Ik denk dat iemand er in geslaagd is om heel veel accounts aan te maken, en dit voor de lol gepost heeft. Kijk maar eens naar de naam van de organisator.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef theguyver het volgende:
https://www.fastcompany.c(...)ging-to-raid-area-51
Interessant 🤔
Dat denk ik niet hoor, de posts hebben ook allemaal veel commentaar van echte users, en 400k bots op Facebook zullen echt niet heel lang bestaan, dat wordt meestal binnen een paar uur in de kiem gesmoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:07 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand er in geslaagd is om heel veel accounts aan te maken, en dit voor de lol gepost heeft. Kijk maar eens naar de naam van de organisator.
Paar jaar geleden project x feestje zo'n 30.000 man had zich aangemeld en zo'n 3000 man kwam ook opdagen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:07 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand er in geslaagd is om heel veel accounts aan te maken, en dit voor de lol gepost heeft. Kijk maar eens naar de naam van de organisator.
We zullen zien..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:10 schreef illusions het volgende:
Het is natuurlijk wel een ludieke actie die waarschijnlijk geen doorgang vindt.
Zie de post ook:
P.S. Hello US government, this is a joke, and I do not actually intend to go ahead with this plan. I just thought it would be funny and get me some thumbsy uppies on the internet. I'm not responsible if people decide to actually storm area 51
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:10 schreef illusions het volgende:
Het is natuurlijk wel een ludieke actie die waarschijnlijk geen doorgang vindt.
Zie de post ook:
P.S. Hello US government, this is a joke, and I do not actually intend to go ahead with this plan. I just thought it would be funny and get me some thumbsy uppies on the internet. I'm not responsible if people decide to actually storm area 51
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |