedacht.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef Duderella het volgende:
Hoe was het met de fietsers en de pasta??
Het kwam ook min of meer in golven, dus na de eerste golf was de carbonara klaar en kwam de 2e golf. Maar we hadden eigenlijk wel te weinig eten, dat was wel jammer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Aure het volgende:
Wooow LeinIk zou dik in de stress schieten van zoiets
Wel beter dat alles op is gegaan!
Klinkt héél druk, maar ook héél gaaf!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja goed, het waren er véél meer dan we verwacht hadden! Een stuk of 60 en vrijwel alles is op gegaan, we hadden 18 stokbroodjes gebakken, salade met tomaat en olijven, 2 gróte pannen bonen/pastasoep, pasta carbonara en pasta met ansjovis bedacht.
De carbonara is op gegaan, de soep ook, de salade ook, het stokbrood ook. De pasta met ansjovis is pasta met knoflook geworden omdat we nog een veganistische fietser kregen. En we hebben ook nog 6 potten met bockworst opgewarmd.
Het was echt hysterisch, vanaf 6 uur zaten we te wachten en om half 8 kwam de eerste groep, de laatste 2 gingen om half 1 weg. Het was druk maar wel tof
Oh wel fijn dat er nog gasten meehielpen danquote:Op maandag 3 mei 2010 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kwam ook min of meer in golven, dus na de eerste golf was de carbonara klaar en kwam de 2e golf. Maar we hadden eigenlijk wel te weinig eten, dat was wel jammer.
Maar goed dat Kaas er ook was, en nog wat andere gasten die meehielpen, anders was ik echt in de stress-stand gegaan
Sorry Steerquote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
jij word ook nog wel eens getemd hoorquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij word ook nog wel eens getemd hoor
voor je het weet heb je een relatie en over een paar jaar loop je met een maxicosi te sjouwen
ja dat is t ook eigenlijk wel. veel heen en weer rijden, veel bloedprikken en vooral veel wachten natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef Duderella het volgende:
DE, sterkte met de medische molen. Kan me voorstellen dat dat nog een heel intensief staartje is.
oh, maar ik ken genoeg types die (zo ver ik dat kan inschatten) een stuk erger waren dan hij en binnen een paar jaar volledig in het brave gezinsleven gesleurd waren.quote:
Het was dan ook geen grapje van mequote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
oh, maar ik ken genoeg types die (zo ver ik dat kan inschatten) een stuk erger waren dan hij en binnen een paar jaar volledig in het brave gezinsleven gesleurd waren.
haha ik zie jou rustig totaal flippen als je vader word en totaal niet meer kanquote:
Zeker wanneer het er carrière-technisch bij gaat horen dat je een knappe vrouw en twee hockeyende kinderen naast je maitresse hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
oh, maar ik ken genoeg types die (zo ver ik dat kan inschatten) een stuk erger waren dan hij en binnen een paar jaar volledig in het brave gezinsleven gesleurd waren.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeker wanneer het er carrière-technisch bij gaat horen dat je een knappe vrouw en twee hockeyende kinderen naast je maitresse hebt.
Goeie vraagquote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
1 maitresse maar? of telt de secretaresse niet mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeker wanneer het er carrière-technisch bij gaat horen dat je een knappe vrouw en twee hockeyende kinderen naast je maitresse hebt.
De één sluit de ander niet uit, toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
1 maitresse maar? of telt de secretaresse niet mee?
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef DarkElf het volgende:
Thanks voor je openheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk echter dat wat het meest aantrekkelijk is aan de 'klootzakkerige' types is, dat ze júist ontzettend aan zichzelf denken. Zichzelf op de eerste plaats zetten. Grenzen afbakenen. Ruggegraat tonen als iets ze niet bevalt. Nooit excuses zoeken voor zichzelf. Kortom, op een manier sterk zijn, want de grootste libidowegnemer bij vrouwen is wel wanneer je als man geen ruggegraat kan tonen.
Dus eigenlijk trekt de benaming 'klootzakkerige type' de lading niet helemaal. Je hebt klootzakken die echt geen reet geven om andere mensen en alleen aan zichzelf denken, en je hebt types die zichzelf duidelijk op de eerste plaats zetten, en voor zover 'fair' is pakken wat er te pakken valt.
Beide bezitten ongeveer dezelfde aantrekkelijke eigenschappen. Ik denk ook niet eigenschappen (zelfs egoïsme, jaloezie) per definitie 'slecht' zijn. Mensen kúnnen eigenschappen aanwenden om slecht te zijn, maar eigenschappen zélf kunnen niet slecht of goed zijn.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 03-05-2010 14:48:23 ]Confidence through competence
INFP, de dromerige idealist.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat zou heel goed kunnen steer, ik heb geen idee van de definitie. Ik gaf maar aan hoe ik het interpreteerde. Welke letters was ik trouwens ook al weer steer, na die test? Ik vergeet het steeds.
Zeker.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef Laydina het volgende:
Is het eigenlijk niet zo dat de 'goedaardige mannen' (die misschien weinig aan de vrouw komen) niet juist de types zijn die vrouwen vaak op een voetstuk plaatsen? Maar dan een beetje op de negatieve manier als in teveel en te graag?
Artikel van vandaag op nu.nlquote:'Mooie vrouw zorgt voor veel stress bij man'
Uitgegeven: 3 mei 2010 12:49
Laatst gewijzigd: 3 mei 2010 13:04
AMSTERDAM – Mannen die alleen worden gelaten met een mooie vrouw maken grote hoeveelheden van het stresshormoon cortisol aan. Dat blijkt uit een nieuw wetenschappelijk onderzoek, zo melden Britse media.
© ANP
Onderzoekers van de Universiteit van Valencia lieten 84 mannelijke proefpersonen vijf minuten lang een Sudoku oplossen in het gezelschap van twee vreemden: een man en een mooie vrouw.
Eén van de twee vreemden vertrok vervolgens, zodat de deelnemers aan het experiment alleen achterbleven met de man of de vrouw. Daarna werd de aanwezigheid van het stresshormoon cortisol in hun bloed gemeten.
De resultaten zijn opmerkelijk, zo vindt de Britse krant The Daily Telegraph.
Wanneer de vrouw vertrok en de twee mannen achterbleven, had dat geen invloed op het stressniveau van de proefpersonen. Maar als de man opstond en de puzzelaars alleen achterbleven met de vrouw, maakten ze opeens veel meer cortisol aan.
Onbereikbaar
Vooral mannen die het gevoel hadden dat de vrouw voor hen onbereikbaar was, bleken tijdens het onderzoek erg veel van het stresshormoon te produceren.
Een verhoogde aanmaak van cortisol is op korte termijn niet schadelijk. Het zorgt zelfs voor een verhoogde alertheid. Op lange termijn kunnen hoge waardes van het stresshormoon echter leiden tot gezondheidsklachten, zoals diabetes en hartziektes.
Interactie
“Deze studie laat zien dat cortisolwaardes bij mannen toenemen nadat ze worden blootgesteld aan een ontmoeting van vijf minuten met een jonge, aantrekkelijke vrouw”, zo schrijven de onderzoekers in hun studie. “Dit bewijst dat interactie met andere personen een directe invloed kan hebben op de aanmaak van cortisol.”
Vrouwen hoeven dat niet uit te testen, het straalt wel uit bij de man. Het eerste half uur kan je het vaak wel merken zeg maar.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeker.
Ja-knikken bij alles wat een vrouw zegt, je eigen plannen aanpassen als een vrouw daarom vraagt, z'n hele leven opzij zetten om de vrouw het naar de zin te maken....
Vrouwen merken dit ook wel, testen steeds meer dingen uit om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, en als blijkt dat die vent echt alles doet wat jij vraagt, dan dringt het besef door: 'waarom zou ik bij een man willen zijn die niet voor zichzelf kan opkomen?' Je hebt een sparring partner nodig in het leven, geen caddy. Geldt overigens min of meer voor beide geslachten.
Ik ben nog geen vrouw tegengekomen die dat niet onbewust test.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven dat niet uit te testen, het straalt wel uit bij de man. Het eerste half uur kan je het vaak wel merken zeg maar.
En tja dan moet je dat als vrouw ook leuk vinden. Dan nog niet eens van dat ie geen ruggengraat heeft, maar meer dat een vrouw toch graag veroverd wil worden, wat tegengas wil hebben en gewoon een vent met een eigen mening. (tenminste, ik wel)
quote:
Dit is direct wel heel erg het andere uiterste hoor. Er zijn echt mannen ook met ruggegraat die geen klootzak zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeker.
Ja-knikken bij alles wat een vrouw zegt, je eigen plannen aanpassen als een vrouw daarom vraagt, z'n hele leven opzij zetten om de vrouw het naar de zin te maken....
Vrouwen merken dit ook wel, testen steeds meer dingen uit om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, en als blijkt dat die vent echt alles doet wat jij vraagt, dan dringt het besef door: 'waarom zou ik bij een man willen zijn die niet voor zichzelf kan opkomen?' Je hebt een sparring partner nodig in het leven, geen caddy. Geldt overigens min of meer voor beide geslachten.
Yup, natuurlijk. Zie mijn edit(slet) verduidelijking van de laatste alinea hier:quote:Op maandag 3 mei 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is direct wel heel erg het andere uiterste hoor. Er zijn echt mannen ook met ruggegraat die geen klootzak zijn.
Ik schrijf 'm nu op!quote:
Tja ik heb t mezelf nog niet zien testen. Onbewust of bewust. Maar dat ligt natuurlijk ook aan wat je daaronder vindt vallen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben nog geen vrouw tegengekomen die dat niet onbewust test.
Zelfde als wanneer een vent al dan niet onbewust ff de boobies van de vrouw checkt als hij er een tegekomen. ff de marktwaar keuren.![]()
Daarom moet je je goed beseffen dat MBTI het geen recept is van hoe je je zou moeten gedragen, maar een afspiegeling van wat je voorkeuren zijn. En dan nog: de test is geen blueprint van hoe jij je leven moet leiden, maar meer een soort afspiegeling van hoe je vaak kan zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm nu op!
Hoewel ik me er verder niet te veel mee bezighoud, want ik denk dat zo'n typering ook een self fulfilling prophecy is, met een sterk horoscoopeffectgehalte.
en dat laatste is natuurlijk irritant (soms)... Maar ook voorbeelden als iemand die op een eerste date een roos of een kadootje wil meenemenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het klopt wel dat het vaak 'uitstraalt' ja. Nerveus lachje, beetje ineengeboven postuur, veel (goedkeurig) vragen....
Da's affectie kopen idd.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:01 schreef Laydina het volgende:
[..]
en dat laatste is natuurlijk irritant (soms)... Maar ook voorbeelden als iemand die op een eerste date een roos of een kadootje wil meenemenOf dingen doet of laat omdat het in de regel 'zo hoort' en niet omdat ie het wil (bv vrouwen laten winnen met een spelletje)
![]()
Alleen maar dingen doen die zij leuk vindt, alleen maar over haar praten.
tja toch dat voetstuk..
Ga het nog druk krijgen zoquote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
De één sluit de ander niet uit, toch?
Ik hoor ineens dat ik moet overwerkenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:ben ik weer.. geen schoenen, wel boeken. En nu moet ik eigenlijk heeel nodig opruimen hier, maar daar heb ik echt geen zin in!
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nooit excuses maken voor wie je bent, tenzij je van jezelf oprecht denkt dat je unfair tegen iemand bent geweest.
Dat proberen ze niet altijd. Sommigen denken echt dat een vrouw dat leuk vindt. En zien niet in dat het bv over kan komen als een wanhoopsactie ofzo.quote:
Die zich onderscheiden door verschillende outfitjesquote:Op maandag 3 mei 2010 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
Maar jij wordt toch mijn vrouw, maitresse en secretaresse?
Dat is het niet, zoals Steer al uitlegt. Het geeft inderdaad je voorkeuren aan en is geen leidraad, je bent zelf degene die zich een weg heeft gevonden in de manier waarop je daarmee omgaat. Als het in beton gegoten zou zijn zou je jezelf nooit kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoewel ik me er verder niet te veel mee bezighoud, want ik denk dat zo'n typering ook een self fulfilling prophecy is, met een sterk horoscoopeffectgehalte.
Ik denk dat ze onbewust zelf niet doorhebben dat het affectie kopen is. Want dat is het wel: 'Ik koop iets voor jou, en ik hoop dat je me daarmee leuker vindt en dat ik grotere kans heb om met je naar bed te gaan'quote:Op maandag 3 mei 2010 15:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat proberen ze niet altijd. Sommigen denken echt dat een vrouw dat leuk vindt. En zien niet in dat het bv over kan komen als een wanhoopsactie ofzo.
hmm, dan helpt het weinig. Kom ik wel wat eerder thuisquote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
in dat geval laat ik jou troep allemaal liggen
Pics plsquote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die zich onderscheiden door verschillende outfitjes
Ja ik snap wat de bedoeling is, maar ik denk dat al het gepraat en gedenk erover, tot het effect kunnen leiden dat ik beschrijf.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom moet je je goed beseffen dat MBTI het geen recept is van hoe je je zou moeten gedragen, maar een afspiegeling van wat je voorkeuren zijn. En dan nog: de test is geen blueprint van hoe jij je leven moet leiden, maar meer een soort afspiegeling van hoe je vaak kan zijn.
De persoon die je in de spiegel ziet, is een afspiegeling van jou, niet andersom.
Dat Tavkap en Sonnie al gauw na hun ontmoeten door hadden dat ze in veel dingen hetzelfde waren, komt doordat ze beide eigenschappen hebben die onder de INFJ-noemer zouden kunnen vallen. Het is dus niet andersom zo, dat ze elkaar leuk vinden ómdat ze INFJ zijn.
Hoop dat ik het zo duidelijk uitleg.
Ow onbewust mnisschien wel ja. Maar het helpt ze juist niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onbewust zelf niet doorhebben dat het affectie kopen is. Want dat is het wel: 'Ik koop iets voor jou, en ik hoop dat je me daarmee leuker vindt en dat ik grotere kans heb om met je naar bed te gaan'
Het is dan een onbewust onvermogen, dat je er niet in gelooft dat de vrouw jóu leuk kan vinden voor wie je bent, en niet voor wat je voor haar doet.
Je hebt wat dat betreft wel gelijk hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ik snap wat de bedoeling is, maar ik denk dat al het gepraat en gedenk erover, tot het effect kunnen leiden dat ik beschrijf.
Plus dat ik na een tijdje van navelstaarderij, altijd wat dwars word. Eigenlijk hou ik er niet zo van.Of ik heb er het geduld niet voor, of zo, zoiets.
![]()
Nou! Voor je het weet ga ik schilderen, musiceren en dichten! Ik geloof niet dat de wereld daar op zit te wachtenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
Ik schrijf 'm nu op!
Als je denkt dat hiermee alle mensen in 4 categoriën te duiden zijn en dat je dus direct iedereen kent en kunt doorgronden heb je het niet helemaal begrepen neequote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje op een MBTI-forum elders op teh internetzen als ik soms die mensen daar over MBTI zie praten denk ik echt:
Zo van: ESTP vriend heeft mij (INFP) gedumpt., wat is er fout gegaan? Ja hallo?
Dat je gewoon niet leuk genoeg bent geweest?
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Steer, leuk nu.nl stukjeMijn contact bij Google kreeg op zijn 5e of zo sollicitatiegesprek een fotomodelachtige dame als interviewer en zei tegen mij dat hij sterk het vermoeden had dat zijn stress copingsmechanismen werden getest
Ja, te lang niet gezien eigenlijkquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die zich onderscheiden door verschillende outfitjes
Trein vanuit Almelo zat inderdaa afgeladen vol zag ik net.quote:
Dat valt te regelenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan ook de verpleegkundige en dokter erbij
Er rijden hier om de 5 minuten (fo minder) treinen vanuit hengelo en enschede.. dus niet alleen die ene treinquote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Trein vanuit Almelo zat inderdaa afgeladen vol zag ik net.
Klopt, kom net van station Hengelo, rijdt inderdaad een extra pendeldienst.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er rijden hier om de 5 minuten (fo minder) treinen vanuit hengelo en enschede.. dus niet alleen die ene trein
niet allemaal, maar vast nog wel een stapelquote:Op maandag 3 mei 2010 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Free, hebben jullie die verhuisdozen nog?
Geraffineerde steek onder waterquote:Op maandag 3 mei 2010 17:40 schreef z80 het volgende:
als ik het zo lees, ben ik blij dat ik niet wat lekkers en of een flesje wijn gehaald heb
voor een zekere dame hier.
Bij Dille en Kamille!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:32 schreef Ml-etje het volgende:kan iemand mij vertellen waar je nog een boterkoekvorm met zo'n ronddraaiend schuifje kunt vinden??
zo was deze niet bedoeld.quote:
Nouja, zo lees ik m in ieder geval. Kan aan mij liggen hoorquote:
Thnx maar dat is voor mij heel ver wegquote:
Hmm. Blokker? Of anders een gespecialiseerde kookwinkel?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Thnx maar dat is voor mij heel ver wegen wil hem morgen na het werk even halen.
Hey, je beschrijft hier mijn exman. God wat is dat irritantquote:Op maandag 3 mei 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen merken dit ook wel, testen steeds meer dingen uit om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, en als blijkt dat die vent echt alles doet wat jij vraagt, dan dringt het besef door: 'waarom zou ik bij een man willen zijn die niet voor zichzelf kan opkomen?' Je hebt een sparring partner nodig in het leven, geen caddy.
Echt waar?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, je beschrijft hier mijn exman. God wat is dat irritant![]()
Ja, het is hem helemaal, hij kan eigenlijk nu dat er geen enkel (klein-) kind meer thuis is om voor te zorgen of hem gezelschap te houden ook maar slecht voor zichzelf zorgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Echt waar?![]()
Ik dacht dat 'ie alleen non-ambitieus was.
De hema had ze niet maar misschien de blokker wel en anders inderdaad naar het enorm dure kookwinkeltje hierquote:Op maandag 3 mei 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm. Blokker? Of anders een gespecialiseerde kookwinkel?
Nou, ik heb dus een nieuw huis, dus eigenlijk wel ja!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef freecell het volgende:
[..]
niet allemaal, maar vast nog wel een stapel
Nodig?
Jups, en dat slapen kan ik niet grrrquote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, zo lees ik m in ieder geval. Kan aan mij liggen hoor
Ik ga nog even proberen wat te slapen. Eerste nachtdienst is altijd zó verrot moeilijk qua slapen
Met z'n 3'en, Isa zit er óók inquote:Op maandag 3 mei 2010 18:11 schreef MissHobje het volgende:
Jups, en dat slapen kan ik niet grrr
gezellig samen nachtdienst
Succes Leinemeis
pm me ffquote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus een nieuw huis, dus eigenlijk wel ja!.
Alex, ook bedankt voor het aanbod! Als je ze kwijt wil hou ik me aanbevolen! Al denk ik niet dat ik er héél veel nodig ga hebben.
haha leuk!quote:
Nouquote:
Telefoon wil niet meer internetten, en ook niet op FoK! helaasquote:Op maandag 3 mei 2010 18:16 schreef Isabeau het volgende:
haha leuk!
Alleen jij kan niet op fok he, Lein?
die boterkoekvorm?quote:
Wat vaag? Even langs de telefoonwinkel?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Telefoon wil niet meer internetten, en ook niet op FoK! helaas
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus een nieuw huis, dus eigenlijk wel ja!.
Alex, ook bedankt voor het aanbod! Als je ze kwijt wil hou ik me aanbevolen! Al denk ik niet dat ik er héél veel nodig ga hebben.
Is goed, dank je wel lieverd!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Mocht je nog nodig hebben na freecell haar dozen, kom ik er wel een paar brengen, je weet me te vinden, ik ben geen trouwe CUL SC lezer
Hmm....dat viel tegen. Nu nog op kantoorquote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna tijd om naar huis te gaanMag ook wel. Ben het al weer helemaal spuugzat hier
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef freecell het volgende:
Leander slapend door de maand....
Elke avond om 23:00 een foto.
En we leggen hem heus altijd in bed onder de dekens en mét slaapzakje aan....
En ja, hij slaapt op elke foto
Hoe was het?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:16 schreef DarkElf het volgende:
hehe ein-de-lijk thuis! pfff
vooral lang wachtenquote:
Ja heh! Het was echt súper drukquote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens, Lein wat hebben jullie gebikkeld met dat voeren van fietsers
Maar je hebt dus wél het vooruitzicht te stoppen met die bloedverdunners?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:44 schreef DarkElf het volgende:
vooral lang wachtenmaar goed, bloedvat is nog niet helemaal vrij dus moet nog een maand doorgaan met de bloedverdunners. verder net van de huisarts gehoord dat mijn stolling helemaal niet goed is nog dus weer een aanpassing van de medicijnen. (blijkbaar erg moeilijk goed te krijgen).
Maar wel verbetering?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vooral lang wachtenmaar goed, bloedvat is nog niet helemaal vrij dus moet nog een maand doorgaan met de bloedverdunners. verder net van de huisarts gehoord dat mijn stolling helemaal niet goed is nog dus weer een aanpassing van de medicijnen. (blijkbaar erg moeilijk goed te krijgen).
Yes!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wél het vooruitzicht te stoppen met die bloedverdunners?
yes gelukkig welquote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik kan alleen bellen. Met mijn eigen telefoonquote:Op maandag 3 mei 2010 18:57 schreef MissHobje het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaadas helemaal gezellie, zal ff inloggen vannacht
msn enzo dat kan dan weer niet
He verdullemequote:Op maandag 3 mei 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan alleen bellen. Met mijn eigen telefoon
Maar. DE. Iederéén is toch wild enthousiast als hij jou ziet?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:00 schreef DarkElf het volgende:
De dr was ook helemaal enthousiast toen hij me zag.
selbstverständlichquote:Op maandag 3 mei 2010 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar. DE. Iederéén is toch wild enthousiast die jou ziet?
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, dan maar even vaker naar de Doc die dan elke keer wat kan tweaken aan het recept voor bloedverdunners, zodat je steeds de juiste combi voorgeschoteld krijgt DE.En ik wil nogmaals zeggen dat je zó ontzettend veel bent opgeknapt al sinds je zwakjes uit het ziekenhuis kwam.
![]()
![]()
Oh en Lein + Plenkie: goed gevoed.Honderden hongerige fietsers samen voeden is natuurlijk wel hét ultieme opstapje naar 1 baby voeden he?
![]()
Niet zo lang volgens mijquote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
ga zo eens voor mezelf vast de salade maken.
(iemand enig idee hoe lang gebakken pancetta knapperig blijft? de mr zit nog vast in aachen ( is hij erg blij meeen eet dus later...)
bak t straks wel vers voor hemquote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet zo lang volgens mij![]()
btw ´t was idd druk op de weg vanmiddag
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
stond je daar tussen ja? Wat een chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |