abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 08:59:50 #1
179992 Mopst3r
Believe...
pi_80958540
Ja hoor de helft van mijn collega's krijgt geen loonsverhoging, bonus wordt niet aan gedaan dit jaar maar wel lekker met zn allen 5 miljard in griekenland pompen.

Gaat goed Nederland
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_80958560
Eens met de klacht
  maandag 3 mei 2010 @ 09:01:47 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_80958562
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:59 schreef Mopst3r het volgende:
Ja hoor de helft van mijn collega's krijgt geen loonsverhoging, bonus wordt niet aan gedaan dit jaar maar wel lekker met zn allen 5 miljard in griekenland pompen.

Gaat goed Nederland
Als het zo goed gaat, wat is je klacht dan?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Forum Admin maandag 3 mei 2010 @ 09:02:19 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_80958570
Gelukkig doen de Grieken zelf ook helemaal geen concessies.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:02:29 #5
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80958571
Oogkleppen op..?

Als Griekenland omvalt, kan jij doen naar jouw pensioenfonds.

Er zit gigantisch veel geld in schuldpapieren van Griekenland. Nederland valt opzich redelijk mee, maar genoeg om het hier toch flink te voelen.

Als Griekenland geen hulp zou krijgen en om zou vallen, trekt het hoogstwaarschijnlijk Spanje en Portugal (volgens mij die 2) mee het graf in. Gevolg: domino van banken die omvallen. Dan kan je niet alleen dag zeggen naar jouw bonus/loonsverhoging, maar ook naar jouw baan.

Wat heb je liever?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 3 mei 2010 @ 09:02:40 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_80958572
Wat hebben belastinggelden te maken met hetfalen van het bedrijf waar je werkt?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:03:46 #7
301624 Versvandepers
Aaaah motherland!
pi_80958583
Jongens jongens, niet zo chagrijnig. Nederland heeft toch geld zat ? Want dat krijgen we door te besparen op irrelevante zaken zoals onderwijs en zorg ? Meui voor mekeur toch
All I can do is be me, whoever that is ~ Bob Dylan
  maandag 3 mei 2010 @ 09:11:15 #8
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_80958663
HET IS DE SCHULD VAN MAR
Deathlift or Die.
pi_80958862
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
Oogkleppen op..?

Er zit gigantisch veel geld in schuldpapieren van Griekenland. Nederland valt opzich redelijk mee, maar genoeg om het hier toch flink te voelen.

Als Griekenland geen hulp zou krijgen en om zou vallen, trekt het hoogstwaarschijnlijk Spanje en Portugal (volgens mij die 2) mee het graf in. Gevolg: domino van banken die omvallen. Dan kan je niet alleen dag zeggen naar jouw bonus/loonsverhoging, maar ook naar jouw baan.

Wat heb je liever?
Wat een angstzaaierij. Een land kan niet failliet gaan - althans niet in de praktijk.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80958865
quote:
Oogkleppen op..?

Wat heb je liever?
Waar, maar doe geen moeite voor een Telegraaflezer
  maandag 3 mei 2010 @ 09:29:58 #11
179992 Mopst3r
Believe...
pi_80958935
quote:
Oogkleppen op..?

Wat heb je liever?
Ja daar hebben we toch het IMF voor
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  Forum Admin maandag 3 mei 2010 @ 09:30:04 #12
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_80958937
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wat een angstzaaierij. Een land kan niet failliet gaan - althans niet in de praktijk.

Een paar jaar geleden had ook niemand geloofd dat banken om konden vallen.......
  maandag 3 mei 2010 @ 09:31:00 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_80958944
Zoals vrijwel alles wat de EU betreft, wordt er precies gedaan wat de bevolking NIET wil:
-euro invoeren was ongevraagd
-grondwet ook
-het oostblok toelaten tot de EU ook
-regels versoepelen toen Duitsland en Frankrijk het begrotingstekort lieten oplopen
-netto sinds het begin de grootste betaler zijn aan de EU
-geld geven aan het corrupte Griekenland, door een dimissionair (!!) kabinet nog wel, ondanks de toezegging kortgeleden dat "ze geen cent krijgen"
-etc. etc.
censuur :O
pi_80958956
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:29 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Oja, die drukken wel wat geld bij om hun fonds te vullen
  maandag 3 mei 2010 @ 09:35:14 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_80959003
NU uit de euro stappen.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:36:07 #16
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80959013
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wanna try..? Ik denk dat je het ziet gebeuren als ze Griekenland niet helpen.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waar, maar doe geen moeite voor een Telegraaflezer
Er is niets mis met een telegraaflezer. Zolang die zich maar kritisch opstelt.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:29 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Hoe denk je dat het IMF aan zijn geld komt..? Een paar geldboompjes?
Leer spaties gebruiken!
pi_80959017
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden had ook niemand geloofd dat banken om konden vallen.......
Hoezo niet? Er zijn in de historie wel meer banken failliet gegaan. Hoe wil je een land failliet laten gaan? Een curator sturen met een heel leger erbij om alle bezittingen in beslag te nemen van een land?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80959029
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Wanna try..? Ik denk dat je het ziet gebeuren als ze Griekenland niet helpen.
Leg mij eens uit hoe je een land failliet verklaart dan?
  maandag 3 mei 2010 @ 09:42:13 #19
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80959120
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:36 schreef teknomist het volgende:

[..]

Leg mij eens uit hoe je een land failliet verklaart dan?
Als de banken in een land allemaal omvallen, zijn plotseling alle rekeningen leeg. Dan heb je alleen nog het fysieke geld wat nog iets waard is. Als je dat hebt uitgegeven ben je failliet. Ten minste.. Dan heb je je eigendommen nog. En als die op zijn, ga je terug naar de ruilhandel..
Leer spaties gebruiken!
pi_80959161
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
Er is niets mis met een telegraaflezer. Zolang die zich maar kritisch opstelt.
Dat doen ze naar alles behalve hun eigen krant
pi_80959193
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:42 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Als de banken in een land allemaal omvallen, zijn plotseling alle rekeningen leeg. Dan heb je alleen nog het fysieke geld wat nog iets waard is. Als je dat hebt uitgegeven ben je failliet. Ten minste.. Dan heb je je eigendommen nog. En als die op zijn, ga je terug naar de ruilhandel..
Je hebt het nu over banken, ik heb het over het land zelf. En geld circuleert; het is niet zo dat een brief van 100 euro in as verdwijnt zodra je het een keer hebt uitgegeven. Het is ook niet zo dat de economie van een land opeens tot stilstand komt.

Mijn vraag is; wat doe je als Griekenland helemaal niet meer aan zijn verplichtingen kan voldoen?
Bestaat er een soort van supranationale deurwaarder die beslag komt leggen op alle huizen, gebouwen, machines, auto's in Griekenland?
  maandag 3 mei 2010 @ 09:47:38 #22
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_80959201
Stem op de PVV! Wilders voert gelijk de gulden in en Nederland zal een superieure staat worden!

Open je ogen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_80959247
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:47 schreef Twizu het volgende:
Stem op de PVV! Wilders voert gelijk de gulden in en Nederland zal een superieure staat worden!

Open je ogen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kunnen de ZEND-landen zonder de euro en waarom zou NL dat niet kunnen?
pi_80959284
Barst er daar nu ook een vulkaan uit en krijgen we het geld dan nooit meer te zien?
pi_80959365
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Zoals vrijwel alles wat de EU betreft, wordt er precies gedaan wat de bevolking NIET wil:
-euro invoeren was ongevraagd
-grondwet ook
-het oostblok toelaten tot de EU ook
-regels versoepelen toen Duitsland en Frankrijk het begrotingstekort lieten oplopen
-netto sinds het begin de grootste betaler zijn aan de EU
-geld geven aan het corrupte Griekenland, door een dimissionair (!!) kabinet nog wel, ondanks de toezegging kortgeleden dat "ze geen cent krijgen"
-etc. etc.
Dat dus. Eerst het er allemaal doorduwen met het argumenten als "Het is zo goed voor ons land", "Wij kunnen niet achterblijven" en "Laat ons nu maar bepalen wat goed is voor jullie". En als het dan mis gaat, dan "kunnen we toch niet achterblijven" , "we hebben A gezegd, dus moeten we ook B zeggen" en "Weet je wel wat er gebeurd als we nu niks doen?? Dan zijn de gevolgen nog ernstiger"

Ja inderdaad ja. Dat krijg je als je in een systeem stapt waar we überhaupt niet in mee hadden moeten gaan.

En wij als brave NL'ers maar dokken zeker, terwijl de rest de regels aan hun laars lapt. Ze moeten nu een grens gaan stellen en wel heel snel, anders kunnen we Spanjes etc. straks ook uit de brand helpen onder het mom van "Dat hebben we bij Griekenland toch ook gedaan, dus kunnen we nu ook niet achterblijven..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')