Duik in je schoolboeken en ga lekker op je Nederlands oefenen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef aapjee.XX het volgende:
soveel myn kyken
of je msn, dan kunnen we cammen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:32 schreef luckass het volgende:
Post hier maar foto's van je borstjes als je niks te doen hebt.
En toen had ik een klacht over de vakantie.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef aapjee.XX het volgende:
en toen had ik een klacht over de vakantie..
okee.. dat begint al best wel erg!![]()
maar ik weet nu al dat er soveel dagen gaan komen dat ik me ga vervelen... en dat al myn vrienden al iets te doen hebben![]()
Dan ga ik echt om de 1 minuut kyken hoe laat het is omdat ik zou graag wil dat de dag over is!![]()
Myn klacht: verveling op vakantie dagen!![]()
dit was een nutteloze klacht, ik weet het..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefixedquote:Op zondag 2 mei 2010 23:06 schreef slijbou het volgende:
levenloze meisjes die hier een account aan maken om te vertellen hoe levenloos ze zijn![]()
andwoord op wat van toepassing is
minderjarig: fok! wilt tieten zien
meerderjarig: fok! wilt tieten zien
Had dit eerder gezegd, dan had je 2 dagen vriendjes met mij mogen zijn en een biertje kunnen krijgen (als je moeder dat goed vind) en in ruil daarvoor had je mijn tuin om mogen spitten. Dan was je klacht verholpen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef aapjee.XX het volgende:
en toen had ik een klacht over de vakantie..
okee.. dat begint al best wel erg!![]()
maar ik weet nu al dat er soveel dagen gaan komen dat ik me ga vervelen... en dat al myn vrienden al iets te doen hebben![]()
Dan ga ik echt om de 1 minuut kyken hoe laat het is omdat ik zou graag wil dat de dag over is!![]()
Myn klacht: verveling op vakantie dagen!![]()
dit was een nutteloze klacht, ik weet het..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |