eurhm, in eerste instantie 1,5 flesjequote:Op maandag 3 mei 2010 09:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoeveel liter heb je er weer in moeten gooien? Het lijkt mij niet helemaal normaal nee.
Nooit een plasje koelwater onder je auto zien liggen toevallig? Je koppakking zal het niet zijn. Anders heb je wel héél sportief gereden.![]()
Dan zou ik toch maar eens langs de garage gaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:39 schreef KELDER het volgende:
[..]
eurhm, in eerste instantie 1,5 flesjegeen idee hoeveel dat is, totdat die weer op 'max' stond iig
Nu dus de rest van dat 2e flesje...
Auto is 5 maanden op de weg.. dan denk ik dat er best wat over af te spreken valt. (ondanks dat het niet onder de garantie valt in de meeste gevallen).quote:
Geen eens acteren voor nodig in het geval van de TSquote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
Dit zijn wel dingen die vaak in de kleine lettertjes staan. al blijft aantonen altijd problematisch..
Overigens ben ik met je eens dat het wel erg vlot is, en ja het is een nieuwe auto, dus gewoon je blonde gezicht opzetten en de vermoorde onschuld spelen zóu je kunnen redden natuurlijk
Mwahhh. die vermoorde onschuld geloof ik geen kont van; hij voelde wel degelijk nattigheid volgens mij;quote:Op maandag 3 mei 2010 21:32 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Geen eens acteren voor nodig in het geval van de TS
En vwb dat 'blonde (lees: naieve) gezichie'; moet hij dan wel die ondeugende grijns uit zijn fobo thuislaten; zo'n koppie naast je voor het verkeerslicht en ik weet al psiesjh hoe laat het isquote:Op maandag 3 mei 2010 09:30 schreef KELDER het volgende:
Ik rij wel vrij sportief (hard/snel optrekken, soms hoge toeren in lage versnelling), kan dit er iets mee te maken hebben?
Dit hoeft er niet per se mee te maken hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:30 schreef KELDER het volgende:
Ik rij wel vrij sportief (hard/snel optrekken, soms hoge toeren in lage versnelling), kan dit er iets mee te maken hebben?
Of lekt er gewoon ergens iets (tijdens het rijden, wanneer het systeem onder druk staat). Verder heb je wel gelijk mbt koude motor, maar vind het wat ver gaan om dat direct als oorzaak aan te wijzen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dus de vraag is eigenlijk: rijd je met koude motor net zo sportief als met een warme motor, of rijdt je alleen sportief met een warme motor? Indien het eerste dan lijkt het me duidelijk wat de oorzaak van je probleem is.
Kan dat er iets lekt inderdaad, dan lijkt me dat gewoon een fout bij de fabriek ofzo? Lijkt mij sterk dat er anders al bij zo een nieuwe auto zo'n lek zit.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Of lekt er gewoon ergens iets (tijdens het rijden, wanneer het systeem onder druk staat). Verder heb je wel gelijk mbt koude motor, maar vind het wat ver gaan om dat direct als oorzaak aan te wijzen.
Ik zou niet weten of het hele systeem getest wordt in de fabriek, of dat de radiator etc vooraf al los getest zijn (waarschijnlijk wel) en dat ze daar op vertrouwen. Maar ik zou het niet uitsluiten (zoals ik eerder gepost heb zou ik dat lekker door de dealer laten doen bij een auto van 5 maanden oud) kan in ieder geval 2 mensen opnoemen bij wie een nieuwe auto lekkage had (een mazda en een honda) omdat iets niet fatsoenlijk gemonteerd was. Bij de honda een stuk rubber wat niet goed afsloot en bij de mazda ontbrak er ergens wat montage kit bij de achter lamp unit.. dus ach een peugeot met een iets te losse slangenklem.. wie weet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Kan dat er iets lekt inderdaad, dan lijkt me dat gewoon een fout bij de fabriek ofzo? Lijkt mij sterk dat er anders al bij zo een nieuwe auto zo'n lek zit.
En over de koude motor: een compleet nieuw blok met temperaturen rond het vriespunt richting het rood trappen lijkt me een heel erg directe oorzaak en niet meer dan logisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |