Ja eh, er werden weinig suggesties gedaan hequote:
Ik vond die van mij anders een juweeltje.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, er werden weinig suggesties gedaan he
Ik nietquote:
Ik ga nog niet slapen he, jij toch?quote:
Pfff das wel ssssssaaaahhhaaaiiii heurquote:Op zondag 2 mei 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, er werden weinig suggesties gedaan he
quote:Op maandag 3 mei 2010 08:23 schreef JJH het volgende:
Mogguh!
Nee, ik ben niet verdwaald, ik ben gewoon vroeg wakker. ff koffie en dan de deur uit.
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 08:23 schreef JJH het volgende:
Mogguh!
Nee, ik ben niet verdwaald, ik ben gewoon vroeg wakker. ff koffie en dan de deur uit.
Nou hequote:
Werk? Euhh ja zo nu en dan wel jaquote:Op maandag 3 mei 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou he
Iedereen is hard aan het werk zeker!
Ik ben vrij
Ga zo ook maar iets nuttigs doen dan
ook goedemorgenquote:
Ook goedemorgenquote:
En de rest van de tijd dan?quote:
waar zou ik dan zitten hé?quote:
quote:
Zo heet ik heul nietquote:
quote:
HIERquote:
quote:
Whut m'n schoonzus hier??quote:
Onder andere jaquote:
hier welquote:
Loveless!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:07 schreef tombolafan het volgende:
Lieffies, ik hoef mn echte naam niet echt op het forum eigenlijk
quote:
quote:
Nee, zo heet ik ook nietquote:
Goedquote:
ik zal eens kijkenquote:
Dat ga ik ff bekijken la pancakjen!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Wel al veel gedaan vandaag. Kick-off van de nieuwe afdeling, auto naar garage gebracht voor zn eerste APK, collega even ergens afgezet en nu ben ik dus een weekje op andere locatie aan het werk. Doe in mn eentje werk voor anderhalve FTE, maar dat mag de pret niet drukken
Oh, al die mipsjes!!!!quote:
Gezien het feit dat je ook nog je fobo kunt updaten en hier kunt posten...quote:Op maandag 3 mei 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Wel al veel gedaan vandaag. Kick-off van de nieuwe afdeling, auto naar garage gebracht voor zn eerste APK, collega even ergens afgezet en nu ben ik dus een weekje op andere locatie aan het werk. Doe in mn eentje werk voor anderhalve FTE, maar dat mag de pret niet drukken
Neuh in centrum, is voor mij alleen ff maastunnel door. Alleen had APK geplanned bij garage die vrijwel naast mn normale locatie in Alexander ligt, nou kwam het vanochtend goed uit aangezien daar de kickoff van het nieuwe gebeuren was, maar moet vanmiddag daar weer eerst m'n eigen auto ophalen en vervangend vervoer terugbrengen.quote:
Die stonden er al ffiesquote:
Fobo update heb ik gister gedaan. Verder is die (tijdelijke) switch ook totaal onlogisch, dus ik ga niet mn benen uit mn lijf lopen. Ik vind het bestquote:Op maandag 3 mei 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je ook nog je fobo kunt updaten en hier kunt posten...
Die mag je ook wel updaten trouwens, die foto's van je poesquote:
Maar die zijn gewoon heul liefquote:
Ik maakte ook maar een grapjequote:Fobo update heb ik gister gedaan. Verder is die (tijdelijke) switch ook totaal onlogisch, dus ik ga niet mn benen uit mn lijf lopen. Ik vind het best
zo liefquote:Op maandag 3 mei 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Aww wat was ze klein hé
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow ja stom wist ik al.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh in centrum, is voor mij alleen ff maastunnel door. Alleen had APK geplanned bij garage die vrijwel naast mn normale locatie in Alexander ligt, nou kwam het vanochtend goed uit aangezien daar de kickoff van het nieuwe gebeuren was, maar moet vanmiddag daar weer eerst m'n eigen auto ophalen en vervangend vervoer terugbrengen.
Neuh, Draakje heb ikquote:
Leuk, waar rij je normaal dan in?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nu scheur ik dagje hier in:
[ afbeelding ]
Pffffff balen joh!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben alweer zó enorm klaar met die nieuwe telefoon he
Echt soms gewoon nul bereik. Ik kom mezelf net niet eens bellen vanaf een vaste telefoon.
En om MMS instellingen te krijgen moest ik volgens T-mobile 'MMS' naar 1300 smsen. Dus dat deed ik, bericht terug 'Helaas, uw toestel wordt niet herkend'. Ga ik via internet via de T-mobile site naar de instellingen, staat mijn toestel niet in de lijst toestellen.
Arghhhhhhhhhhh
Kan ik weer gaan bellen. Echt, what was I thinking. Op mijn oude telefoon werkte alles
Oh, wat balen...quote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Echt soms gewoon nul bereik. Ik kom mezelf net niet eens bellen vanaf een vaste telefoon.
En om MMS instellingen te krijgen moest ik volgens T-mobile 'MMS' naar 1300 smsen. Dus dat deed ik, bericht terug 'Helaas, uw toestel wordt niet herkend'. Ga ik via internet via de T-mobile site naar de instellingen, staat mijn toestel niet in de lijst toestellen.
Arghhhhhhhhhhh
Kan ik weer gaan bellen. Echt, what was I thinking. Op mijn oude telefoon werkte alles
Hetzelfde maar dan 3 deurs en blauwquote:
BWEEHHEHEHEHquote:Op maandag 3 mei 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Oh dat mag hoor, lachen
Ik kan er inmiddels niet meer om lachen eigenlijk. Heb al eeuwen in de wacht gehangen aan de telefoon en niets van wat ze zeggen werkt dus. En op mijn werk zo lang met dit gedoe bezig zijn is niet echt handig natuurlijk.
Wat is er nou precies zo grappig aan?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BWEEHHEHEHEH![]()
Maar wat hebbie nu voor toestel dan? Toch die leuke witte?
Nee, het is wel kut... helemaal als je tegen je principes in ervoor betaald hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Oh dat mag hoor, lachen
Ik kan er inmiddels niet meer om lachen eigenlijk. Heb al eeuwen in de wacht gehangen aan de telefoon en niets van wat ze zeggen werkt dus. En op mijn werk zo lang met dit gedoe bezig zijn is niet echt handig natuurlijk.
Ik vond je laatste opmerking in je eerste post wel grappigquote:Op maandag 3 mei 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo grappig aan?
Want ik zie de lol echt niet namelijk.
Ja ik weet het niet. Jij zei 'lachen mag' dus dan doe ik dat. Maar ik heb eigenlijk geen idee waarom.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo grappig aan?
Want ik zie de lol echt niet namelijk.
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhh
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
Nou ja laat maar, ik kom wel weer terug als alles werkt.
Ik had het nooit moeten zeggen.
Jawel, dat zeg ik toch netquote:Op maandag 3 mei 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar welke heb je dan? Is er online niks te vinden? Meestal kan je nl. die instellingen erop laten pushen vanaf je provider of een andere site oid. Ben je in een keer klaar en hoef je niet te rommelen zelf met die instellingen
Ik kreeg die instellingen SMS binnen en vervolgens zei de sms 'Uw toestel wordt niet herkend, selecteer uw instellingen online via... blabla'. En dan staat online de Diva er weer niet bijquote:Op maandag 3 mei 2010 10:40 schreef Dirkh het volgende:
MMS moet werken op de Samsung Samsung S7070 Diva.
Ik weet wel dat je vaak zo'n melding krijgt van T-mobile op de telefoon na activatie, maar vervolgens werkt het wel.
Ik zou echt gewoon langs die winkel gaan en eisen dat ze zorgen dat ie werkt hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik toch netDat als ik ze online wil zoeken op de T-mobile site, dan staat mijn toestel weer niet in de te selecteren lijst. En ook via een andere site, dan krijg ik wel twee smsjes met instellingen, maar dan kan ik weer niet voor 'opslaan' kiezen en dus doet het niets. Nou ja, ik ga wel weer bellen, tot later!
Ik heb op mijn nokia ook eerst 4x geprobeerd te mmsen, en dat lukte nietquote:Op maandag 3 mei 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg die instellingen SMS binnen en vervolgens zei de sms 'Uw toestel wordt niet herkend, selecteer uw instellingen online via... blabla'. En dan staat online de Diva er weer niet bijDus ik ga straks wel weer bellen, want zo schiet het niet op natuurlijk.
Overigens werkt internet ook niet. Echt drie keer ruk.
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, het is in Zoetermeerquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou echt gewoon langs die winkel gaan en eisen dat ze zorgen dat ie werkt hoor
Dat is toch wel de minste service die ze kunnen bieden
En ik snap dat je er niet meer om kan lachen
Oh, ik wist niet dat het zo ver wasquote:Op maandag 3 mei 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, het is in Zoetermeer
Dan moet ik weer een hele week wachten tot het werk, echt geen trek in. Dus ik prop de SIMkaart vanavond thuis wel weer in mijn oude telefoon en ik zie het wel verder. Ik verkoop deze wel weer, ben er echt alweer helemaal klaar mee! Srsly!Net als dat ik vanmorgen gewoon nul bereik kan, dat kan ik gewoon echt niet hebben dat ik niet gebeld kan worden. Je zou zeggen dat het aan de SIM moest liggen, maar klaarblijkelijk dan ook aan de telefoon.
Neuh ligt niet aan je simkaart, dat is echt iets van het toestel en/of de locatie. De een heeft schijnbaar toch een sterkere ontvanger dan de anderequote:Op maandag 3 mei 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, het is in Zoetermeer
Dan moet ik weer een hele week wachten tot het werk, echt geen trek in. Dus ik prop de SIMkaart vanavond thuis wel weer in mijn oude telefoon en ik zie het wel verder. Ik verkoop deze wel weer, ben er echt alweer helemaal klaar mee! Srsly!Net als dat ik vanmorgen gewoon nul bereik kan, dat kan ik gewoon echt niet hebben dat ik niet gebeld kan worden. Je zou zeggen dat het aan de SIM moest liggen, maar klaarblijkelijk dan ook aan de telefoon.
Nou dan heb ik dus helaas geen andere keuze dan mijn oude toestel maar weer te gaan gebruikenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh ligt niet aan je simkaart, dat is echt iets van het toestel en/of de locatie. De een heeft schijnbaar toch een sterkere ontvanger dan de andere
Mijn zusje had ook ooit zo'n provider. Als ze bij mn ouders was had ze alleen bereik als ze in de tuin op de tuintafel stond...quote:Op maandag 3 mei 2010 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Wat was Mips een schattige beebie...die megaoortjes![]()
En Greys, ik zou daar zo pissig van worden.![]()
Had je altijd al T-Mobile? In deze omgeving heb je daar echt een waardeloos bereik mee.
Ja ik had altijd al T-Mobile, tot grote tevredenheid kan ik wel zeggen.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Wat was Mips een schattige beebie...die megaoortjes![]()
En Greys, ik zou daar zo pissig van worden.![]()
Had je altijd al T-Mobile? In deze omgeving heb je daar echt een waardeloos bereik mee.
Da's idd waardeloosquote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan heb ik dus helaas geen andere keuze dan mijn oude toestel maar weer te gaan gebruiken
Toch zonde, was er best blij mee, met die nieuwe. Maar op het werk geen bereik hebben is uitgesloten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusje had ook ooit zo'n provider. Als ze bij mn ouders was had ze alleen bereik als ze in de tuin op de tuintafel stond...
Hmm zou hem gewoon retourneren hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik had altijd al T-Mobile, tot grote tevredenheid kan ik wel zeggen.
Correctie, kón ik wel zeggen
Thuis boven op de slaapkamer heb ik amper bereik nu, met dezelfde simkaart, waar ik normaal gewoon prima bereik had. En op het werk af en toe vol bereik en af en toe nul bereik. En dat risico van nul bereik kan ik gewoon echt niet lopen. Maar dat wil niemand ook neem ik aan.
Nou ja, even maar aan iets anders denken. Heb er gewoon echt de pest over in, daar ben ik nou twee keer voor naar Zoetermeer geweest, dus ik baal echt
Kun je de telefoonwinkel niet bellen? (quote:Op maandag 3 mei 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik had altijd al T-Mobile, tot grote tevredenheid kan ik wel zeggen.
Correctie, kón ik wel zeggen
Thuis boven op de slaapkamer heb ik amper bereik nu, met dezelfde simkaart, waar ik normaal gewoon prima bereik had. En op het werk af en toe vol bereik en af en toe nul bereik. En dat risico van nul bereik kan ik gewoon echt niet lopen. Maar dat wil niemand ook neem ik aan.
Nou ja, even maar aan iets anders denken. Heb er gewoon echt de pest over in, daar ben ik nou twee keer voor naar Zoetermeer geweest, dus ik baal echt
Het is geen kwestie van 'gewoon' iets retourneren bij providers, dat weet je he?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van 'gewoon' iets retourneren bij providers, dat weet je he?
Dan ben je weken verder, 120 telefoontjes verder met de klantenservice, in de shop zelf zeggen ze dat je maar moet bellen, dan gaan ze je telefoon eerst zogenaamd 'repareren' etc. Kortom, even gewoon retourneren kan je wel vergeten. Bij elke provider
Toen ging je naar de winkel en zei je 'hier in mijn telefoon, doe me mijn geld terug en ontbind dat contract even dat ik gister nog verlengd heb?'. Welke provider was dat, want dan wil ik die ookquote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb ik vorig jaar nog gewoon gedaan hoor.
Je hebt 'm echt in de winkel gekocht toch? (Heb dat stuk ff gemist)quote:Op maandag 3 mei 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van 'gewoon' iets retourneren bij providers, dat weet je he?
Dan ben je weken verder, 120 telefoontjes verder met de klantenservice, in de shop zelf zeggen ze dat je maar moet bellen, dan gaan ze je telefoon eerst zogenaamd 'repareren' etc. Kortom, even gewoon retourneren kan je wel vergeten. Bij elke provider
Ik neem tenminste aan dat je dezelfde simkaart hebt ? Dan is het wel redelijk 1 + 1 = 2 natuurlijk, als je met die SIM in je oude toestel prima bereik hebt en in dit toestel niet...quote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan heb ik dus helaas geen andere keuze dan mijn oude toestel maar weer te gaan gebruiken
Toch zonde, was er best blij mee, met die nieuwe. Maar op het werk geen bereik hebben is uitgesloten.
Belcompany en hi.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ging je naar de winkel en zei je 'hier in mijn telefoon, doe me mijn geld terug en ontbind dat contract even dat ik gister nog verlengd heb?'. Welke provider was dat, want dan wil ik die ook
Ja idd, gewoon zelfde simkaartje, want verlengd. Nou ja, misschien dat straks ineens alles als door een wonder gaat werken, laten we het maar even over iets anders hebbenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem tenminste aan dat je dezelfde simkaart hebt ? Dan is het wel redelijk 1 + 1 = 2 natuurlijk, als je met die SIM in je oude toestel prima bereik hebt en in dit toestel niet...![]()
Sarina is uit de Iks-fektur en die stomme Kelvin zit er nog inquote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon zelfde simkaartje, want verlengd. Nou ja, misschien dat straks ineens alles als door een wonder gaat werken, laten we het maar even over iets anders hebben
Ok, ander onderwerp. Heb je hem al een keer uit een aangeschakeld?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon zelfde simkaartje, want verlengd. Nou ja, misschien dat straks ineens alles als door een wonder gaat werken, laten we het maar even over iets anders hebben
Hearhear!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sarina is uit de Iks-fektur en die stomme Kelvin zit er nog in![]()
En Sarina moet er weer in!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Met z'n overdreven kut-maniertjes / gebaren als hij zingt en z'n tig zielige verhaaltjes![]()
Hij moet er uit
Terecht, ik vond Sarina echt totáál niet interessant, ondanks dat het een heel goede zangeres is.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sarina is uit de Iks-fektur en die stomme Kelvin zit er nog in![]()
Uiteraardquote:Op maandag 3 mei 2010 11:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, ander onderwerp. Heb je hem al een keer uit een aangeschakeld?
Hier is het fucking koud en ik ben zonder jas de deur uitgelopen, slimpie.
Eérst die stomme Daniëlle er uitquote:Op maandag 3 mei 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Met z'n overdreven kut-maniertjes / gebaren als hij zingt en z'n tig zielige verhaaltjes![]()
Hij moet er uit
Dat sowieso!quote:
Nee daar krijg je een x aantal belminuten / smsjes voor, en als die op zijn betaal je wel per sms / minuut. Maar das wel goedkoper dan 25c/minuut volgens mij. Verschilt ook weer per aboquote:Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch nog ff een telefoonvraagje;
Als ik een abo zou afsluiten van 12,50 p/m, betaal ik dan naast die 12,50 ook nog 25 cent per sms/belminuut?
Alleen als je die 12,50 heb op-gesmst en gebeldquote:Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik een abo zou afsluiten van 12,50 p/m, betaal ik dan naast die 12,50 ook nog 25 cent per sms/belminuut?
Er zit dan een belbundel bij, waardoor je een beperkt aantal minuten gratis kan bellen en/of sms-enquote:Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja echt hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of ik in Sarina, ik ben heul goed in de omgang met 36-jarige vrouwen
.. maar dan anders!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of ik in Sarina, ik ben heul goed in de omgang met 36-jarige vrouwen
Dat klopt toch danquote:Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar dat komt dan toch ook neer op een soort prepaid?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je die 12,50 heb op-gesmst en gebeld
Eerst ga je voor die 12,50 bellen en smsen, dat gaat uit die bundel van 12,50 die je inkoopt.
Als je er overheen gaat, dan betaal je wat extra.
Ja, een veredelde prepaid inderdaad, maar dan in abo vormquote:Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dat komt dan toch ook neer op een soort prepaid?
Eerst betalen, dan opmaken?
/n00b
Maar die faalt ook hard ja.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klopt toch danJe krijgt voor 12,50 50 smsjes of belminuten (1 minuut is ook 1 sms waard). En die zijn dus 0,25c waard.
50 x 0,25c = ??
G = GSMquote:Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
Klopt het dat er een blauwe G in beeld blijft staan nu?
Dan heb ik dus internet, maar geen verbinding, right? Want mijn onbeperkt internet gebeuren gaat pas in juni in.
Dat is 3G ontvangstquote:Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
Klopt het dat er een blauwe G in beeld blijft staan nu?
Dan heb ik dus internet, maar geen verbinding, right? Want mijn onbeperkt internet gebeuren gaat pas in juni in.
Das toch heul hip en modern in fryslanquote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En hoe kan ik zien welke toestellen je daarbij kunt krijgen/kopen?
Zullen met dat abootje wel weer toestellen formaat koelkast met een accu die je op je rug moet dragen zijn
En je kan altijd bellen/sms'en, ook als je over je bundel heen gaat (alleen is het dan wat duurder).quote:Op maandag 3 mei 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, een veredelde prepaid inderdaad, maar dan in abo vorm
Alleen doe je dit dus vast elke maand betalen en bij prepaid bv eens in de drie maanden, pas wanneer het op is.
G = GSM?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
G = GSM
3G = internet
H = HSDPA = nog sneller internet
Zo is het bij mij iig met de icoontjes
Da's waar...ik zou heul vooruitstrevend zijn danquote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch heul hip en modern in fryslan
Greys Sexy Mama!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En hoe kan ik zien welke toestellen je daarbij kunt krijgen/kopen?
Zullen met dat abootje wel weer toestellen formaat koelkast met een accu die je op je rug moet dragen zijn
Als je op 'bestel' klikt en dan het eerste tabblad zie je de foonsquote:Tarieven buiten het tegoed
Als je tegoed op is, dan gelden de volgende tarieven:
- ¤ 0,30 per min/bericht. Voor bellen, sms en voicemail.
- ¤ 0,50 per min/bericht. Voor beeldbellen, mms en e-mail.
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar...ik zou heul vooruitstrevend zijn dan
Die 12,50 p/m maak ik wrs. niet eens op.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je kan altijd bellen/sms'en, ook als je over je bundel heen gaat (alleen is het dan wat duurder).
Alleen een blauwe G? Die rood wordt als ik verbinding maak met internet?quote:
Gewoon 'normale' GSM dekking (bellen, gebeld worden, smsen), maar geen 'snelle' verbinding (internet)quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die 12,50 p/m maak ik wrs. niet eens op.
Mag je ze dan meenemen naar de volgende maand?
quote:Het handige abonnement voor wisselend bel- en sms gedrag. Als je tegoed over hebt, kun je dat meenemen naar de volgende maand. Je nieuwe tegoed maak je eerst op, daarna je resterende oude tegoed. Het blijft 2 maanden geldig.
* Bel en Sms uit één bundel
* Grotere bundel betekent lager tarief
* Gratis 2x zoveel sms'jes in je bundel
Daar moet je even op letten bij het abonnementquote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die 12,50 p/m maak ik wrs. niet eens op.
Mag je ze dan meenemen naar de volgende maand?
quote:De eerste 6 maanden 50% korting
Gratis thuisbezorgd
Eenmalige aansluitkosten ¤ 24,50
Is dat synoniem voor... ?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Ll, doe je mij ff mobiel internetles geven tijdens ons Landal weekend?
Zit er een Mac in de buurt?quote:
Ja heurquote:Op maandag 3 mei 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit er een Mac in de buurt?![]()
Nee maar anders gooi ik wel wat vragen per PM naar je toe ofzo, over dat mobiel internetten. Ik kon dat met de oude telefoon dus weer wél, maar nu weet ik weer niet hoe ik moet 'enteren'Dan hebben we in Landal tijd voor leukere dingen. SaTC kijken, bv!
Als ik op 'Inloggen' klik, dan selecteert ie dat wel, maar dan? Dubbelklikken helpt niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heur![]()
Nou je hebt toch wel een selectieknop? Of bedoel je enter als iets aan het tikken bent in een invoerveld? Niet 'enter' om een link te kiezen bv?
Euuhhh? I dunno? Ik krijg gewoon zo'n 'veldje' om een link heen als ik met de aanwijzer er bovensta en dan is 1x op 'selectie/enter' klikken voldoende en gaat hij gewoon naar die link.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op 'Inloggen' klik, dan selecteert ie dat wel, maar dan? Dubbelklikken helpt niet.
Wat moet ik nou daarna dan indrukken om hem ook daadwerkelijk naar Inloggen te laten gaan?
Ik zit gewoon op forum.fok.nl waar ik met mijn vorige telefoon ook altijd op zat en dat ging prima.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Euuhhh? I dunno? Ik krijg gewoon zo'n 'veldje' om een link heen als ik met de aanwijzer er bovensta en dan is 1x op 'selectie/enter' klikken voldoende en gaat hij gewoon naar die link.
je hebt tutskrien toch? Gewoon 1x erop tikken? Zit je wel op de mobiele site van FOK!?
Nou toch welquote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op forum.fok.nl waar ik met mijn vorige telefoon ook altijd op zat en dat ging prima.
Hoezo moet ik dan nu naar de mobiele site van FOK?
Maar daarom zei ik, per PM misschien handiger, want ik kan me zo voorstellen dat het echt al lang niet meer interessant is voor de anderen om dit allemaal mee te lezen?En 1x er op klikken werkt niet. Dan selecteert ie het alleen.
Ohja het is gewoon forum.fok.nl voor het forum jaquote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op forum.fok.nl waar ik met mijn vorige telefoon ook altijd op zat en dat ging prima.
Hoezo moet ik dan nu naar de mobiele site van FOK?
Maar daarom zei ik, per PM misschien handiger, want ik kan me zo voorstellen dat het echt al lang niet meer interessant is voor de anderen om dit allemaal mee te lezen?En 1x er op klikken werkt niet. Dan selecteert ie het alleen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb gewoon geen internet op mn mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Meid, wees blij, srslyquote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb gewoon geen internet op mn mobiel
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik zou de tuin gaan doen vandaag, maar het hoost
Oh, dat verdienen ze ook wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alottavatensjonnnnnnnnn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Meid, wees blij, srsly
En ik ben ook heel blij dat ik niet meteen voor een jaar dat internet heb gekozen (dan was mijn foon wel gratiez trouwens) maar gewoon dat ik het per maand aan of uit kan zetten. En ik gok dat het na minder dan een maand uit gaat en ook niet meer aan gaat
Ja enig hoor, dat internetten. En het werkt nu ook allemaal geloof ik.quote:
Ik heb er over getwijfeld... Het was dan een paar maanden 2.50 en daarna 10 euro, en dat vond ik te gek. Zo vaak ben ik niet buiten bereik van een computer, dus dan kan ik heus wel zonder internetquote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Meid, wees blij, srsly
En ik ben ook heel blij dat ik niet meteen voor een jaar dat internet heb gekozen (dan was mijn foon wel gratiez trouwens) maar gewoon dat ik het per maand aan of uit kan zetten. En ik gok dat het na minder dan een maand uit gaat en ook niet meer aan gaat
Ja, en Draakje is stiekem heel lief... Maar dat wil ze zelf niet toegeven. Dan komt ze heel blij aangerend om een kopje te geven en dan durft ze dat toch maar niet en geeft ze een kopje aan de muur of de kastquote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat verdienen ze ook wel!
Alottavatensjonnnnnnnnn
Mjah het is ook niet om uren lekker op te surfen, maar voor als je ergens zit zonder PC, of geen zin hebt uit je bed te komen ofzo, en toch ff bij wil lezen / wat roepen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja enig hoor, dat internetten. En het werkt nu ook allemaal geloof ik.
Maar god allemachtig, wat een omslachtig gedoe om dat via je telefoon te gaan zitten doen.
Dan wacht ik wel tot ik thuis ben
Ja precies, dat Fok!ken met mobiel is zwaar kut. Zeker niet als je dingen wil posten, al helemaal niet met zo'n klein toetsenbordje of touchscreen. Dat is bagger.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het is ook niet om uren lekker op te surfen, maar voor als je ergens zit zonder PC, of geen zin hebt uit je bed te komen ofzo, en toch ff bij wil lezen / wat roepen.
Verder gebruik ik het alleen voor nieuws, dus dat je gewoon leest en niet zelf ook nog es op een klein toetsenbordje / touchscreen dingen moet gaan tikken. Beetje nu.nl, Tweakers, Telegraaf, ANWB (files). Daar is het met name handig voor![]()
Niet om hele posts te gaan tikken op FOK!
Mwah de FOK! mobiel layout is ook gewoon zwaar verouderd. Het werkt allemaal wel, maar niet lekker.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja precies, dat Fok!ken met mobiel is zwaar kut. Zeker niet als je dingen wil posten, al helemaal niet met zo'n klein toetsenbordje of touchscreen. Dat is bagger.
Oh wacht ffdit post ik met mobiel. Dingen zijn niet zo kut, je moet gewoon wennen of het is voor "jou" persoonlijk niks.
Je bent nogal te makkelijk in hokjes denken. Mobiel internet is kut, iPhone gebruikers zijn Applefanboys die ook nog eens liever de iPhone pakken dan een pc.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah de FOK! mobiel layout is ook gewoon zwaar verouderd. Het werkt allemaal wel, maar niet lekker.
En ik denk dat de iPhone dan nog een stuk fijner werkt dan een Samsung.
Maar bij de iPhone heb je dan altijd weer het 'het kan prima op de PC, maar ik pak er toch lekker m'n iPhone voor'-syndroom.
True story bro.
Ik heb collega's, die zitten dan achter hun PC te niksen, en dan gaan ze hun iPhone pakken om op nu.nl te kijken, of te zien waar de files staanWant ja, dan ziet iedereen dat ze zo'n rete handige app op d'r iPhone hebben
Ik ga het even een maandje aanzien hoe vaak ik het ga gebruiken, maar ik geloof niet dat mobiel internetten en ik vrienden gaan wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er over getwijfeld... Het was dan een paar maanden 2.50 en daarna 10 euro, en dat vond ik te gek. Zo vaak ben ik niet buiten bereik van een computer, dus dan kan ik heus wel zonder internet![]()
Awwwquote:Ja, en Draakje is stiekem heel lief... Maar dat wil ze zelf niet toegeven. Dan komt ze heel blij aangerend om een kopje te geven en dan durft ze dat toch maar niet en geeft ze een kopje aan de muur of de kast
Waar zeg ik dat mobiel internet kut is? Het is prima, ik zou niet meer zonder willen. Maar om nou hele verhalen te tikken erop, nee dankje.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent nogal te makkelijk in hokjes denken. Mobiel internet is kut, iPhone gebruikers zijn Applefanboys die ook nog eens liever de iPhone pakken dan een pc.
Ik ben een vrouw zonder iPhone, en nu?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mobiel internet kut is? Het is prima, ik zou niet meer zonder willen. Maar om nou hele verhalen te tikken erop, nee dankje.
En iPhone gebruikers waren vrouwen of midlife-crisis figuren die hip willen doen, wel opletten
Terug naar je werk dan?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw zonder iPhone, en nu?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Zeg me dat je ook nog achter je PC zitquote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las Lunch
Kut mobiel internet, kut schermpje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2010 12:55:15 ]
Ik zei dat ik klaar was met lunchenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las Lunch
Kut mobiel internet, kut schermpje..
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg me dat je achter je ook nog achter je PC zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou heb dus defintief geen mobiel internet nodig.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mijn telefoon kan geen eens foto's maken en lange smsjes trekt ie ook niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw zonder iPhone, en nu?
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan geen eens foto's maken en lange smsjes trekt ie ook niet.
Dat wordt helemaal niets meer met mij
Ik had er 13.000 ofzo op m'n vorige toestelquote:Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds februari een camera op mn toestel
En ik kan nu heul veul smsjes bewaren!
Vroeger 65 en nu zit ik op de 3000 en hij is nog steeds niet vol
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had er 13.000 ofzo op m'n vorige toestelEn ja, ik heb een jaar met dat toestel gedaan
![]()
eeeeeeehquote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Echt, waar halen jullie de tijd vandaan om 1000 smsjes per maand te versturen?
Dat dusquote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Is ook echt van die onzin die nergens over gaat over het algemeen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik verstuur nooit onzin-smsjes, spreek voor jezelf!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Is ook echt van die onzin die nergens over gaat over het algemeen.
Ik bel ook weinig idd... en 30 per dag vind ik niet eens zoveelquote:En het zijn er 'maar' 30 per dag ongeveer. Als je ff met iemand over iets heen-en-weer smst zit je daar zo aan![]()
En ik bel dan weer zelden, als ik 20 minuten bel per maand is het veel
Ik heb 1000 smsjes voor 2.50quote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
En ik heb gewoon een redelijk 'goedkoop' abo qua belminuten, en dan 1000 smsjes voor 10 euro erbij.
Dus dan ben je toch Nederlander; ik betaal ervoor dus moet het op
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 30 per dag best veel, en vooral dan ook nog elke dag.
Het IS ook gewoon best veel, maar toch ook wel weer een aantal waar je zo aan zit als je gewoon drukt smst met iemand (of meerdere personen)quote:Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets meer dan 1 per uur!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan zijn er toch ook weer uren dat je helemaal niets stuurt?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets meer dan 1 per uur!
Das niks
Soms stuur ik wel om de 10 minuten een bericht...
Nou, en dat dusquote:Op maandag 3 mei 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS ook gewoon best veel, maar toch ook wel weer een aantal waar je zo aan zit als je gewoon drukt smst met iemand (of meerdere personen)
Jaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan zijn er toch ook weer uren dat je helemaal niets stuurt?
Hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik de 100 50 per maand nog niet altijd haal. Maar ik heb vast niet een bruisend genoeg sociaal leven
.
Haal de 20 netquote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik de 100 per maand nog niet altijd haal. Maar ik heb vast niet een bruisend genoeg sociaal leven
.
Het gaat niet om het bruisende denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik de 100 per maand nog niet altijd haal. Maar ik heb vast niet een bruisend genoeg sociaal leven
.
Hahahaha dat vind ik dus gewoon veel geld. 100 euro per maand gaat mij te ver.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Dan bel ik wel als ze thuis zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bruisende denk ik.
Ik heb ook heus niet een ontzettend bruisend sociaal leven, maar de mensen die ik erin heb, wonen vaak iets verder weg (dat je niet even langsfietst zeg maar), of hebben werk waar het niet handig is om te bellen.
Dan is sms wel handig om contact te houden
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hahahaha dat vind ik dus gewoon veel geld. 100 euro per maand gaat mij te ver.
Ja nou idd, dan wacht je maar ff tot we uitgepraat zijn!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het trouwens niet uitstaan (waarmee ik niet zeg dat iemand hier dat doet![]()
) als ik met iemand praat die dan om de haverklap "even" op z'n telefoon moet kijken omdat ie ge-sms't wordt en dan ook vrolijk terug gaat sms'en, dan is een gesprek met mij snel klaar
.
Lijstje makenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik heb zooooo geen zin.
En dan vergeet ik de helft weer mee te nemen
Ja, ik heb zelf dan ook weer niet heel handig werk om te gaan bellen, en ben vaak tot laat aan het werk (en mn vriendinnen hebben vaak 's avonds weer werk) dus dan mis je elkaar netquote:
Vooral als ze er dan ook nog bij gaan grijnzen, zo van "ik heb nou toch zo'n hilarisch berichtje ontvangen"quote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het trouwens niet uitstaan (waarmee ik niet zeg dat iemand hier dat doet![]()
) als ik met iemand praat die dan om de haverklap "even" op z'n telefoon moet kijken omdat ie ge-sms't wordt en dan ook vrolijk terug gaat sms'en, dan is een gesprek met mij snel klaar
.
Ik ben niet van de lijstjes, ik bepaal daar wel wat we deze week gaan eten.quote:
Ik hou er zelf ook niet van (tenzij ik op een bericht zit te wachten, dan wil ik het nog wel eens zeggenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooral als ze er dan ook nog bij gaan grijnzen, zo van "ik heb nou toch zo'n hilarisch berichtje ontvangen"
QFTquote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmmm Ll heeft toch een punt over mobiel fokken.
Ja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar over het algemeen vind ik het getuigen van onfastoen wanneer iemand niet even de aandacht bij een gesprek kan houdenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou er zelf ook niet van (tenzij ik op een bericht zit te wachten, dan wil ik het nog wel eens zeggen)
Ik vond het ook heel vervelend dat ik tijdens de Knuffelmeet bij Elies gebeld werd, maar dat was door mn vriendin in Australie, dus die wilde ik echt niet wegdrukken
Nou op dit moment staat er iemand tegen me aan te lullen en het boeit me totaal niet wat ze zegt, en ze lult gewoon door.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou idd, dan wacht je maar ff tot we uitgepraat zijn!
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou op dit moment staat er iemand tegen me aan te lullen en het boeit me totaal niet wat ze zegt, en ze lult gewoon door.
Nou... het heeft ook geen zin om tegen haar te zeggen dat het onderwerp je niet interesseert, ze lult gewoon door. Intussen ben ik van haar verlost.quote:
Nu nog jezelf ontdoen van het lichaam?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... het heeft ook geen zin om tegen haar te zeggen dat het onderwerp je niet interesseert, ze lult gewoon door. Intussen ben ik van haar verlost.
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bruisende denk ik.
Ik heb ook heus niet een ontzettend bruisend sociaal leven, maar de mensen die ik erin heb, wonen vaak iets verder weg (dat je niet even langsfietst zeg maar), of hebben werk waar het niet handig is om te bellen.
Dan is sms wel handig om contact te houden
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... het heeft ook geen zin om tegen haar te zeggen dat het onderwerp je niet interesseert, ze lult gewoon door. Intussen ben ik van haar verlost.
Oh dat heb ik ook ja, dat je bericht 2-3 smsjes lang isquote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook
En ik schrijf er vaak per keer dan 5 aan elkaar, dus 5 smsjes zijn er in feite 25 op de bon
Beetje ongebluste kalk doet wonderen begreep ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu nog jezelf ontdoen van het lichaam?
In een hoekje snel fluisterend je gal spugenquote:
Ah, altijd goed voor de sfeer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In een hoekje snel fluisterend je gal spugen
quote:
Het wordt hoe langer hoe sneuer maar zij kunnen er ook weinig aan doen, het heeft meer met de communicatie van bovenaf te makenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
Oh jakkes Ml, daar zou ik ook niet tegen kunnen!
quote:
Met mij goequote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja wel goed. Erg moe wel.
Hoe ist met u en de rest hier?
Hihi dat doet hij goed dan!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nu 6 sollicitaties uit heeft staan dus we duimen volop. Doe je mee?
Sorry was even wat anders doenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat doet hij goed dan!
Jahoor duim mee!
Rij jij nog mee de 15e?
Ah, slimquote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik wacht tot die stomme garage terugbelt of m'n auto vandaag nog klaar is of niet. Als het morgen word ga ik niet voor niks zitten wachten en cross ik wel met dat limegroene gevaarte naar huis
Gewoon nog een keer bellenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als ze nou ook nog terug zouden bellen wel ja. Ik heb half uurtje geleden gebeld ofzo
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ze belden, hij is klaar.
Ben benieuwd wat de schade is bij zo'n eerste APK
Toch in 3 jaar tijd 110.000 op de teller en word soms flink afgeragd![]()
Ik gewoon een broodje vanavond denk ik. Geen honger...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik weet het weer eens niet
Ik heb net boodschappen gedaan, maar er zit niets bij wat ik vanavond zou willen eten.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik ken er nog eenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan, maar er zit niets bij wat ik vanavond zou willen eten.
Ik denk dat ik maar patatjes en frikandellen ga bakken![]()
Van dit weer word ik zoooo passief; de slaapkamer ziet er uit alsof er een bom ontploft is en de vaatwasser staat al 2 dagen klaar om uitgepakt te worden, maar ik heb er geen kracht voor
Nee, volgens mij ook niet, maar om dan op je 2e dag al een stofzuiger om je oren te krijgen...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Stofzuigen vinden ze hier nog steeds eng, volgens mij vind geen enkele kat dat leuk
wat is Ibtl???quote:
quote:
Ben benieuwd!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ze belden, hij is klaar.
Ben benieuwd wat de schade is bij zo'n eerste APK
Toch in 3 jaar tijd 110.000 op de teller en word soms flink afgeragd![]()
Zit nu aan de komkommerschijfjes met wat chilisausquote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan, maar er zit niets bij wat ik vanavond zou willen eten.
Ik denk dat ik maar patatjes en frikandellen ga bakken![]()
Van dit weer word ik zoooo passief; de slaapkamer ziet er uit alsof er een bom ontploft is en de vaatwasser staat al 2 dagen klaar om uitgepakt te worden, maar ik heb er geen kracht voor
Hola chicaaaaaaa!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En herkenbaar. Maar ik heb besloten om vanavond te gaan eten een salade met zongedroogde tomaatjes, walnoten, geitenkaas met honing, appel en daarop dunne plakjes biefstukDat vind ik altijd erg lekker en niet al te zwaar eten. Voor de mister dan nog wat stokbrood met tzaziki er bij ofzo.
* stapt in de auto richting Greysietownquote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En herkenbaar. Maar ik heb besloten om vanavond te gaan eten een salade met zongedroogde tomaatjes, walnoten, geitenkaas met honing, appel en daarop dunne plakjes biefstukDat vind ik altijd erg lekker en niet al te zwaar eten. Voor de mister dan nog wat stokbrood met tzaziki er bij ofzo.
Ehhh.. Jaahaaaaaquote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hola chicaaaaaaa!
Koffer al ingepakt voor over iets-meer-dan-anderhalve-week?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Vergeet de sla nietquote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nokia's zijn altijd handig maar zal even bij vodafone voor je kijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, om nog ff terug te komen op de mobiele telefoons![]()
Ik heb besloten dat ik een Vodafone 50 abo ga afsluiten (1e half jaar 6,25 pm en het volgende half jaar 12,50).
Nu nog een toestel erbij zoeken![]()
Iig geen touch screen, ik hoor van iedereen dat dat niet handig is.
Tips enniwan? En ik wil niet meer dan 100 euro bijbetalen
quote:
Echt een aanrader en zo makkelijk en lekker snel klaar!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* stapt in de auto richting Greysietown![]()
I'z confused....quote:
Bij mij ook! Nu heb ik wel honger...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Echt een aanrader en zo makkelijk en lekker snel klaar!
Gewoon lekker van alles in je sla gooien zoals dus idd zongedr. tomaatjes, appel of peer, evt. nog gekookt eitje, en dan lekker geitenkaas met wat honing, lekkere dressing. Je biefstukjes bak je even snel, zodat ze nog lekker roze/rood zijn, snij dunne plakjes en drapeer dat gezellig in een 'zonnetje' over je sla.
Het water loopt me nu alweer bijna in de mond
Kiek maar op phonehouse. nlquote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nokia's zijn altijd handig maar zal even bij vodafone voor je kijken
voor mezelf kan ik niet kiezen maar voor anderen daarentegen
Bel+sms trouwens?
Ik zweer bij Nokia, maar dat is meer omdat ik nooit anders gehad heb en niet hou van andere knopjesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiek maar op phonehouse. nl![]()
Idd bel + sms en dan vodafone 50.
Nokia heb ik meerdere malen gehad en dat beviel prima, nu Sony Ericson en die is me ook een paar jaar trouw geweest.
waar heb je mij anders voorquote:Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizelllllll
Ik dacht nog, zal ik het er bij zetten...?![]()
Bij vodafone krijg je er niets voorquote:Op maandag 3 mei 2010 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiek maar op phonehouse. nl![]()
Idd bel + sms en dan vodafone 50.
Nokia heb ik meerdere malen gehad en dat beviel prima, nu Sony Ericson en die is me ook een paar jaar trouw geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |